Visser23 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 na de missie Farewell my lofe krijg ik een rood vierkantje(rondje)(driehoekje) in Los Santos, moet ik daarheen op hoeft dat niet want ik kan wel gewoon verder met de missie's Reageren
Preddy Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Bedoel je misschien deze ? Als dat 'm niet is, kan je de goede dan eens laten zien? Hier is een pagina waar deze GTA San Andreas iconen te zien zijn. Bewerkt: 28 oktober 2006 door Preddy Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 nope dat is hem niet het is 1 netzoals die gele vierkant(rondjes)(driehoeken). Reageren
alexandermasterlol Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ja ik weet het ik heb het net ook gedaan als je daar heen rijd staat er een auto daar moet je tegenaan beuken en dan vallen er dozen uit die moet je dan weer oprapen dan is het voorbij Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 maar Los Santos haat ieder1 je tog?? Reageren
alexandermasterlol Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 het is dicht bij los santos net op de grens volgens mij ergens op de snelweg Reageren
Barcelona Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Kan je mischien de icoon posten? Want ik snap het niet echt. Als je de icoon post kunnen we je helpen. Maar als je in de Badlands missies doet hoef je voorlopig niets te doen in Losantos als je missies wilt spelen. Je kan ook kijken op de locatie bevind wat daar is. Als er niets is, is het inderdaad dat soort rode driehoekje. Als er wel iets in de locatie bevind wat bijzonder is,(bijvoorbeeld een missie) dan kan het een eventueel een bug zijn of iets anders. Succes! Reageren
GTAVC Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 hij bedoelt zeker die couriers van big smoke die moet je dan overvallen ofzoiets Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik weet niet zeker of het al kan op dit vroege tijdstip in het spel, maar op een gegeven moment belt Cesar je en dan zegt hij iets in de trend van "cash is leaving San Fierro". Dan kan je kiezen of je daarvoor gaat of niet. Ze zullen in de richting van Los Santos gaan. Wie weet heb je toen wel op "yes" gedrukt. Anders zou ik het ook niet weten, en moet je een wat duidelijkere beschrijving geven. Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 je kent het wel tog die gele driehoek op de kaart als je bijv. ergens heen moet rijden maar deze is rood.. Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) je kent het wel tog die gele driehoek op de kaart als je bijv. ergens heen moet rijden maar deze is rood..ja ik kreeg het op dat moment ook dat is een courier missie die je ook later kan doen als cesar je weer belt, om hieronder uit te komen kan je een huis kopen, of saven, of een andere missie doen, dan kan je het dus later doen, cesar zal je weer bellen en dan kan je ja of nee zeggen net zolang tot je een keer ja zegt, ik heb deze missie ook nog niet gedaan omdat ik er geen zin in heb Bewerkt: 29 oktober 2006 door Delanoll Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.