DaddyPimp Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik weet dat er al een Topic over was maar ik wil effe een paar dingen op een rijtje zetten.. Ten eerste dit: Filmpje dat Tupac nog leeft, hij is samen met The Outlawz en die vent aan het begin zegt dat hij zojuist Eminem heeft gedisst omdat hij Pac's album uitbracht, en Jermaine Dupri omdat hij is gescheiden van Janet Jackson. Het is wel bijna zeker dat hij het is, vergelijk deze plaatjes maar eens, de hoofden komen precies overeen: En dan dit filmpje wat ik ook errug raar vond: Het is een video van een rapper uit Amsterdam (dacht Gino) maar dan moet je eens kijken bij: 1:04 1:46 2:07 2:34 En vooral: 3:08 Misschien willen ze wel gewoon mensen op het verkeerde spoor zetten (Een levende Tupac bij een kerkhof) of is het voor de grap erin gezet. Weet het niet zeker maar zijn neus ziet er volgens mij wat anders uit.. Hier een plaatje van Tupac dat hij is doodgeschoten (NIET kijken als je niet tegen dode mensen enzo kan) http://www.celebritymorgue.com/tupac-shakur/ Maar er wordt gezegd dat deze nep is.. (Zo staan er op de site ook een dode Hitler etc.) Als je nog meer wilt weten check deze site: http://www.pointlesswasteoftime.com/viewpoint/tupac.html Zal zsm nog meer info posten.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Volgens die fotos, is er wel een connectie te brengen, zeg maar tussen die 2 (Waarschijnlijk) personen. Ze lijken wel erg verdacht veel, volgens mij is hij Terug van weggeweest. Reageren
LBG Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Dit filmpje is echt al zoooooo oud, en ik geloof er niks van. Al Tupac leeft waarom zou hij dan gewoon in LA een beetje aan het chillen zijn? Reageren
Blaatschaap Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Boeit me niet echt of hij leeft. Maar ik denk dat hij wel echt dood is Dat filmpje (wat een enorm bagger lied trouwens) vind ik overigens ook niet echt overtuigend. Bij 3:08... Een FBI dossier? Ik weet niets van de FBI af hoor, maar zouden zij echt zomaar dossiers openbaar maken? Ik denk dat hij dood is Reageren
RobertSA Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Zoals CenMan al zegt, waarom zou ie gwn ergens in LA gaan staan, na al die moeite om mensen te overtuigen dat ie dood is? Ik denk dit deze mensen gwn wíllen horen/zien dat 2pac leeft. Ik denk dat ie gewoon dood is. Reageren
Lord of War Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik heb dit filmpje al eens gezien en dat was erg lang geleden. móest 2Pac nog leven zou dat al lang bekend gemaakt zijn. Trouwens, als hij dood gevat is, kan hij toch niet plots weer leven Ik vind 't ook wel raar met die beelden enzo maar ik ben toch zeker dat hij jammer genoeg dood is. R.I.P. Tupac! Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik ken Tupac niet, maar het zou mij niet verwonderen dat er hier iets achter zit. Als die filmpjes inderdaad recent zijn, dan leeft hij nog. Dan zouden ze de aanval op Tupac van vooraf al hebben geweten en een undercover-Tupac erop hebben afgestuurd. Misschien een bevel van de FBI. Van die gasten kan je veel verwachten. Misschien allemaal wat te veel fantasie maar je kan het wel realiseren. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Zoals CenMan al zegt, waarom zou ie gwn ergens in LA gaan staan, na al die moeite om mensen te overtuigen dat ie dood is? Ik denk dit deze mensen gwn wíllen horen/zien dat 2pac leeft. Ik denk dat ie gewoon dood is. Omdat de meeste mensen toch al denken dat hij dood is.. Als ze hem zouden zien zouden ze zeggen van: Ey die gast lijkt op Tupac. Verder niks. Btw de filmpjes zijn niet recent maar wou er gewoon effe over discusieren. En van die FBI Papieren die zijn zeker niet echt, gewoon nagemaakt.. maar dan is het nog raar dat ze inzoomen op een FBI Dossier van Tupac.. Reageren
ikt Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 En er zijn zoveel gastjes die op tupac lijken. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 En er zijn zoveel gastjes die op tupac lijken. Ook die samen met The Outlawz (rapgroep) rondhangen bij hun Studio? Reageren
Lua Lua 32 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik heb ooit een filmpje gezien het is een filmpje hoe tupac wordt doodgeschoten maar ik ben het kwijt het is een filmpje van zijn bodyguard want toen tijdens de schietpartij van pac was de bodyguard bezig met een camera en hij moet het zeker opgenomen hebben er stappe 3 of 2 gaste uit en 1 gast komt heel dichtbij en begint te vure je hoort tupac schreeuwe van de pijn en dan zijn ze weg ze waren naar rechts afgeslagen maar het kan ook nep zijn Reageren
RobertSA Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Zoals CenMan al zegt, waarom zou ie gwn ergens in LA gaan staan, na al die moeite om mensen te overtuigen dat ie dood is? Ik denk dit deze mensen gwn wíllen horen/zien dat 2pac leeft. Ik denk dat ie gewoon dood is. Omdat de meeste mensen toch al denken dat hij dood is.. Als ze hem zouden zien zouden ze zeggen van: Ey die gast lijkt op Tupac. Verder niks. Btw de filmpjes zijn niet recent maar wou er gewoon effe over discusieren. En van die FBI Papieren die zijn zeker niet echt, gewoon nagemaakt.. maar dan is het nog raar dat ze inzoomen op een FBI Dossier van Tupac.. Ik zou het risico toch niet nemen als ik hem was. Reageren
M4X Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik wil hier ff wat over kwijt: @Daddypimp, je kan gelijk hebben dat hij nog leeft, maar er zijn ook gasten die met the outlaws rondhangen en op tupac lijken. Als die foto wat duidelijker was zou je me er misschien van kunnen overtuigen dat hij leeft Ik denk zelf dat hij dood is, iedereen wil graag dat hij leeft en daarom komen er zulke verhalen. Als hij echt zou leven zou er denk ik al lang iemand zijn die hem veraden had zodat de paparazzi kwamen die het bevestigt hadden. De kans is heel klein, aangezien er wel meer rappers worden doodgeschoten denk ik dat de kans groot is dat hij dood is. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Ik denk zelf dat hij dood is, iedereen wil graag dat hij leeft en daarom komen er zulke verhalen. Als hij echt zou leven zou er denk ik al lang iemand zijn die hem veraden had zodat de paparazzi kwamen die het bevestigt hadden. De kans is heel klein, aangezien er wel meer rappers worden doodgeschoten denk ik dat de kans groot is dat hij dood is. Klopt helemaal wat je zegt, maar de avond waarop hij is doodgeschoten was de enigste avond dat hij géén kogelvrijvest aanhad. + Suge en Pac zaten in 1 auto langs elkaar, de schutter stond zeg maar ''aan Suge's kant van de auto''. Pac is helemaal doorzeefd en Suge had 1 schaafwond.. Ook is zijn begrafenis afgelast en is nooit bekend gemaakt dat hij naar een andere datum is verplaatst. En áls hij nog leeft zal hij toch geen albums meer uitbrengen onder zijn naam omdat bijna niemand het denk ik zal geloven dat hij nog leeft... Hij kon denk ik niet tegen de druk en is gewoon op zijn manier ''gestopt'' zodat hij van zijn dikke money kan genieten enzo.. *EDIT: @Robert: Je zei: waarom zou ie gwn ergens in LA gaan staan, na al die moeite om mensen te overtuigen dat ie dood is? Omdat mensen toch denken dat hij dood is, dus hoeft hij zich niet te verschuilen Bewerkt: 29 oktober 2006 door DaddyPimp Reageren
Lord of War Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Hij is op 11 september '96 (net een dag voor mijn verjaardag ) doodgeschoten. Na 10 jaar zouden ze toch al enig nieuws moeten hebben? Het kan kloppen wat DaddyPimp zegt dat hij op die avond geen kogelvrije vest aanhad. Waarschijnlijk was het 'gepland' om 'm op die dag dood te schieten. Maar er is toch bewijs dat Pac dood is? De foto op de beginpost waar je Pac kunt zien als hij dood is. Volgens mij is dit al voldoende bewijs om te zeggen dat hij dood is. Móest hij nog leven begrijp ik volledig dat hij zich zou verschuilen. Als hij zich terug in het openbaar zou vertonen zou de dader natuurlijk weer 'op jacht' gaan, niet? Eigenlijk valt er nog veel te discussieren over z'n dood (wat natuutrlijk mag). Misschien zal het nooit meer bekend worden als hij nog leeft of niet. Hetgene wat DaddyPimp heeft gezegd in z'n laatste post is ook wel enig bewijs dat Pac nog zou leven. Maar dan is er nog die foto, wat genoeg bewijs om dat tegendeel te bewijzen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.