gammie_ Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Beste leden, Sinds kort heb ik 'zomaar?' dat als ik de pc opstart dat ik mijn account in beeld krijg dus met een plaatje en dan mijn naam ernaast ik moet er op klikken om windows verder te laten starten. Ik wil graag weten hoe ik dit kan uitschakellen. Groet gammie Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Hey, Ga naar Configuratiescherm & dan naar Gebruikersaccounts en dan klik je op de account dan zie je links account verwijderen staan, klik daar op en dan is je account verwijderd . Bewerkt: 28 oktober 2006 door GTA Fanaat Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Staat alleen jou account daar? ik denk dat je je account hebt gewijzigd van beperkte mogenlijkheden naar computerbeheerder. http://img211.imageshack.us/img211/4098/11111os9.png Misschien dat je deze kunt veranderen naar beperkte mogenlijkheden. Waardoor je gewoon je eige account kunt beheren, en niet de hele pc. Bewerkt: 28 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Het is op mijn eigen pc. Dus staat er alleen mijn eigen account daar Hier een screen Klik screen Hij wil hem niet verwijderen. Klik screen Bij deze als ik hem van beheerder naar beperkte mogelijkheden wil aanklikken kan dat niet Bewerkt: 28 oktober 2006 door gammie Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ga naar Start>uitvoeren typ control userpasswords2 klik op ok, vink gebruikers moetten hun wachtwoord en gebuikersnaam invoeren om deze computer te gebruiken uit. Nu moet het weg zijn Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Ga naar Start>uitvoeren typ control userpasswords2 klik op ok, vink gebruikers moetten hun wachtwoord en gebuikersnaam invoeren om deze computer te gebruiken uit. Nu moet het weg zijn Bedankt wizkid4590 het is me op jou manier gelukt! Ik vinkte het uit en meteen het probleem was de wereld uit! ps: Ook bedankt iedereen die met probeerde te helpen! Bewerkt: 28 oktober 2006 door gammie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.