Jump to content

Bij het opstarten van de pc krijg ik mijn account

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

Sinds kort heb ik 'zomaar?' dat als ik de pc opstart dat ik mijn account in beeld krijg dus met een plaatje en dan mijn naam ernaast ik moet er op klikken om windows verder te laten starten. Ik wil graag weten hoe ik dit kan uitschakellen.

Groet gammie :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ga naar Configuratiescherm & dan naar Gebruikersaccounts en dan klik je op de account dan zie je links account verwijderen staan, klik daar op en dan is je account verwijderd :Y.

Bewerkt: door GTA Fanaat

Staat alleen jou account daar?

ik denk dat je je account hebt gewijzigd van beperkte mogenlijkheden naar computerbeheerder.

http://img211.imageshack.us/img211/4098/11111os9.png

Misschien dat je deze kunt veranderen naar beperkte mogenlijkheden. Waardoor je gewoon je eige account kunt beheren, en niet de hele pc.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown

Het is op mijn eigen pc. Dus staat er alleen mijn eigen account daar

Hier een screen

Klik screen

Hij wil hem niet verwijderen.

Klik screen

Bij deze als ik hem van beheerder naar beperkte mogelijkheden wil aanklikken kan dat niet :?

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Ga naar Start>uitvoeren typ control userpasswords2 klik op ok, vink gebruikers moetten hun wachtwoord en gebuikersnaam invoeren om deze computer te gebruiken uit. Nu moet het weg zijn ;)

Ga naar Start>uitvoeren typ control userpasswords2 klik op ok, vink gebruikers moetten hun wachtwoord en gebuikersnaam invoeren om deze computer te gebruiken uit. Nu moet het weg zijn ;)

Bedankt wizkid4590 het is me op jou manier gelukt! Ik vinkte het uit en meteen het probleem was de wereld uit! :*D

ps: Ook bedankt iedereen die met probeerde te helpen! :)

Bewerkt: door gammie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...