Jump to content

Tupac leeft?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik begrijp de reacties als "Tupac is dood laat het eens", maar ik begrijp ook de reacties als "Hier weer een nieuw bewijs”. Het is algemeen bekend dat veel mensen zich nog steeds bezig houden met de in toneel gezette (of niet) dood van Tupac Shakur. Ikzelf ben dol op zijn muziek, vond het vroeger ook allemaal een raadsel of hij dood zou zijn of niet. Toch durf ik het niet met zekerheid te zeggen al neig ik toch wel naar dat hij echt dood is.

Er zijn geen kei harde bewijzen dat hij leeft maar ook niet dat hij dood is en dat maken discussies rond om de "dood" van de wereldberoemde rapper Tupac Shakur zo speciaal. Ik heb er dus niks op tegen als mensen komen met nieuwe "bewijzen" dat hij misschien nog zou kunnen leven.

Er zijn zat bewijzen dat Tupac dood is Levi...

Jij houd van zijn muziek, en wil dit topic vervolgen ondanks meerdere reacties dat het gesloten moet worden, omdat het pure bullshit is dat hij nog in leven zou zijn.

Natuurlijk kan ik niet op tegen de "mening" van een moderator (in jou geval zelf global). Maar misschien moet je je maar eens bedenken dat ook al ben je gek op zijn muziek, je fantasieën af moeten wijken van de realiteit om dit topic te laten rusten, evenals tupac.

• Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dwayne Forge

18

• DaddyPimp

13

• LBG

13

• RobertSA

10

Geplaatst:

Mensen mogen Geloven.

Want duizenden mensen denken dat 2pac nog leeft

dus je kn dit topic gwn openlaten toch

Geplaatst:

2pac is niet dood, uit een van zijn laatste clips die uitkwamen na zijn dood, heeft hij schoenen aan die nog niet uit waren voor zijn dood, oftewel dit is wel opvallend, dus er zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijn dat die nog leeft. Er komen nu zelfs nog albums van hem uit die zogenaamd 10 jaar oud zijn, dat geloof je zelf toch niet.

Geplaatst:
2pac is niet dood, uit een van zijn laatste clips die uitkwamen na zijn dood, heeft hij schoenen aan die nog niet uit waren voor zijn dood, oftewel dit is wel opvallend, dus er zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijn dat die nog leeft. Er komen nu zelfs nog albums van hem uit die zogenaamd 10 jaar oud zijn, dat geloof je zelf toch niet.

De man is 5 meter in de grond gestopt! Het kan een dubbelganger zijn. Daar lopen er vast veel van rond.

In 10 jaar is hij al zo vaak buiten (zogenaamd) gesignaleerd, en nog nooit is de pers er een keer op af gelopen. Altijd alleen maar wazige foto's en filmpjes over een ventje dat op tupac lijkt.

Sorry dat ik zo doordraaf maar hier word ik echt niet goed van. Als ze zouden denken dat hij nog zou leven dan hadden ze zijn graf opengehaald om te kijken of hij er nog zou liggen. En als hij er nou echt niet meer zou liggen, dan zouden we ergens over kunnen praten. Maar hij ligt gewoon in de grond... al 10 jaar lang!

Geplaatst:

Ik laat deze topic absoluut niet open omdat ik van zijn muziek houdt. Ik laat deze topic open omdat het verhaal over Tupac wereldberoemd is en zoiets absoluut een plaatsje verdiend in het Beeld en Geluid Forum. Als mensen graag verder willen praten of discussiëren zoals er nu gebeurd dan moet iedereen daar respect voor hebben wat ieder zijn/haar mening ook is. Zolang hier op een normale manier wordt gediscussieerd is het goed genoeg voor een open topic.

@ Pennywise-The-Clown:

Zat bewijzen dat hij dood is, maar dat zijn geen "bewijzen" waar je gelijk van denkt "inderdaad die moet wel dood zijn". Als je de "bewijzen" hoort of ziet dat hij misschien nog leeft dan kun je weer het tegenovergestelde denken. Tupac Shakur is overigens niet onder de grond maar snel daarna “gecremeerd”, dat vinden veel ook al erg verdacht.

Geplaatst:
Tupac Shakur is overigens niet onder de grond maar snel daarna “gecremeerd”, dat vinden veel ook al erg verdacht.

Idd, zijn begrafenis was ook in een keer afgelast en er is verder nooit wat van gehoord..

Geplaatst:
Tupac Shakur is overigens niet onder de grond maar snel daarna “gecremeerd”, dat vinden veel ook al erg verdacht.

Idd, zijn begrafenis was ook in een keer afgelast en er is verder nooit wat van gehoord..

Ja.......En ze zijden dat ie 12 uur na zijn dood begraven was dat kan nooit ze moeten de autopsie nog doen en dan nog begraven dan kost denk ik nog wel meer tijd dan 12 uur.

Geplaatst:

Ik denk dat ze niks van de begravenis hebben laten horen omdat anders zoveel mensen er bij zouden willen zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

De man is 5 meter in de grond gestopt! Het kan een dubbelganger zijn. Daar lopen er vast veel van rond.

In 10 jaar is hij al zo vaak buiten (zogenaamd) gesignaleerd, en nog nooit is de pers er een keer op af gelopen. Altijd alleen maar wazige foto's en filmpjes over een ventje dat op tupac lijkt.

Sorry dat ik zo doordraaf maar hier word ik echt niet goed van. Als ze zouden denken dat hij nog zou leven dan hadden ze zijn graf opengehaald om te kijken of hij er nog zou liggen. En als hij er nou echt niet meer zou liggen, dan zouden we ergens over kunnen praten. Maar hij ligt gewoon in de grond... al 10 jaar lang!

Zoals je zelf zei, dubbelganger, of anders een pop. Ze hadden ook een half uur van vóór zijn dood nog een foto gemaakt, beetje érg toevallig. Bewerkt: door iwpwf
Geplaatst:
Ja maar ze kunnen nooit een autopsie begravenis en alles in 12 uur doen denk ik.

Hoe weet je dat het allemaal in 12 uur was?

Geplaatst:
Ja maar ze kunnen nooit een autopsie begravenis en alles in 12 uur doen denk ik.

Omdat hij na 12 uur begraven zou worden..

Geplaatst:

Omdat hij na 12 uur begraven zou worden..

Ja en ook veel googlen naar Tupac dan krijg je ook dingen te lezen wat je niet wist.

Geplaatst:

Hij is gewoon dood, maar veel mensen willen dat niet geloven. Sommige dingen zijn wel verdacht, maar zo kan je overal wel wat achter zoeken. Ze moeten gwn accepteren dat 'Pac dood is, hoe jammer dat ook is. En dat er niemand bij de crematie was is gewoon omdat anders de halve wereld er bij zou willen zijn, wat Cen al duidelijk maakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...