Jump to content

Tupac leeft?

Recommended Posts

Geplaatst:

Tupac is een intelligente gast, hij heeft niet voor niets zijn dood in scene gezet (dr van uit gaand dat hij nog leeft) Hij heeft daar verschillende redenen voor gehad die ik nu allemaal niet even ga noemen. En als hij terug komt in 2014, als je wil weten waarom hij dan terug komt doe dan ff een PB naar me sturen dan leg ik het wel ff uit. Maar hij is dan 43, dat lijkt oud, maar deze man is zo legendarisch dat hij op deze leeftijd nogsteeds de best moet zijn. En als hij terug komt, dan is dat sterkt hij heeft tijd zat gehad om er over na te denken en ik denk dat zijn reïncarnatie groots is. Als hij echt zijn dood in scene heeft gezet dan heeft hij de hele wereld voor de gek weten te houden, dát is het meest gangsterlijke wat iemand ooit gedaan heeft!

Zo, dit denk ik er van ^_^

• Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dwayne Forge

18

• DaddyPimp

13

• LBG

13

• RobertSA

10

Geplaatst:
Tupac is een intelligente gast, hij heeft niet voor niets zijn dood in scene gezet (dr van uit gaand dat hij nog leeft) Hij heeft daar verschillende redenen voor gehad die ik nu allemaal niet even ga noemen. En als hij terug komt in 2014, als je wil weten waarom hij dan terug komt doe dan ff een PB naar me sturen dan leg ik het wel ff uit. Maar hij is dan 43, dat lijkt oud, maar deze man is zo legendarisch dat hij op deze leeftijd nogsteeds de best moet zijn. En als hij terug komt, dan is dat sterkt hij heeft tijd zat gehad om er over na te denken en ik denk dat zijn reïncarnatie groots is. Als hij echt zijn dood in scene heeft gezet dan heeft hij de hele wereld voor de gek weten te houden, dát is het meest gangsterlijke wat iemand ooit gedaan heeft!

Ergens klinkt het wel alsof het inderdaad waar kan zijn: als hij terugkomt, dan word hij waarschijnlijk het grootste nieuws/succes van de afgelopen 50 jaar. Maar toch zegt mijn nuchtere verstand dat het niet kan. Hij moet wel ERG goed verborgen zitten, en al een lang. Onwaarschijnlijk dat niemand hem gezien heeft dan..

Geplaatst:

Precies een bump van een jaar. :puh: Hoe dan ook, ik denk niet dat Tupac leeft. Ik vind dat mensen overal wat achter zoeken. Altijd maar complottheorieën bedenken om weer een nieuwe discussie op te wekken. Accepteer nou maar gewoon dat hij dood is en als hij nog leeft komt er wel een foto.

Geplaatst: (bewerkt)

Jullie hebben natuurlijk wel gelijk dat hij dat hij heel erg goed verborgen moet zijn enzo..

en ik vind het natuurlijk ook wel onwaarschijnlijk dat hij nog leeft, al hoop ik het natuurlijk wel ^_^

Maar ik vind nogsteeds dat er heel veel mysterisch rond zijn dood zijn, en ik denk niet dat het allemaal toeval kan zijn, maar dit is natuurlijk gewoon mijn mening, iedereen mag van mij denken wat diegene wil ;)

Bewerkt: door casanova
Geplaatst:

Het is niet het mysterie of hij nog leeft, maar hoe hij dood ging, waardoor, door wie en door wie gepland.

• 4 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)
Ik weet dat er al een Topic over was maar ik wil effe een paar dingen op een rijtje zetten.. ;)

Ten eerste dit:

Filmpje dat Tupac nog leeft, hij is samen met The Outlawz en die vent aan het begin zegt dat hij zojuist Eminem heeft gedisst omdat hij Pac's album uitbracht, en Jermaine Dupri omdat hij is gescheiden van Janet Jackson. Het is wel bijna zeker dat hij het is, vergelijk deze plaatjes maar eens, de hoofden komen precies overeen:

pacisalivevv7.png

En dan dit filmpje wat ik ook errug raar vond:

Het is een video van een rapper uit Amsterdam (dacht Gino) maar dan moet je eens kijken bij:

1:04

1:46

2:07

2:34

En vooral: 3:08

Misschien willen ze wel gewoon mensen op het verkeerde spoor zetten (Een levende Tupac bij een kerkhof) of is het voor de grap erin gezet. Weet het niet zeker maar zijn neus ziet er volgens mij wat anders uit..

Hier een plaatje van Tupac dat hij is doodgeschoten (NIET kijken als je niet tegen dode mensen enzo kan)

http://www.celebritymorgue.com/tupac-shakur/

Maar er wordt gezegd dat deze nep is.. (Zo staan er op de site ook een dode Hitler etc.)

Als je nog meer wilt weten check deze site:

http://www.pointlesswasteoftime.com/viewpoint/tupac.html

Zal zsm nog meer info posten.. ;)

Hmm, ik zelf heb er niet veel vertrouwen in dat ie nog leeft..

Ik bedoel maar:

Waar moet je je zo lang schuilhouden? Er is altijd wel iemand op straat die je herkent..

Wat als je dan écht doodgaat? Dan gaan lui ineens denken dat het zijn lang verloren tweelingbroer is ofzo (bij wijze van...)

Wáár op zijn lichaam is ie geschoten op die vrijdag 13 september 1996? Zeker als het zijn hoofd was, weet je zeker dat ie dood is.

Waarom al dit gedoe over dat hij leeft of dood is? Als hij slim zou zijn en nog zou leven dan zou ie zowiezo geen nummers meer schrijven...

Edit: Sorry voor bump.. zag een link naar dit topic in een ander topic..

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst:
Ik weet dat er al een Topic over was maar ik wil effe een paar dingen op een rijtje zetten.. ;)

Ten eerste dit:

Filmpje dat Tupac nog leeft, hij is samen met The Outlawz en die vent aan het begin zegt dat hij zojuist Eminem heeft gedisst omdat hij Pac's album uitbracht, en Jermaine Dupri omdat hij is gescheiden van Janet Jackson. Het is wel bijna zeker dat hij het is, vergelijk deze plaatjes maar eens, de hoofden komen precies overeen:

pacisalivevv7.png

Het is een video van een rapper uit Amsterdam (dacht Gino) maar dan moet je eens kijken bij:

Misschien willen ze wel gewoon mensen op het verkeerde spoor zetten (Een levende Tupac bij een kerkhof) of is het voor de grap erin gezet. Weet het niet zeker maar zijn neus ziet er volgens mij wat anders uit..

Hier een plaatje van Tupac dat hij is doodgeschoten (NIET kijken als je niet tegen dode mensen enzo kan)

Maar er wordt gezegd dat deze nep is.. (Zo staan er op de site ook een dode Hitler etc.)

Ik bedoel maar:

Waar moet je je zo lang schuilhouden? Er is altijd wel iemand op straat die je herkent..

Wat als je dan écht doodgaat? Dan gaan lui ineens denken dat het zijn lang verloren tweelingbroer is ofzo (bij wijze van...)

Wáár op zijn lichaam is ie geschoten op die vrijdag 13 september 1996? Zeker als het zijn hoofd was, weet je zeker dat ie dood is.

Waarom al dit gedoe over dat hij leeft of dood is? Als hij slim zou zijn en nog zou leven dan zou ie zowiezo geen nummers meer schrijven...

je hebt wel gelijk

Geplaatst:

Ten eerste dit:

pacisalivevv7.png

Ik bedoel maar:

je hebt wel gelijk

Inderdaad.

Geplaatst:

1 ding is zeker als hij ooit zal terug komen zullen alle rappertjes die stoer doen allemaal denken dat ze pac kunnen verlsaan in een freestyl battle en als dat gebeurt laat pac zien dat ze beter kunnen gaan leren voor een diploma en beker kunnen gaan werken.

Zal wel super zijn dan zullen Pac Snoop en Dre weer heersen.

Het was pac die Dre heeft geleerd snel te werken Dre deed vroeger alles 8 keer platinum maar daar was hij echt lang voor aan het werken maar toen hij snel ging werken kreeg hij weer een paar keer platinum en het was sneller af.

Geplaatst:

't kan me geen reet schelen of hij dood of levend is, hij zat in een gang. (Bloods of Crips, weet ik niet meer) En hij was crimineel.

Hoe kan iemand respect voor hem hebben? :7

Geplaatst:

Hmm, kans is wel groot dat die nog leeft. Als je alles bekijkt weet je dat niet veel dingen niet kloppen. Dan ook nog zoveel gedoe rond 7. Komaan toeval kan het niet zijn. Toch niet zoveel keer. Dan nog bin laden kan zich toch maar jaren verstoppen, terwijl ze die zoeken als de pest. Waarom zou Tupac het niet kunnen. Vermoming doet ook veel. Met geld kunnen ze veel. Zou me niet verbasen dat die nog leeft. Maar ik zien hem niet echt binnen enkele jaren zeggen : Look who's back.

Zijn moeder mag duizend keer zeggen dat Tupac dood is. Er zijn veel te veel dingen die niet kloppen en die niet toeval kunnen zijn.

Geplaatst:
Hoe kan een ster nu zo lang ondergedoken blijven met al die papparazi ???!

Tja, net hetzelfde als bij bin laden. Het is ook raar dat de papparazi niets van schietpartij heeft. Die volgen iedereen. Ook geen getuigen van schietpartij. Zegt genoeg. Money,money,money.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...