Jump to content

Tupac leeft?

Recommended Posts

• Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dwayne Forge

18

• DaddyPimp

13

• LBG

13

• RobertSA

10

Geplaatst:
1 ding is zeker als hij ooit zal terug komen zullen alle rappertjes die stoer doen allemaal denken dat ze pac kunnen verlsaan in een freestyl battle en als dat gebeurt laat pac zien dat ze beter kunnen gaan leren voor een diploma en beker kunnen gaan werken.

Zal wel super zijn dan zullen Pac Snoop en Dre weer heersen.

Het was pac die Dre heeft geleerd snel te werken Dre deed vroeger alles 8 keer platinum maar daar was hij echt lang voor aan het werken maar toen hij snel ging werken kreeg hij weer een paar keer platinum en het was sneller af.

2pac regeert 1 mans , snoop en dre zijn geen partij man eazy-e wel maar hij is jammer genoeg dood

• 3 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
Zo moet Tupac dood zijn gegaan:

-filmpje-

(Of het is bullshit :N )???

Als dat filmpje echt is dan zouden ze al lang de dader van 2pac gevonden hebben.

Wat dus niet het geval is. Want je ziet de nummerplaat van de caddilac en je ziet het gezicht van de dader dat later geïdentificeerd zouden worden door de politie.

Geplaatst:
Want je ziet de nummerplaat van de caddilac en je ziet het gezicht van de dader dat later geïdentificeerd zouden worden door de politie.

De Cadillac is 100% gedumpt in een rivier ofzo, want in al die 13 jaren, hebben ze de Cadillac niet op weg gezien. :N

Geplaatst:

Als je dat ding dumpt in de rivier moet dat toch wel te zien zijn? Boten die bijna met hun bodem over de grond schrapen moeten dat ding echt wel eens hebben geramt hoor.. Tenminste, dat zou ik verwachten.. Hoeft niet per se zo te zijn. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Tja, ik denk dat hij dood is.

Wat alleen jammer voor de fans zou zijn.

Mijn idool Aaliyah is ook dood, en dat vind ik ook jammer.

Geplaatst:

Ten eerste ben ik ervan overtuigd dat 2Pac zo dood is als een deurknop. Ten tweede, stel, hij leeft. Hartstikke fijn voor hem, maar de verhalen die er de ronde doen dat hij dan op een bepaalde datum opeens terugkomt is al helemaal bullshit. Waarom zou hij zich meer dan een decennium verborgen houden en nu opeens weer tevoorschijn springen? Waarom zou hij dat überhaubt doen? Nee, tenzij hij opeens op een avond besloot voor de rest van z'n leven kluizenaar te worden, is hij morsdood.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...