Visser23 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik ben met de missie Against All Odds bezig maar ik krijg de Satchel Charges niet wat is dat eigenlijks?? Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik ben met de missie Against All Odds bezig maar ik krijg de Satchel Charges niet wat is dat eigenlijks??Alvast bedankt Een Satchel Charges is een soort bom die ergens op blijft kleven. Dus als jij hem op een rijdende auto gooit blijft de bom er echt aanhangen. Met een controller kun je de bom dan tot ontploffing brengen, let wel goed op dat je voldoende afstand neemt. In de missie Against All Odds moet je eerst een deur opblazen, en daarna een kluis. Dus je gat voor de deur staan, je selecteert een satchel charge, je loopt weg en je laat hem tot ontploffing komen. Hetzelfde geld voor de kluis. »Hier« een plaatje van die Satchel Charge. Daar staat ook de vindplaats bij, maar je krijgt ze volgens mij sowiso al bij de missie. Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 oooh.....die had ik al..ik d8 al dat kan tog niet dat ik die niet krijg.......BEDANKT voor de TIP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.