Jump to content

Tupac leeft?


DaddyPimp

Recommended Posts

Damn houd dit nou nooit op. Alleen op de vraag Tupac leeft kan ik het volgende kloppende andwoord geven...

Nee, Tupac is Dood!

Bewijzen zijn er dat hij nog zou leven, Maar tupac is Mors en Mors Dood!!! Fans willen dat hij leeft, Maar dat is dus niet het geval.

Conclusie: Tupac is dood, Net zoals Georgie. (dat snapt niemand waarschijnlijk, Bekijk mijn film: Stephen King's IT)

Groet

Pennywise

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dwayne Forge

    18

  • DaddyPimp

    13

  • LBG

    13

  • RobertSA

    10

Klopt helemaal wat je zegt, maar de avond waarop hij is doodgeschoten was de enigste avond dat hij géén kogelvrijvest aanhad. + Suge en Pac zaten in 1 auto langs elkaar, de schutter stond zeg maar ''aan Suge's kant van de auto''. Pac is helemaal doorzeefd en Suge had 1 schaafwond.. :cab: Ook is zijn begrafenis afgelast en is nooit bekend gemaakt dat hij naar een andere datum is verplaatst. En áls hij nog leeft zal hij toch geen albums meer uitbrengen onder zijn naam omdat bijna niemand het denk ik zal geloven dat hij nog leeft... Hij kon denk ik niet tegen de druk en is gewoon op zijn manier ''gestopt'' zodat hij van zijn dikke money kan genieten enzo..

Hij kan nog leven, daar heb je gelijk in, maar het is alweer 10 jaar geleden. Als hij het zo lang vol zo houden zou dat wel heel knap, zonder 1 iemand die hem verraad. Maar je hebt gelijk, het kan altijd, al is die kans erg klein.

Dat in die auto is best vaag, maar het was al gepland dat hij vermoord zou worden. Een goeie schutter die hierop voorbereid is schiet wel langs Suge, als het al waar is Suge voor Pac zat. En zijn begrafenis is misschien prive gebleven omdat zijn familie dat wou ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Inderdaad, de moord is gepland op die dag. Een paar maanden geleden werd Notorious B.I.G. vermoord, waar 2PAC heel slecht mee kon. Waarschijnlijk heeft 2PAC de dood in scene gezet, niet om de druk om zich heen, maar om Notorious B.I.G. te vermoorden, voordat Notorious dat bij 2PAC deed. Dus ik denk wel dat hij nog leeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, de moord is gepland op die dag. Een paar maanden geleden werd Notorious B.I.G. vermoord, waar 2PAC heel slecht mee kon. Waarschijnlijk heeft 2PAC de dood in scene gezet, niet om de druk om zich heen, maar om Notorious B.I.G. te vermoorden, voordat Notorious dat bij 2PAC deed. Dus ik denk wel dat hij nog leeft.

Daar heb je geen gelijk in Thomas, Biggie is namelijk na Pac vermoord, als wraak van de aanhangers van Tupac. (Bijna) alles wijst er gewoon op dat Pac nog leeft..

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat er zo'n gedoe met "7" is, denk ik dat ie in 2007 z'n comeback gaat maken.

Sommige mensen dachten dat 't in 2003 ging gebeuren, 7 jaar na z'n dood.

Effe (bijna, zijn er nog wel veel meer) alle toevalligheden op een rij:

- Als je het album "BTNHResurrection" van Bone Thugs-N-Harmony in het licht houdt zie je Tupac staan.

- Op de cover van het eerste album dat postuum verschijnt (The Don Kiluminati: The 7 Day Theory, is een foto te zien van 2Pac, hangend aan een kruis. Hiermee wordt verwezen naar het sterven (en impliciet naar de opstanding) van Jezus.

- In de auto waarin 2Pac zat op het moment van de aanslag, zat zijn platenbaas Suge Knight. 2Pac wordt door 5 kogels geraakt, maar Suge zat naast hem achter het stuur en heeft slecht één een schampschot, ondanks dat de dertien kogels vanuit een passerende auto zijn afgevuurd (en het dus logischer zou zijn dat hij ook gewond zou raken). De auto van waaruit geschoten is - een opvallende witte Cadillac - werd overigens niet teruggevonden.

- De auto waarin 2Pac zat, reed in een colonne van 10 auto's. In de overige 9 auto's zaten bodyguards. Geen van deze bodyguards heeft gereageerd op de schietpartij of de dader(s) achtervolgd.

- 2Pac droeg altijd een kogelvrij vest, maar uitgerekend de avond van de dodelijke schietpartij niet.

- 2Pacs album The Don Kiluminati: The 7 Day Theory werd uitgebracht onder de naam Makaveli (afgeleid van de naam van de Italiaanse filosoof Niccolò Machiavelli). In de naam van Makaveli valt "Mak alive" of "I am alive" te lezen.

- Het album "The Art Of War" van Bone Thugs-N-Harmony is vernoemd naar een van Machiavelli's boeken.

Op het album staat ook "Thug Luv" remix.

Volgens deze Machiavelli moest je je dood in scène zetten om de vijand te misleiden.

- In de videoclip I ain't mad at cha, die kort voor het overlijden van 2Pac werd opgenomen en postuum verscheen, werd 2Pac op een vrijwel identieke manier vermoord als even later in het echte leven. Volgens sommigen een bewijs dat zijn moord in scène zou zijn gezet.

- In meerdere interviews vlak voor zijn dood kondigde 2Pac aan te willen stoppen met rappen, om zich rustig terug te trekken.

- Tupac werd al één dag na zijn overlijden gecremeerd. Het is zeer ongebruikelijk dat slachtoffers van moord al na 1 dag gecremeerd mogen worden.

- 2Pac zou na zijn dood gezien zijn op Hawaï.

- In de videoclip van het nummer Toss It Up droeg 2Pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog niet te koop toen 2Pac werd neergeschoten. Ook in de videoclip To Live & Die In LA droeg hij schoenen die op het moment van zijn overlijden nog niet te krijgen waren.

- Na zijn dood werd een enorme hoeveelheid nieuw materiaal ontdekt en uitgebracht. De (eventueel in scène gezette) dood zou een populariteitsstunt zijn, bedoeld om de verkoopcijfers verder op te krikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan veel feiten verklaren. Bijna allemaal. Maar ik weet zeker dat hij niet dood is.

Het is wel heel erg vreemd. 10 Jaar, niemand heeft hem ooit Gesnitchd ?

Dat filmpje geloof ik niets van, kan evengoed iemand anders zijn.

Maar die 7 Day theorie zijn enkele vreemde dingen bij.

Ik denk dat we zoiets nooit zullen weten, als het hem al 10 jaar gelukt is.. waarom dan niet nog eens 10 jaar ?

- Imposter

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, de moord is gepland op die dag. Een paar maanden geleden werd Notorious B.I.G. vermoord, waar 2PAC heel slecht mee kon. Waarschijnlijk heeft 2PAC de dood in scene gezet, niet om de druk om zich heen, maar om Notorious B.I.G. te vermoorden, voordat Notorious dat bij 2PAC deed. Dus ik denk wel dat hij nog leeft.

Daar heb je geen gelijk in Thomas, Biggie is namelijk na Pac vermoord, als wraak van de aanhangers van Tupac. (Bijna) alles wijst er gewoon op dat Pac nog leeft..

Mijn fout, dat bedoelde ik eigenlijk ook, goed dat je me even aanvulde, de moord op Notorious kan ook gepland zijn door The Outlawz, de vrienden van 2PAC. Ik denk toch dat 2PAC het heeft gedaan, waarom? Omdat The Outlawz niks hadden met BIG, maar 2PAC wel.(Is er trouwens een nieuwe album van 2PAC aangemaakt dat volgens velen een album was met vele bekende nummers? Volgens mij is dat gewoon een nieuwe, want die nummers kon ik nergens vinden!!)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan onmogelijk nog leven, de dokters die hem na de aanslag verpleegden hebben hem toch echt zien sterven.

Hij leefde ongeveer nog 5 dagen ofzo weet niet precies uit me hoofd.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...