Jump to content

Tupac leeft?

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit gebeurt Jaarlijks iemand die te veel vijanden heeft en die wilt zijn leven beteren die heeft mischien te veel geld en besluit een ander leven te beginen plastiche cirurgie is zo gebeurt en nieuwe identitijd en zo is zo gebeurt. Dus het kan zijn dat Tupac Shakur het zelfde heeft gedaan.

Check de autopsie foto in kleur.

>>> Door Dizzee: Foto verwijdert, dit is een beetje te wreed...<<<

• Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dwayne Forge

18

• DaddyPimp

13

• LBG

13

• RobertSA

10

Geplaatst:
Ik denk dat hij nog leeft.. al zou ik niet weten hoe hij het in godsnaam volhoud om zolang ondergedoken

te blijven..

zoals ik al een paar keer las.. sommige dingen zijn egt heel ver gezocht maar die met de schoenen

die pas na zijn dood verkrijgbaar waren is gewoon 90% cker dat hij nog

leeft.. of wil je een gecremeerd persoon is nieuwe schoentjes steke? veel plezier!! :bonk:

Ik begrijp allebij de kanten en de bijde kanten moeten dit in de oren knopen:

De gene die gelove dat hij nog leeft: Sommige dingen zijn TE ver gezocht

De gene die NIET gloven dat hij nog leeft: Die dingen met bijvoorbeeld die schoenen van na zijn

dood zijn niet te negeren!

Die shoenen kan ik makkelijk verklaren, hij heeft een deal gesloten met de maker van die schoenen dat hij ze voor geld in zijn clip zou dragen, of hij kon er gewoon aan komen omdat hij een rapper was.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb nieuwe informatie dat Tupac leeft:

Op 7 september 1996 wordt rapper 2Pac neergeschoten in de auto naast Suge Knight, in Las Vegas. Suge Knight is een keer in zijn hoofd geraakt en heeft het overleefd, maar 2Pac overlijdt 6 dagen later in het ziekenhuis.

In december 1996 wordt Suge Knight tot 5 jaar gevangenisstraf veroordeeld wegens het mishandelen van bendelid Orlando Anderson. 2Pac was hier ook bij betrokken. Dit is te zien op een video van een bewakingscamera.

zien jullie, hij is op 13 september overleden en in december is Tupac betrokken bij die Orlando Anderson!

Er is dus groot bewijs dat hij leeft, notabene een video!

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb nieuwe informatie dat Tupac leeft:

Op 7 september 1996 wordt rapper 2Pac neergeschoten in de auto naast Suge Knight, in Las Vegas. Suge Knight is een keer in zijn hoofd geraakt en heeft het overleefd, maar 2Pac overlijdt 6 dagen later in het ziekenhuis.

In december 1996 wordt Suge Knight tot 5 jaar gevangenisstraf veroordeeld wegens het mishandelen van bendelid Orlando Anderson. 2Pac was hier ook bij betrokken. Dit is te zien op een video van een bewakingscamera.

zien jullie, hij is op 13 september overleden en in december is Tupac betrokken bij die Orlando Anderson!

Er is dus groot bewijs dat hij leeft, notabene een video!

Die Orlando Anderson was een lid van de Crips en Suge Knight zat bij de Bloods, Suge en 2Pac kregen ruzie met die gast na het boksgevecht van Mike Tyson. Ze hebben die Orlando toen in elkaar geslagen, die ruzie was dus op de avond dat Pac neergeschoten werd. Dat is dus niet groot bewijs dat hij nog leeft want die video werd opgenomen toen hij echt nog leefte, dus vlak voor de drive-by. Orlando Anderson was dus ook 1 van de hoofdverdachten in de moord op Pac. Hij werd vrij gelaten door gebrek aan bewijs, en even later werd hij ook vermoord. Er is veel kans dat hij en nog een paar leden van de Crips het gedaan hebben. (Maarja hier waren geen bewijzen voor) Die video is dus geen bewijs dat hij nog leeft, want het is voor zijn dood opgenomen.

Veel mensen denken ook dat Suge Knight achter de moord van Pac zit, hij had namelijk nog miljoenen schulden aan hem. Ikzelf geloof dit niet, Suge zou nooit opzich zelf laten schieten, hij heeft ook erg geluk gehad dat hij het overleeft heeft. Ice T zei een keer dat Suge misschien een gangster is, maar hij is niet gangster genoeg om op een auto te laten schieten waar hij zelf in zit.

Maarja, die video was dus gewoon op de avond van zijn moord. Zo zat het ongeveer :)

@Hieronder dat was inderdaad al bekend maar ik legde het nog even uit aan 'The GamerII' die dacht dat het nog niet bekend was.

Bewerkt: door Typhoon
  • 2 weken later...
Geplaatst:

ben al fan van 2pac nog ver voor ze dood

zkr 3jaar lang dacht ik hij is niet dood

maar toen zat ik te denken

misschien is hij wel dood misschien is dit wat die wil die eindeloose discusies over of hij wel of niet dood is

hoe zou jij het vinden als je dood bent en toch zkr elke dag over je gelult word

ik zou dat wel willen zou ik toch met het gevoel dood gaan van hé mensen denken aan me

ik weet bijna zkr dat die dood is

en die 7 theory is goed bedacht maar denk is na

over hitler zeiden ze ook dat die niet dood was

over elvis het zelfde

zal sadam hoessein de volgende zijn waar ze over gaan zeggen

dat die filmpjes over ze dood nep zijn

kom op laat die man rusten

en als die niet dood is waarom zou die onderduiken

hij rapt alleen maar over de 5kogels

denk na dan zou die zkr hier ook veel nummers over maken

en iedereen dissen die dachten dat die dood was

en dat BIG paar maanden later dood ging is uit wraak gekomen omdat veel mensen dachten dat hij er achter zat

see ya

grote 2pac fan _O_

Geplaatst:

Het lijkt me erg moeilijk om 10/11 jaar ondergedoken te zitten en te leven zonder dat iemand weet dat je nog leeft...

• 3 weken later...
Geplaatst:
Het lijkt me erg moeilijk om 10/11 jaar ondergedoken te zitten en te leven zonder dat iemand weet dat je nog leeft...

Tis denk ik niet zo moeilijk hoor als je je gezicht veranderd en zo nieuwe identitijd en zo lijkt me niet zo moeilijk,

Geplaatst:

Tis denk ik niet zo moeilijk hoor als je je gezicht veranderd en zo nieuwe identitijd en zo lijkt me niet zo moeilijk,

Jongens... zoals nils al zij: Tupac is mors en morsdood!!!!

Geloven in sprookjes is leuk, maar hou het beperkt.

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals hierboven al staat, Nils al zei: Tupac is dood . We kunnen wel zo eindeloos doorgaan met het zoeken naar bewijzen maar wat bereiken we daarmee :? Ik denk dat het beste is als we het topic gewoon laten rusten ;)

P.S. Sorry voor het moderatorgedrag :$

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

Ik begrijp de reacties als "Tupac is dood laat het eens", maar ik begrijp ook de reacties als "Hier weer een nieuw bewijs”. Het is algemeen bekend dat veel mensen zich nog steeds bezig houden met de in toneel gezette (of niet) dood van Tupac Shakur. Ikzelf ben dol op zijn muziek, vond het vroeger ook allemaal een raadsel of hij dood zou zijn of niet. Toch durf ik het niet met zekerheid te zeggen al neig ik toch wel naar dat hij echt dood is.

Er zijn geen kei harde bewijzen dat hij leeft maar ook niet dat hij dood is en dat maken discussies rond om de "dood" van de wereldberoemde rapper Tupac Shakur zo speciaal. Ik heb er dus niks op tegen als mensen komen met nieuwe "bewijzen" dat hij misschien nog zou kunnen leven.

Geplaatst:

Tupac is dood punt

eerst zag ik een filmpje

over dat tupac zat te smoken met ze homies.

ze lieten hem alleen van ver zien.

hij zag er wle zo uit.

Maar dan hadden allang andere mensen hem ontdekt.

En hoe kan iemand die begraven is weer opstaan.

Dat kan alleen als je goddelijke krachten hebt zoals Jezus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...