Scott16 Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 want ik heb de hele stad afgezocht maar ik kan em niet vinden want ik wil em graag effe tunen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 wel kijk op start en dan de map en dan zie je op sommige plaatsen sleuteltjes dat zijn tuning shops (car transfender) maar je moet wel een paar missies doen voordat deze unlockt zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Nou je kan je auto op veel plaatsen tunnen, staat gewoon op de kaart garages. Maar ik denk je dat je de Arch Angel garage bedoelt, want daar kan je je auto's goed tunnen. Je krijgt deze garage pas als je wang cars heb gekocht. Dat is in San Fierra. Maar voordat je dit doet moet je eerst nog je rijbewijs halen. Dan zal je door Cesar worden gebelt om een paar missies te doen en dan zal Wang Cars van jou worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ja dat is leuk maar dat vroeg k helemaal niet ik vroeg waar dat auto'tje club rondrijd want ik wil die auto tunen snap je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ja dat is leuk maar dat vroeg k helemaal nietik vroeg waar dat auto'tje club rondrijd want ik wil die auto tunen snap je Oh ja sorry niet goed gelezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
El Lapino Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 :unsure: ik denk dat hij de plaats bedoelt war je voor het eerte kennis maakt met getunede auto's. Ik zoek die plek namelijk ook, maar ik vermoed dat die verdwenen is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 maar weet je waar die rondrijd?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 In Las Venturas rijden er genoeg rond :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zero-boy Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 in los santos ook s'avonds in de buurt van de transfender( tuningshop) zie je ze regelmatig :rolleyes: heb de mijn da ook gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Je ziet ze wel vaak bij stranden . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 okej bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ@SA Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 best zie je ze bij verona beach Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 San Fierro, Easter Basin Docks. Kan je hem kopen voor $25k ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.