Jump to content

Tupac leeft?

Recommended Posts

• Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dwayne Forge

18

• DaddyPimp

13

• LBG

13

• RobertSA

10

Geplaatst: (bewerkt)
Nee ik denk dat hij nog leeft hij heeft weer nieuw album!! Ik denk dat hij zich ergens schuil houd..

West Side 4ever met 2Pac ik zal jullie nu alle bewijzen geven dat 2PAC leeft.

hem hele verhaal leez je je word weizer.

6.Levend of dood?

Sommige mensen zijn er zo heilig van overtuigd dat 2pac nog leeft. Maar waarom zou 2pac zijn dood hebben gefaked?

Iemand heeft hem gezien en op Internet is een felle discussie gaande.

Diverse theorieën geven aan dat 2pac niet dood zou zijn!!! Er zijn dan ook wel veel zaken rond zijn dood die niet duidelijk zijn….

Op 7 september 1996 vindt er een schietpartij plaats in Las Vegas, na een bokswedstrijd tussen Mike Tyson en Bruce Seldon. 2pac zat in Las Vegas en vertrok met de auto. In de auto van 2pac zaten nog 2 mannen en rondom de auto van 2pac reden 10 auto’s vol met bodyguards om 2pac te beschermen. Volgens de andere inzittenden zou er toen een witte auto langs zijn gereden die de auto van 2pac onder vuur nam, 2pac werd 5 keer geraakt waarna hij 7 dagen in het ziekenhuis lag.

Dat is heel raar want de mannen die bij 2pac in de auto zaten werden geen 1keer geraakt, en dit is heel raar als je bedenkt dat wanneer een auto voorbij raced de schutter echt geen tijd heeft om heel precies op een bepaald doel te richten. Bovendien deden de bodyguards in de andere auto’s niets om 2pac te beschermen.

De bodyguards zouden op z’n minst uit de auto’s kunnen springen of de witte auto achtervolgen. Er gebeurde niets. Na de schietpartij werd 2pac met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht waar hij 7 dagen lang lag. Hij overleed aan zijn verwondingen. Fans hebben geprobeerd om erachter te komen door welke arts hij werd behandeld, maar daar is men nooit achter gekomen, maar volgens sommige fans maakte dat niet uit want 2pac lag daar helemaal niet. Ze zeggen dat ze teveel gegevens missen: waarom zijn er geen foto’s of mensen die de schietpartij hebben gezien? Er zijn totaal geen getuigen alleen direct bij betrokken. Ook in het ziekenhuis zijn er geen foto’s van 2pac gemaakt of hebben mensen hem gezien, zelfs geen fotografen….hij heeft er toch 7 dagen gelegen.

Normaal als er een bekend persoon in het ziekenhuis ligt maken de professionele fotografen een foto…waarom nu niet? Zeker omdat hij er niet lag?

Nadat hij in de gevangenis had gezeten had hij zijn naam veranderd in Makaveli, wat afgeleid is van een Romeinse oorlogsstrateeg deze man heette Machiavali, waar 2pac Makaveli vandaar haalde. Deze strateeg zei dat je je dood in scène moest zetten om je vijand te misleiden. 2pac zou deze raad dan moeten hebben opgevolgd en heeft zo zijn dood in scène gezet. De laatste 2 cd’s die 2pac uitgaf voor zijn dood noemde hij Book1 en Book2. De laatste boeken die de strateeg uitgaf voor zijn dood waren Book1 en Book2. Is dat toeval? of wist hij al dat hij dood zou gaan? De vijand die hij hiermee zou willen misleiden moet dan Notorious B.I.G. moeten zijn geweest. Notorious B.I.G. werd een half jaar later na 2pac op bijna de gelijke wijze vermoord. Als 2pac niet dood zou zijn, zou hij de dader kunnen zijn van de moord op B.I.G. als je dood bent kan je tenslotte niet verdacht worden van moord.

Er zijn ook nog mensen die zeggen dat 2pac, als hij zijn dood gefaked heeft dit enkel gedaan heeft voor de populariteit. Hij had tenslotte kunnen voospellen dat hij na zijn dood veel bekender zou worden dan dat hij voor zijn dood was.

Een bekende theorie over 2pac’s dood is de ‘the 7th day theory’. Dat is de ondertitel van 2pac’s cd ‘The Don Killuminati’. Ze denken dat 2pac bij zijn dood erg sterk het getal 7 aanhield. Hierbij zijn een paar interessante dingen over dit getal. Misschien was het wel z’n favoriete getal, maar daar zullen we nooit achterkomen. Ze laten je nadenken over zijn dood en om hem in je gedachten te houden. Misschien dat er om deze theorie wel zo over zijn dood wordt getwijfeld.

- Op het Greatest Hits album heeft cd 1 12 nummers en cd2 13 nummers. 1+2+1+3= 25, 2+5=7

- 2pac schijnt de Don Killuminatti in 7 dagen te hebben voltooid, van het begin tot het eind.

- 7 maanden nadat het album All Eyez On Me was uitgebracht, werd hij neergeschoten

- op 7 september werd hij neergeschoten.

- Nadat hij werd neergeschoten, leefde hij nog op de 7e, 8e, 9e, 10e, 11e, 12e. Op de 13e overleed hij. Dat is 7 dagen.

- Hij werd 25 jaar, 2+5=7

- Hij werd op 16 juni geboren. 1+6=7

- Het tijdstip van overlijden was 04:03. 0+4+0+3=7.

- Zijn album R U Still Down, Remember me was op de 25 uitgebracht. 2+5=7

- Officieel heeft hij 7 albums uitgebracht, dan tellen we de bootlegs niet mee.

- In de video van I Wonder If Heaven Got A Ghetto gaat een mevrouw in een hotelkamer. Het nummer is 7

- Aan het einde van het nummer Hold On Be Strong zegt hij: Things get tough especially around the 1st and the 15th. 1+1+5=7

- Op het album van Jon B Cool Relax is hij te horen op het nummer Are You Still Down. Dat is track 7 op dat album.

- Op zijn rug had Tupac een groot kruis staan. Hier stond: Exodus 18:11, 18-11=7

- Op zijn Makaveli album wordt in het begin van het nummer Blasphemy het volgende gezegd: And if the Lord returns in the coming 7 days then we’ll see you next time.

- In het nummer When We Ride volgt in het introotje de volgende tekst:…picture, if you will, 7 deadly human beings. Blessed with the gift to speak, the power to reach each nigga on every street…

- Het getal 7 komt veel voor in de bijbel. Bijvoorbeeld de 7 wereldwonderen, de 7 hoofdzonden, de 7 dodelijke plagen en op de 7e dag rustte God uit.

- In de film Gang Related, is het nummer van Tupac in het ziekenhuis 115, 1+1+5=7

- Het jaar waarin hij overleed is 1996, 1+9+9+6=25. 2+5=7

- In 1971 werd hij geboren en in 1996 stierf hij. (1+9+9+6)-(1+9+7+1)=7

- Deze vind ik zelf een beetje gek….Club 662. 6+6+2=14/2=7

- Misschien zal 2pac wel in 2003, 7 jaar na z’n dood, terugkeren

mensen zeggen dat er nog meer redenen zijn waarom 2pac nog in leven zou zijn.

- er zijn veel mensen die hem na zijn dood hebben gezien.

- Zijn 2e naam is Makaveli. Als je die naam opsplitst krijg je I am alive of mak alive.

- Volgens Machiavelli, waar de naam Makaveli van is afgeleid, moest je je dood in scène zetten om de vijand te misleiden… die vijand moest Notorious B.I.G zijn geweest.

- De witte Cadillac, waaruit werd geschoten op 2pac, is nooit teruggevonden. Dat is heel raar want Las Vegas ligt in een woestijn waar je niet snel weg kan komen of ze moesten hem dumpen.

- Zijn manager Marion Suge Night zat naast hem in de auto. 2pac was 5 keer geraakt. Marion had alleen een schampschot, de andere had niets.

- 2pac is doodgegaan op vrijdag de 13e

- het liedje dat na zijn dood uitkwam I ain’t mad at cha…. Was liedje 13 van de cd All Eyez On Me.

- In de clip van I ain’t mad at cha wat 2pac te zien als een engel….deze clip zou voor zijn dood moeten zijn gemaakt.

- In de clip van Hail Mary zie je een grafsteen met de naam Makaveli, en door die grafsteen zit een barst ….net alsof iemand uit het graf is gekomen.

- In interviews had hij het altijd erover om te stoppen met rappen en iet meer zo’n Gangsta zijn, want hij wou graag uit de media, de juiste manier om niet meer in de spotlights te staan is door ze te laten denken dat je dood bent.

- In Lives Goes On rapt hij over zijn eigen begrafenis….

- Er is nooit een begravenis geweest…deze is om onbekende redenen geannuleerd.

- Hij is 1 dag na zijn dood gecremeerd….sinds wanneer wordt iemand 1 dag na zijn dood al gecremeerd…en zeker bij een moord??

- De volgende tekst Rapt hij op zijn nieuwe album: I’ve been shot and murdered, can’t tell you how it happened word for word/but best believe that n*ggas gonna get what they deserve.

- In Ambitionz Az a Ridah zegt hij: Blast me but they didn’t finish, didn’t diminish my powers so now i’m back to be a muthaf*ckin menace, they cowards thats why they tried to set me up, had b*tch #ss n#ggas on my team so indeed they wet me up, BUT I’M BACK REINCARNATED. Hij is dus gereancarneerd in Makaveli

- Waarom heeft niemand de schutters achtervolgd?

- Er zijn geen getuigen

- 2pac droeg altijd een kogelvrij vest….waarom toevallig die avond niet?

- 2pac heeft nog 2 films en 3 cd’s opgenomen voordat hij doodging. Waarom heeft 2pac opeens zoveel gedaan…het leek alsof hij wist dat hij doodging.

Veel fans vonden aanwijzingen in songteksten die aangeven dat 2pac nog leeft

- Hit im up: 5 shots can’t drop me (hij werd vermoord door 5 schoten)

- Changes: I’m still here en rat-tat-tat-tat-tat-tat (5 schoten)

- Life goes on: bury me smiling (dat is een amerikaanse uitdrukking)

- White man’z world “my time away just make perfection. You think i’d die?

- God bless the dead rest in peace to my motherf*cker Biggie Smalls (BIG stierf na 2pac)

2pac’s laatste album, The 7th Day Theory, bevat ook nogal wat aan wijzingen. 2pac staat op de voorkant afgebeeld als Jezus aan het kruis. Was er een herrijzenis gepland? De producer van dat album heet Simon. Simon was een apostel die Jezus hielp zijn kruis te dragen. Zou die Simon gewoon Suge Knight kunnen zijn, de oprichter en grote baas van 2pac’s platenmaatschappij, Death Row? Hij zat in dezelfde auto als 2pac bij de schietpatij.

De Die Hard-Fans van 2pac hebben ook nauwkeurig gekeken naar de ‘nieuwe clips’ van 2pac. In de clip van het nummer Toss It Up draagt 2pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog helemaal niet te koop toen 2pac werd neergeschoten!

Ook bij de clip To Live & Die In LA, draagt hij Michael Jordan’s die in september 1996 niet te krijgen waren.

De politie van LV heeft het grootste bewijs om aan te tonen dat 2pac wel dood is : de autopsie-foto. die is nep want in een van 2Pac zijn clips word hij daar wakker en ligt hij precies zo.

Bewerkt: door Online.
Hij kan onmogelijk nog leven, de dokters die hem na de aanslag verpleegden hebben hem toch echt zien sterven.

Hij leefde ongeveer nog 5 dagen ofzo weet niet precies uit me hoofd.

Uuhm de doctors zijn omgekocht en die nep foto Is van een clip uit 2pac daar ligt hij precies in de zelfde houdig.

Geplaatst:
Simon was volgens mij geen apostel van Jezus.

ik d8 dat hij daar op vakantie ofzo was en dat hij in de buurt van Jezus stond,

en van de romeinen gewoon dat kruis moest dragen.

en ik denk trouwens ook dat 2-pac leeft.

ik ben al jaren fan van hem en kan het gewoon niet uit mn kop krijgen dat hij niet dood is.

waar komen anders al die nummers vandaan die nu uitgebracht worden?

Simon was een van de belangrijkste apostelen van Jezus Christus. Toen hij met de andere 11 discipelen met Jezus ging spreken (lees Simon+11 discipelen+Jezus=13 apostelen) op straat noemde Jezus hem Petrus. Hij is bekend als Simon Petrus, Petrus en Simon. Anders check je de Bijbel maar een tweede keer.

Voor degene die denken dat hij nog leeft; het is niet raar dat jullie dat denken, ik denk met jullie mee, we hebben meer bewijs dat hij leeft, dan dat hij is gestorven.

Voor degenen die denken dat hij gewoon is gestorven; Leg mij dan eens uit waar hij lag, hoe laat hij stierf, waar en wanneer zijn begrafenis zal moeten zijn en waarom het is geannuleerd. Hij leeft volgens mij gewoon nog, er is weinig bewijs dat hij leeft.

Ik denk dat hij nog leeft, want je gaat natuurlijk niet zijn begrafenis annuleren, dat doet niemand. In de auto was niemand geraakt, alleen een schampschot bij de bestuurder (de baas van 2pac was dat dacht ik) en 2pac zelf werd helemaal doorzeefd, leg eens uit hoe goed je kan schieten uit een auto, je rijdt met een flinke snelheid, schiet een magazijn leeg en je schiet alleen 2pac neer en de baas van de platenmaatschappij heeft een schampschot, leg dat ook eens uit ;) . Die 2pac verdient zelfs nog meer doordat hij dood is(ik bedoel, dat hij dood lijkt, en nu vast TV aan het kijken is, of aan het lachen hoe mensen denken dat hij dood is) en hij heeft volgens mij Berucht Dik vermoord (Notorious B.I.G. ;) ).

Ik zal weleens een keer willen rappen met 2pac, niet dat ik een kei in ben, maar toch ligt het een beetje in mijn tong en luister ik graag rap, en zeker de zijne.

Geplaatst:

Caprioni je bent in de war, de simon die jij petrus noemt is iemand anders.

Petrus was namelijk niet bij de kruiseging van Jezus.

die simon is Simon van Sirene, een sirener, dat is een plaats ergens in Israel!

Geplaatst:

Wat boeit het hoe welke maat van Jezus heet? :bonk:

---------

Btw ik denk niet dat Tupac een comeback gaat maken, ten eerste omdat hij zoveel mensen pijn heeft gedaan door zijn dood in scene te zetten, en dan later terugkomt alsof er niks gebeurd is! En veel mensen geloven het denk ik niet..

Simon was volgens mij geen apostel van Jezus.

ik d8 dat hij daar op vakantie ofzo was en dat hij in de buurt van Jezus stond,

en van de romeinen gewoon dat kruis moest dragen.

en ik denk trouwens ook dat 2-pac leeft.

ik ben al jaren fan van hem en kan het gewoon niet uit mn kop krijgen dat hij niet dood is.

waar komen anders al die nummers vandaan die nu uitgebracht worden?

Simon was een van de belangrijkste apostelen van Jezus Christus. Toen hij met de andere 11 discipelen met Jezus ging spreken (lees Simon+11 discipelen+Jezus=13 apostelen) op straat noemde Jezus hem Petrus. Hij is bekend als Simon Petrus, Petrus en Simon. Anders check je de Bijbel maar een tweede keer.

Voor degene die denken dat hij nog leeft; het is niet raar dat jullie dat denken, ik denk met jullie mee, we hebben meer bewijs dat hij leeft, dan dat hij is gestorven.

Voor degenen die denken dat hij gewoon is gestorven; Leg mij dan eens uit waar hij lag, hoe laat hij stierf, waar en wanneer zijn begrafenis zal moeten zijn en waarom het is geannuleerd. Hij leeft volgens mij gewoon nog, er is weinig bewijs dat hij leeft.

Ik denk dat hij nog leeft, want je gaat natuurlijk niet zijn begrafenis annuleren, dat doet niemand. In de auto was niemand geraakt, alleen een schampschot bij de bestuurder (de baas van 2pac was dat dacht ik) en 2pac zelf werd helemaal doorzeefd, leg eens uit hoe goed je kan schieten uit een auto, je rijdt met een flinke snelheid, schiet een magazijn leeg en je schiet alleen 2pac neer en de baas van de platenmaatschappij heeft een schampschot, leg dat ook eens uit ;) . Die 2pac verdient zelfs nog meer doordat hij dood is(ik bedoel, dat hij dood lijkt, en nu vast TV aan het kijken is, of aan het lachen hoe mensen denken dat hij dood is) en hij heeft volgens mij Berucht Dik vermoord (Notorious B.I.G. ;) ).

Ik zal weleens een keer willen rappen met 2pac, niet dat ik een kei in ben, maar toch ligt het een beetje in mijn tong en luister ik graag rap, en zeker de zijne.

Die Simon.Simon is gewoon Suge Knight.

2pac zijn album was opeeens uitgebracht met producer Simon .Simon ook heel toevallig maar ik denk dan dat die simon Suge is

Volgens die fotos, is er wel een connectie te brengen, zeg maar tussen die 2 (Waarschijnlijk) personen.

Ze lijken wel erg verdacht veel, volgens mij is hij Terug van weggeweest.

Ja ik denk dat hij zich bekend gaat maken in 2007 7 juli 2007 7de dag en 7de maand.

En hem nieuwste album Pac`s Life heeft hij gewoon zelf in gezongen.

En hij rapt nog steeds echt goed.

Geplaatst:

Let je op het dubbelposten Online, je kan ook de Edit knop gebruiken ;).

Ja ik denk dat hij zich bekend gaat maken in 2007 7 juli 2007 7de dag en 7de maand.

En hem nieuwste album Pac`s Life heeft hij gewoon zelf in gezongen met zijn maten van Deat Row.

Het zou logischer zijn dat hij 7 jaar na zijn dood terug zou komen, op die dag zat ik met iemand anders te wachten tot er iets op het nieuws zou verschijnen, dat was 2001.

Verder is Death Row failliet verklaard, en waren al zijn maten die daar vroeger waren allang weg, er was nog maar een rapper daar. Pac's Life is ook niet via Death Row uitgebracht, en staan er ook geen Death Row artiesten op, klopt dus eigenlijk niet echt wat je zegt :puh:.

Let je op het dubbelposten Online, je kan ook de Edit knop gebruiken ;).

En hem nieuwste album Pac`s Life heeft hij gewoon zelf in gezongen met zijn maten van Death Row.

Het zou logischer zijn dat hij 7 jaar na zijn dood terug zou komen, op die dag zat ik met iemand anders te wachten tot er iets op het nieuws zou verschijnen, dat was 2001.

Verder is Death Row failliet verklaard, en waren al zijn maten die daar vroeger waren allang weg, er was nog maar een rapper daar. Pac Life is ook niet via Death Row uitgebracht, en staan er ook geen Death Row artiesten op, klopt dus eigenlijk niet echt wat je zegt :puh:.

Ik zeg ook niet dat death row pac`s life heeft uitgebracht.

En misschien vonden 2Pac en zijn vroegere maten het nog wel een beetje te gevaarlijk om terug te keren omdat zijn vijanden The 7the Theorie ook wel hebben gehoord en die dachten misschien ook wel dat hij 7 jaar daarna zou terug keren. dus misschien is 2007 wel de datum.

En death row is failliet verklaart op 7 juli 2006 weer die 7 toevallig het kan er iets mee te maken hebben 2007-7juli.

In 1998 verlaat Snoop Dogg Death Row Records, en beschuldigt hij Suge Knight van de moord op 2Pac. waarom zou suge dat doen want door de sogenaamde dood van 2Pac is deat row failiet gegaan. want ze haalde nog maar een grote album en dat was in 2005.

Opmerkelijk is dat in het jaar 2001 Gangsta rapper en ex-blood lid The Game Suge Knight benaderde met zijn demo om een contract te krijgen, Suge Knight was niet onder de indruk en gaf The Game geen contract The Game kreeg later een contract bij Aftermath en werd de protege van Dr Dre oud lid van Death Row Records, De debuutalbum van The Game bracht 150 miljoen op, dit geld had Suge Kight kunnen redden, The Game was ook verdacht van het neerschieten van Suge Knight in zijn been tijdens een feest van Def-Jam rapper Kanye West. Dat was suge grote redding kunnen zijn en op dat feest van kanye ik denk niet dat The-Game dat heeft gepland ik denk eerder Snoop Dog hij verdacht suge toch van moord op 2Pac dus waarom kan snoop daar niet achter zitten.

SNOOP DOGG VS SUGE KNIGHT

Een paar dagen geleden heeft Snoop Dogg in een interview laten weten dat hij (Marion) Suge Knight wil vermoorden! De twee hebben al jaren beef met elkaar.

Het voelt alsof ik maar twee opties heb: Ik kan hem uitdagen of vermoorden, er was een periode dat ik hem echt wou vermoorden. Ik ben niet voor die "nigga". Snoop laat weten dat hij eerder bang is om het feit dat hij hem zou gaan vermoorden dan dat hij bang voor hem is.

Suge reageerde hier op met: “Ik hoef niemand wat te bewijzen, Ik ben voor niemand bang behalve god. Snoop is niet zo “hood” als hij claimt te zijn, ik heb nog nooit gehoord dat hij heeft gevochten, en als dat mocht gebeuren rent hij direct huilend naar de politie, hij is een pussy een snitch!

Hij word vaak gearesteerd de laatste tijd maar beland nooit in de bak hij is gewoon een snitch en daar hou ik niet van, Aldus Suge.

Deze beef is al bezig sinds de dag Dr.Dre Death Row verliet, en het escaleerde toen Snoop Dogg het label verliet om naar Master P’s ‘No Limit Records’ te gaan.

Vind je het gek dat er weinig bewijs is dat hij nog leeft? Mensen hebben toch ook niet bewijzen zitten leveren dat JFK of Al Capone dood is.

PS: De nummers van de albums die na zijn dood zijn uitgekomen heft hij gewoon voor zijn dood opgenomen of die zijn geremixt.

Verder is Death Row failliet verklaard, en waren al zijn maten die daar vroeger waren allang weg, er was nog maar een rapper daar. Pac's Life is ook niet via Death Row uitgebracht, en staan er ook geen Death Row artiesten op, klopt dus eigenlijk niet echt wat je zegt :puh:.

Dat zou 2003 zijn, hij is in '96 doodgeschoten.

Bewerkt: door CenMan
Geplaatst:
Vind je het gek dat er weinig bewijs is dat hij nog leeft? Mensen hebben toch ook niet bewijzen zitten leveren dat JFK of Al Capone dood is.

Nee lijkt me logisch omdat er een film is waar je ziet dat de kogel JFK's kop doorboort en dat z'n hersens eruit vliegen..

Voor de duidelijkheid:

Wel effe inloggen want hij is 18+ :puh:
Geplaatst:

Die film heb ik heus wel gezien, de halve wereld heeft dat gezien. Maar JFk was ook maar een voorbeeld, en je zou natuurlijk ook nog kunnen zeggen dat dat JFK helemaal niet is in die film en ook allemaal rare feitjes met zevens of ander getallen op gaan zoeken.

Die film heb ik heus wel gezien, de halve wereld heeft dat gezien. Maar JFk was ook maar een voorbeeld, en je zou natuurlijk ook nog kunnen zeggen dat dat JFK helemaal niet is in die film en ook allemaal rare feitjes met zevens of ander getallen op gaan zoeken.

Ja maar tis toch zo vreemd dat hij in zijn liedjes over zijn dood gaat rappen.

En tis toch ook zo raar dat hij in 2 van zijn clippen in schoenen loopt die nog niet te koop waren.

En die autopsi foto is toch ook vreemd tis Zwart-Wit en er mist een tatoe en hij ligt nog in precies de zelfde houding als in een van zijn clips.

En waarom wou hij voor zijn dood nog zo veel doen.?

En in de bak heeft hij een boek gelezen en daar stond in dat je je vijand moest misleiden om je moord in scene te zeten en dat is ook gebeurt.

- Hit im up: 5 shots can’t drop me (hij werd vermoord door 5 schoten)

- Changes: I’m still here en rat-tat-tat-tat-tat-tat (5 schoten)

- Life goes on: bury me smiling (dat is een amerikaanse uitdrukking)

- White man’z world “my time away just make perfection. You think i’d die?

- God bless the dead rest in peace to my motherf*cker Biggie Smalls (BIG stierf na 2pac) Zelfde persoon die 2Pac heeft gekild of 2Pac was het zelf.

- De volgende tekst Rapt hij op zijn nieuwe album: I’ve been shot and murdered, can’t tell you how it happened word for word/but best believe that n*ggas gonna get what they deserve.

- In Ambitionz Az a Ridah zegt hij: Blast me but they didn’t finish, didn’t diminish my powers so now i’m back to be a muthaf*ckin menace, they cowards thats why they tried to set me up, had b*tch #ss n#ggas on my team so indeed they wet me up, BUT I’M BACK REINCARNATED. Hij is dus gereancarneerd in Makaveli.

Maar het kan ook zijn omdat hij zoveel bewijs heeft achtergelaten dat de mensen er over gingen denken en dat ze hem niet zouden vergeten..

Maar de persoon die 2Pac heeft vermoord moest nog lang 10 wagens voll bodygaurds en die deden helemaal niks vreemd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...