Lance Vance Dance Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Hey mensen, Kan iemand mij misschien wat handige tips geven om de missie up up and away the halen? Ik doe deze normaal altijd met codes, door dan die parkeerplaats te reinigen van soldaten en dan met een sniper die soldaten van t dak af. Nu wil ik het spel zonder codes uitspelen en moet ik dus via dat pakhuis ofzo, waar ook veel soldaten zijn. Ik kom daar wel binnen maar ik kom er niet door. Het zijn er echt teveel en toch heb ik er redelijk wat neergeschoten (5 ofzo). Ik wil hem echt zonder codes halen, dus iemand een goeie tip? Dankje, Lance Vance Dance Reageren
SummerBase Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Dit zijn toch wel de missies die het spel 'GTA San Andreas' weer iets moeilijker maken, maar ik heb wel enkele tips in de vorm van een missie beschrijving hier komt hij. Je gaat eerst naar de Ammu-Nation en je haalt van het geld heel wat M4's op deze zijn krachtig en vuren binnen enkele schoten een persoon direct naar de grond. Je neemt een motor en je gaat zo snel als je kan het terrein op en je rijdt direct naar de loods. Je gaat op je hurken dat doe je door middel van de toets C en je loopt met de rechtermuisknop ingedrukt naar de bewaking. Je doet ondertussen rustig aan en schiet ze allemaal dood blijf dus onderweg op je hoedde, want ze kunnen je ieder moment neer halen. Kijk ook vooral naar de bovenrailing in de Loods, want daar staan ook soldaten. Als je op de helft ongeveer bent dan pak je snel het Armor vest en je vervolgt je weg zo blijf je alsmaar rustig aan doen, want je hebt geen tijdslimiet. Het is ook een punt van geluk hebben, maar vooral Armor mee nemen en M4's kopen dat is de beste manier. En sluip veel langs hoekjes en knal ze rustig af en niet binnen stormen, want dan schieten hun jouw af. Als je het vliegtuig eenmaal hebt dan haal je zo'n geld wagen op en die breng je naar de Verdant Meadows in de Dessert. Veel succes bij de missie! Bewerkt: 28 oktober 2006 door SummerBase Reageren
ASPHALT Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Je bent prachitg geholpen door SummerBase maar ik wil toch nog een kleine toevoeging erop geven; Je kunt hem (Up, Up and Away) dus niet halen doordat je in de Loods dood gaat? Dan moet je deze simpel omzeilen! Dat doe je zo: Als je eenmaal binnen op de parkeer plaats bent rij je naar links, richting de Loods dus. Maar je gaat niet naar binnen maar je rijd door tot het hek. Dan kun je naar rechts toe, dit kan niet meer met je auto, loop dus rechtdoor totdat je 2 hele grote schoorstenen ziet. Er lopen dan heel wat militairen tegen het hek aan, deze moet je vermoorden door er een 'Rocket' op af te schieten van een 'Rocket Launcher' of van een Heat-Seeking Rocket Launcher. Je kunt ook nog vele andere manieren gebruiken om ze te vermoorden door ze bijv. te verbranden met een 'Flamethrower' of een Molotovo Cocktail. Als ze maar dood gaan. Als je dit hebt gedaan loop je verder met het hek mee, dus van de loods af. Dan kom je een keer aan het einde van het terrein aan. Ga hier naar rechts en daar zie je een paar containers staan. Klim op deze containers en spring over het hek heen. Nu ben je aan de andere kant van het hek gekomen waar eerst de vele militairen tegen aan liepen. Nu ga je door richting de trap die naar het heliplatform lijd. Onder weg kom je nog een paar militairen tegen dus let daar wel voor op! Dan moet je nog 2 Hunters neerhalen met een Minigun die op het dak staat. Dat gedaan kun je verder naar het heliplatform. Let nog steeds op voor militairen, want er staat er misschien nog eentje op het platform! Steel dan de Geld wagen en breng hem naar 'Verdant Meadows'. Bewerkt: 29 oktober 2006 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.