Jump to content

The fifa's

Recommended Posts

Geplaatst:

Welke fifa's vinden jullie het beste ,geef ook jullie mening en natuurlijk rates

over de games zelf en de regels zijn zoals de regels van gtaforum

Vooral niet:VLOEKEN DAT IS UITERST VERBODEN

Nu,mijn top 2van de fifa's:fifa 07:mening:Ik vind het tot nu toe het beste game ooit ik geef het een 10/10

fifa 06:Ik vind het bijna even goed als 07 ,maar het passen en bijna alles was niet zo goed

Zo werkt het dus

Greets Syfes :D

Geplaatst:

ik heb ze allemaal gespeeld. Ik ben over fifa 06 en 07 niet tevreden ivb de besturing enz.

De graphics zijn daarvan wel goed, maar dat verwacht je ook wel van zon spel. In ieder geval vind ik fifa 2000 het beste. Gewoon vanwegen de cheats, en vanwegen de uitgebreide functies in het spel.

Geplaatst:

Ik heb ongeveer alle delen uit de FIFA-serie gespeeld, en op basis daarvan zal ik de twee beste noemen, maar ze eindigen allebei op de eerste plaats, want ik kan absoluut niet zeggen welke ik liever speel.

Allereerst natuurlijk de nieuwste uit de FIFA-reeks: FIFA 2007. Wij hebben deze nu anderhalve week in huis, en er zijn 2 dingen die ik over dit spel kan zeggen: De graphics en de gameplay zijn echt heel goed: Ik heb voor het eerst het gevoel bij een FIFA-game dat ik echt aan het voetballen ben. Dat is absoluut een pluspunt. Maar er is één vreselijk groot minpunt aan FIFA 2007: Het niveau. Het niveau is absoluut veel te laag, en ik hoop echt dat er in FIFA 2008 nog een hoger spelniveau is dan wereldklasse, want het is gewoon veel te makkelijk. Met Sparta Rotterdam moet het gewoon niet mogelijk zijn om bijna alles te winnen, dat is gewoon niet meer realistisch. Het kan aan mij liggen, maar FIFA 2007 is net als de meeste voorgaande delen te simpel, en van een te laag niveau. Maar de gameplay zorgt er toch voor dat het één van mijn twee favoriete games uit de FIFA-reeks is.

Dan mijn tweede favoriet: FIFA '99. Eigenlijk kun je over dit spel hetzelfde zeggen als over FIFA 2007, maar dan exact alles omgekeerd: De gameplay is absoluut niet goed, ik heb bij FIFA '99 niet het gevoel dat ik echt aan het voetballen ben, maar het niveau daarentegen is wel veel leuker, want FIFA '99 is veel moeilijker dan FIFA 2007.

Wat mij betreft zou een FIFA-game echt dicht bij perfectie komen als ze het niveau van FIFA '99 en de gameplay van FIFA 2007 zouden combineren. Ik heb mijn hoop gevestigd op FIFA 2008...:clown:

Geplaatst:

Ik heb alle Fifa delen, en heb ze ook allemaal gespeeld :Y

Ik vind het mooie Voetbal spellen, het ziet er allemaal echt uit!!

Ik ben nu bezig met Fifa 07 en ben al erg ver in het spel :Y

Het zijn Top Games :tu:

Geplaatst:
ik heb ze allemaal gespeeld. Ik ben over fifa 06 en 07 niet tevreden ivb de besturing enz.

De graphics zijn daarvan wel goed, maar dat verwacht je ook wel van zon spel. In ieder geval vind ik fifa 2000 het beste. Gewoon vanwegen de cheats, en vanwegen de uitgebreide functies in het spel.

En eigelijk ook omdat het zo simpel is want ik heb het ook en ik heb eens gewonnen met 30-0

Greets Syfes

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik heb ongeveer alle delen uit de FIFA-serie gespeeld, en op basis daarvan zal ik de twee beste noemen, maar ze eindigen allebei op de eerste plaats, want ik kan absoluut niet zeggen welke ik liever speel.

Allereerst natuurlijk de nieuwste uit de FIFA-reeks: FIFA 2007. Wij hebben deze nu anderhalve week in huis, en er zijn 2 dingen die ik over dit spel kan zeggen: De graphics en de gameplay zijn echt heel goed: Ik heb voor het eerst het gevoel bij een FIFA-game dat ik echt aan het voetballen ben. Dat is absoluut een pluspunt. Maar er is één vreselijk groot minpunt aan FIFA 2007: Het niveau. Het niveau is absoluut veel te laag, en ik hoop echt dat er in FIFA 2008 nog een hoger spelniveau is dan wereldklasse, want het is gewoon veel te makkelijk. Met Sparta Rotterdam moet het gewoon niet mogelijk zijn om bijna alles te winnen, dat is gewoon niet meer realistisch. Het kan aan mij liggen, maar FIFA 2007 is net als de meeste voorgaande delen te simpel, en van een te laag niveau. Maar de gameplay zorgt er toch voor dat het één van mijn twee favoriete games uit de FIFA-reeks is.

Dan mijn tweede favoriet: FIFA '99. Eigenlijk kun je over dit spel hetzelfde zeggen als over FIFA 2007, maar dan exact alles omgekeerd: De gameplay is absoluut niet goed, ik heb bij FIFA '99 niet het gevoel dat ik echt aan het voetballen ben, maar het niveau daarentegen is wel veel leuker, want FIFA '99 is veel moeilijker dan FIFA 2007.

Wat mij betreft zou een FIFA-game echt dicht bij perfectie komen als ze het niveau van FIFA '99 en de gameplay van FIFA 2007 zouden combineren. Ik heb mijn hoop gevestigd op FIFA 2008...:clown:

Ik vind juist dat fifa 99 juist makkelijker is, want toen ik 6 of 7 jaar was won ik alles al met 7-0 ofzo.

Geplaatst:

1:Fifa 07- dat spel is gewoon perfect maar het enige minpunt is dat de zaalvoetbal modus er nog steeds niet in hebben gedaan (laatste met zaal was volgens mij 97 of 98)

2:Fifa Worldcup- die game vind ik veel beter dan fifa 06 het speelt op de 360 lekkerder dan 06 (vind ik dan).

Geplaatst:

Ik heb ze vanaf FIFA 96 allemaal, ook de WK en EK-versies, en UEFA chamions leage 4-5 ook. Helaas alleen voor de PC, dus FIFA Street heb ik jammer genoeg niet.

De leukste vind ik FIFA 2000, alhoewel ik op het eind op Wereldklasse met een prutteam nog met 6-0 van een wereldteam won. Maar het snelle van het spel, en nog de mogelijkheid hebben om een keeper neer te schoppen vond ik prachtig. Ook vond ik het geinig dat je nog de leuke trucjes had van Ctrl en Alt.

Nummer twee is FIFA 2005, vooral het Carrière systeem vind ik erg leuk, en het punten verdienen en zo extra mogelijkheden vrijspelen vond ik echt cool. Jammer dat je de keeper niet meer neer kunt schoppen, en dat je slechts 1 op de 500 keer rood in één keer krijgt, maargoed.

Daarna komt het denk ik in dit rijtje te staan:

FIFA WK 2002

FIFA 2002

FIFA 2004

FIFA 98 WK

FIFA 2001

UEFA 2000

FIFA 98 RTWC

FIFA 97

FIFA 2004 WK

FIFA 06

FIFA 99

FIFA 96

UEFA CL 2004-2005

FIFA 2003 komt wel onderaan, té lange laadtijden, en je kunt de keeper nog wel neerschoppen, maar geen rood. Ook het vage corner en vrije trappensysteem erg stom.

Geplaatst:

Moet iemand Fifa 07 voor op de mobiel Pm me ;)

Zelf ben ik niet echt zon Fifa speler, ik speel meer tactical ops en SA

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 year later...
Geplaatst:

1ste - Fifa Street

Is gewoon een heel mooi spel, mooi menu, leuke wedstrijden, alleen soms wel een beetje makkelijk. Ik vind Fifa street beter dan Fifa street 2.

Het menu is bij Fifa street 2 uitgebreider, maar eigenlijks helemaal niet overzichtelijk.

En dat is het bij de eerste wel! ;)

2e - De nieuwste Fifa natuurlijk. :D;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...