Jump to content

rood vierkant naar missie...farewell my lofe

Recommended Posts

Geplaatst:

na de missie Farewell my lofe krijg ik een rood vierkantje(rondje)(driehoekje) in Los Santos, moet ik daarheen op hoeft dat niet want ik kan wel gewoon verder met de missie's

Geplaatst: (bewerkt)

Bedoel je misschien deze Marker.gif?

Als dat 'm niet is, kan je de goede dan eens laten zien? Hier is een pagina waar deze GTA San Andreas iconen te zien zijn.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

ja ik weet het ik heb het net ook gedaan als je daar heen rijd staat er een auto daar moet je tegenaan beuken en dan vallen er dozen uit die moet je dan weer oprapen dan is het voorbij :cya:

Geplaatst:

Kan je mischien de icoon posten? Want ik snap het niet echt. Als je de icoon post kunnen we je helpen. :)

Maar als je in de Badlands missies doet hoef je voorlopig niets te doen in Losantos als je missies wilt spelen. Je kan ook kijken op de locatie bevind wat daar is. Als er niets is, is het inderdaad dat soort rode driehoekje.

Als er wel iets in de locatie bevind wat bijzonder is,(bijvoorbeeld een missie) dan kan het een eventueel een bug zijn of iets anders.

Succes! :)

Geplaatst:

Ik weet niet zeker of het al kan op dit vroege tijdstip in het spel, maar op een gegeven moment belt Cesar je en dan zegt hij iets in de trend van "cash is leaving San Fierro". Dan kan je kiezen of je daarvoor gaat of niet. Ze zullen in de richting van Los Santos gaan. Wie weet heb je toen wel op "yes" gedrukt. Anders zou ik het ook niet weten, en moet je een wat duidelijkere beschrijving geven.

Geplaatst: (bewerkt)
je kent het wel tog die gele driehoek op de kaart als je bijv. ergens heen moet rijden maar deze is rood..
ja ik kreeg het op dat moment ook dat is een courier missie die je ook later kan doen als cesar je weer belt, om hieronder uit te komen kan je een huis kopen, of saven, of een andere missie doen, dan kan je het dus later doen, cesar zal je weer bellen en dan kan je ja of nee zeggen net zolang tot je een keer ja zegt, ik heb deze missie ook nog niet gedaan omdat ik er geen zin in heb :puh: Bewerkt: door Delanoll

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...