LBG Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 LAPD.Ik zat eerder te denken aan CIA, FBI, DEA of FED's Feds = FBI Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 laatst op Discovery Channel werden ze apart genoemd Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Er zijn ook veel nummers die iemand anders heeft ingezongen en waar ze de stem een beetje van hebben vervormd las ik ergens. Ghetto Gospel was er 1 van dacht ik, mij maakt het niet zo veel uit of ze dat doen of niet, als er geen materiaal meer van is, is dit ook wel een goede manier op Pac's muziek voort te zetten vind ik. Sommige liedjes zijn zijn stem wel Die zijn vroeger ingesproken. Waarschijnlijk wou hij nog een hoop liedjes uitbrengen Sommige liedjes zijn idd door iemand anders ingezongen Reageren
Juju Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik vind dat "nieuwe" album Pac's Life echt een verkrachting van Pac's muziek. Ik heb al es eerder gezegd. Alle tracks zijn remixes en liedjes met mensen waarmee ie nooit 'n track mee zou opnemen. Ik vind alleen Dumpin' (Hit 'Em Up Remix) wel redelijk. Reageren
RobertSA Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ja, daar ben ik het mee eens. Reageren
Juju Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Tja 't is allemaal raar. Sommige dingen wijzen derop dat ie WEL dood is, maar heel veel niet. Ik blijf gewoon denken dat ie leeft. En trouwens op die ene link van die forum wat Cenman gaf, hoe kan die gast op die forum weten dat Tupac niet om 4:03 maar 4:10 is dood gegaan? Ik ga eens op 't internet kijken want overal staat 4:03 en ook in Tupac: Resurruction zeggen ze 4:03. Reageren
Scarcetti Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 moest tupac zijn dood in scene gezet geweest zijn dan zou die het op een akkoordje met de politie gegooit hebben ofzo en zou iedereen die ervan wist een geheimhoudingscontract ondertekent hebben zodat ze niks kunnen zeggen en van die schoenen die nog niet verkrijgbaar waren-->miss werd hij gesponserd btw moest ik tupac zijn zou ik nooit een comeback maken hij zou nu al 35 jaar zijn ofzo dan zou ik niet meer gaan rappen hoor Reageren
King Room Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 btw moest ik tupac zijn zou ik nooit een comeback maken hij zou nu al 35 jaar zijn ofzo dan zou ik niet meer gaan rappen hoor Waarom niet!! EMINEM is ook ongeveer zo oud!! 17 oktober 1974 is EMINEM geboren dus hij is 32, dat is geen reden waarom hij geen comeback doet!! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Zou echt dom zijn als hij een comeback zou maken.. Hij heeft dan mensen zo veel verdriet gedaan doordat hij hun grote held was, en dan komt hij ineens aan dat'ie nog leeft. Bovendien zouden veel mensen het niet geloven of geen respect meer voor 'm hebben. Of hij zou vermoord kunnen worden uit wraak doordat hij zoveel mensen verdriet heeft gedaan. Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Hij is vermoord klaar, hij is neergeschoten, dan kan je niet zomaar weer leven. En al zou die nog leven: Waarom zou die dan schijndood zijn als die net echt succesvol werd? Reageren
Juju Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Hij is vermoord klaar, hij is neergeschoten, dan kan je niet zomaar weer leven.En al zou die nog leven: Waarom zou die dan schijndood zijn als die net echt succesvol werd? Hij was al n aantal jaren succesvol hoor. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Hij is vermoord klaar, hij is neergeschoten, dan kan je niet zomaar weer leven.En al zou die nog leven: Waarom zou die dan schijndood zijn als die net echt succesvol werd? Omdat ie al zo veel vijanden had en het was mischien toen te gevaarlijk om daar te blijfen dus dan maar schijn dood en hij was al sucses vol hij is gewoon de beste rapper ooit. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 ik denk togdat veel mensen het heeel lauw zouden vinden als Pac opppeens weer verschijnt. En ALS hij nog leeft, denk ik dat hij ook een soort verband hebt me de rappers van nu. Dat allemaal Gangsterrappers ook allemaal weten dat hij nog leeft. Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Dat weet ik zeker van niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.