Jump to content

GTA SA stories


Carl_Johnson2

Recommended Posts

ik had een beetje nagedagt wat de volgende gta voor de psp zou kunnen zijn en ineens kreeg k een idee van de 5 jaar dat carl in liberty city was.

Maar dat je alleen in Los Santos kon zijn en probeerde de GROVE uit te breiden al SWEET.

Het is geen slegt idee want je weet maar nooit...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit hoort thuis in het Vice City Stories forum. Maar naar mijn idee was hier al een (Gesloten?) topic over. De volgende logische stap is uiteraard San Andreas Stories maar Vice City Stories is nog niet eens uit dus lijkt het me geen nut hebben om hier nu al over te gaan discussieren. We zullen wel zien waar Rockstar weer mee aan gaat komen en wie weet is Vice City Stories wel de laaste GTA die voor de PSP gaat uitkomen.

Edit: Hier vind je het topic over San Andreas Stories in het Vice City Stories gedeelte.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA4 wel even een grote pauze inlast voor de makers van R*.

Dit spel zal zeker een paar jaar zoet zijn, totdat er weer nieuwe gta's uit zullen komen. Ik denk niet dat san andreas stories tussen VCS en GTA4 zal komen.

Maar de tijd zal het leren... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Sony of rockstar (kweet niet precies wie) had dacht ik een soort van nieuwe umd uitgevonden waar dan meer op bestand op kan. Dus ik denk dat het wel degelijk mogelijk is om een san andreas stories te maken, alleen word hij dan niet veel groter, wan 5 gb op zo'n klein ding is wel een beetje veel :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...