ACID Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 eey, hoe doe ik die special/tricks zoals, butterfly enz enz ? Reageren
Preddy Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Probeer onderstaande link eens: Klik uitleg + filmpje wat er gebeurt, zeer handig. Reageren
Crankeye Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hij bedoelt Butterfly enzo, toen ik het nog speelde was ik erg goed. Butterfly: Jump--> Dash--> Slash--> Block (meteen na slash, niet TE snel)--> Dash--> telkens weer. Slash Shot: Jump--> Dash--> Slash--> Snel naar Shotgun switchen--> Muis inhouden terwijl naar shotgun switcht--> shotgun schiet--> telkens weer. Half-Step: Slash shot, met snel dashen (vooruit, snel naar achter) (dat kon ik dus niet,, echt moeilijk) Je kan ook Macro's gebruiken maar dat is een beetje zwak =P Veel succes met proberen! Greetz Crank Reageren
Crankeye Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Geen dank >>> Door .Levi.: Hierop hoef je niet te reageren.. Vanzelfsprekend help je graag, dus nog even zeggen "geen dank" komt dan over als postboost. Als je het echt zo graag wilt zeggen doe het dan via pb.<<< Bewerkt: 3 november 2006 door .Levi. Reageren
aagibgunz Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 hoe moet ik dashen? sorry voor deze noob vraag.. Is het zoiets als dubbel W? dat je dan naar voren schiet ofzo? Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 hoe moet ik dashen? sorry voor deze noob vraag..Is het zoiets als dubbel W? dat je dan naar voren schiet ofzo? Misschien beetje laat maar ja gewoon 2 keer klikken op forward (standaard is dat w zoals je zei) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.