Jump to content

t-bone mendez, New Model Army, taxi bug?

Recommended Posts

Geplaatst:

Iemand die voor mij T-bone Mendez en New Model Army zou willen doen?

En die taxi missie lukt mij niet, ik houd steeds alleen maar 'no fares'.

Ik heb in het forum gezocht, maar niks kunnen vinden wat helpt, alleen dat het misschien een bug kan zijn?

Ik heb het in Los Santos en San Fierro geprobeerd, maar ik krijg bij allebei niks.

Iemand die nog iets weet? Of moet ik deze ook als savegame door iemand laten doen?

Het hoeft niet allemaal in 1 keer hoor :)

Geplaatst: (bewerkt)

New Model Army - Passed!

Ik heb de missie: 'New Model Army' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie Zero helpen in een Match tegen Burkley's. Het gaat hier om waré RC voertuigen op een daarvoor bestemde baan. Zero gaat in een Rc Bandit en jij moet met een Rc Goblin ervoor zorgen dat je alle obstakels die Burkley's op het parcour gooit verwijdert. Je moet een beetje behendigheid zien te krijgen in het verplaatsen van de objecten, maar het kleine helicoptertje werkt eigenlijk net zoals een gewone helicopter alleen hier heb je te maken met een kleiner voertuig. Er is niet echt een tip, maar ze zeggen wel eens oefening baart kunst en daarmee kun je dus tot een conslusie komen dat je gewoon even moet oefenen. Blijf rustig en zorg dat je binnen de tijd komt. Op een gegeven moment vraagt Zero je om de obstakels zoals een tank kapot te maken, dit doe je met een bom die je in de thuisbasis kan vinden ook moet je nog diverse zaken zoals een Brug vanuit de basis vervoeren. Tips heb ik niet echt voor deze missie, maar wel kan ik zeggen dat je gewoon wat moet oefenen. Mocht er toch nog iets wezen zeg het maar bijvoorbeeld als hij het niet doet. Verder wens ik je veel succes en plezier in de verdere verloop van het spel.

Beloning: $7000,-

T-Bone Mendez - Passed!

Ik heb de missie: 'T-Bone Mendez' gehaald zonder mod(ificatie)s en/of cheats. Je moet in deze missie voor Jizzy een aantal Couriers overvallen. Je moet eerst naar het verzamel punt van de bezorgers en dan moet je ze één voor één overvallen. Het is soms erg moeilijk om de pakketjes van de bezorgers af te pakken, maar een tip is: Ga naast ze rijden en druk zo snel als je kan een paar keer op de 'Linker Ctrl' zo heb je meer kans dat je het pakketje op de juiste manier pakt. Als je hem hebt moet je maken dat je weg bent, want de bezorger laat het er natuurlijk niet bij hij zal zo snel als hij kan achter je aan gaan. Hij probeer je dan namelijk te vermoorden, want hij is natuurlijk kwaad dat je zijn pakket hebt gestolen. Dat doe je bij de andere bezorgers ook het zijn er in totaal: 4 dus je moet wel even snel zijn. Neem gewoon de tip die ik je zonet gaf aan en het moet lukken, tevens als je klaar bent moet je de pakketen afleveren bij Jizzy en klaar de missie is gehaald. Verder kun je ook proberen de Bezorgers te moorden neem dan een wapen mee dat je op de motor kan gebruiken.

GTASAsf6.b

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst: (bewerkt)

Taxi Glitch verholpen

Ik heb de savegame die door Summerbase is geplaatst behandeld met een savegame patch gemaakt door pdescobar.

Ik heb hem uitgeprobeerd en de taxiglitch is verholpen. Met de bijgevoegde savegame zijn dus de missies door Summerbase gedaan en ben je instaat om de taxi missie te doen.

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

Bedankt allebei :)

HerrieM, ik ga morgen even kijken of de taxi missie ook bij mij lukt, alvast bedankt :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...