Dj-GTA Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Hoe kan ik textures modden dus bijv. met welk programmatje enz.? Reageren
grandtheftautosanandreas1934 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Hoe kan ik textures modden dus bijv. met welk programmatje enz.? je kan ze bewerken met txd workshop en in je gta3.img zetten met imgtool 2.0 of nieuwer Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 je kan ze bewerken met txd workshop en in je gta3.img zetten met imgtool 2.0 of nieuwer Je kan ze helemaal niet met TXD Workshop bewerken. Je kunt ze bijvoorbeeld met Paint bewerken, je moet ze daarna weer in je TXD Workshop zetten, en daarna in je GTA3.img zetten met behulp van je IMG Tool. Reageren
Puma Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Mag ik je verwijzen naar mijn tutorial over TXD-Modding? >Hier Klikken< Als je nog vragen hebt, gewoon ff een replietje of pm me even. Succes, Grtz Puma. Reageren
grandtheftautosanandreas1934 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 je kan ze bewerken met txd workshop en in je gta3.img zetten met imgtool 2.0 of nieuwer Je kan ze helemaal niet met TXD Workshop bewerken. Je kunt ze bijvoorbeeld met Paint bewerken, je moet ze daarna weer in je TXD Workshop zetten, en daarna in je GTA3.img zetten met behulp van je IMG Tool. volgens mij vat hij dat zelf ookwel hoor Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 je kan ze bewerken met txd workshop en in je gta3.img zetten met imgtool 2.0 of nieuwer Je kan ze helemaal niet met TXD Workshop bewerken. Je kunt ze bijvoorbeeld met Paint bewerken, je moet ze daarna weer in je TXD Workshop zetten, en daarna in je GTA3.img zetten met behulp van je IMG Tool. volgens mij vat hij dat zelf ookwel hoor eerlijk gezegd niet echt :$ uitleg:beginner in txd modden;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.