Jump to content

Xarpius vs Daan007

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort design: Signature

Size design: 400x130

Render: Mag

Animatie: Mag

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Wie wil? Mijn inlevering komt zo snel mogelijk!

Hier is ie dan :)

voordebattleopgtaforumdi4.gif

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Deze battle lijkt me wel leuk, alleen ben ik bezig met een andere battle, kan ik dan morge m'n plaatje posten? :)

>>> Door RonaldVC: Mocht er iemand zijn die vandaag wilt battlen met Xarpius gaat die persoon voor. Is er morgen nog niemand die zich aanbiedt kan jij (natuurlijk met instemming van Xarpius) de battle aangaan.<<<

Ik wil wel !

EDIT: Hier issie :)

Daan007

50cent4eb8.jpg

Xarpius

voordebattleopgtaforumdi4.gif

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Daan007 Daar stem ik op. Zelf ben ik een beetje fan van 50 cent. Dus dat is al 1 punt voor dan. De afwerking vind ik beter gedaan. Moet ik nog meer reden bedenken? :puh:

Ik stem op Xarpius. Hij heeft goed een soort van wind, dat past goed bij die zelda. Die wind vaagt ook goed over van geel naar paars achtig. Dan zie je in dat paarse ook een soort van Z teken, van zelda dat is ook vet. En je ziet zo Link in- en uitfaden. Dat lettertype mag wel wat mooier ;)

@daan: Mooie sig. Een soort van golfjes op het plaatje. Ik vind dat text niet zo mooi. Daar is zowat niets mee gedaan. Die 50cent is onder een beetje wazig en daar boven scherp, dat is ook goed. Maar er zit niet zoveel snelheid in. Daar hou ik van..

Dus mijn stem gaat naar Xarpius

Bewerkt: door ourvoice
Geplaatst:
Daan007 Daar stem ik op. Zelf ben ik een beetje fan van 50 cent. Dus dat is al 1 punt voor dan. De afwerking vind ik beter gedaan. Moet ik nog meer reden bedenken? :puh:

Ik vindt die van Daan ook mooier ik vindt die afwerking wat mooier ik vindt die Motion blur van Xarpius niet mooi er voor!! en de tekst wat weg valt is wel leuk maar ik vindt het er niet echt bij staan!! Ik had andere lettertype gedaan en wat kleiner dan was het wel wat mooier geweest!!

STEM: DAAAAAAAAAAAAN DAAN007 DUS!!

Geplaatst:

Xarpius.

Die van daan vind ik om eerlijk te zijn wat 'meer van hetzelfde'. Rappers met een leuk effectje eromheen zie ik vaker voorbij komen en dat wordt wel eens saai. Alleen daarom kies ik echter niet de ander, ik vind het toegevoegde effect ook niet mooi. Ik kan mn vinger niet precies op het probleem leggen, maar op de een of andere manier staat het me tegen.

Die van Xarpius ligt me beter, het is meer een 'genot' om naar te kijken. Misschien dat het komt omdat deze minder druk lijkt, dat zou best kunnen. De verlichtte tekst had van mij niet gehoeven, maar toch vind ik deze beter.

Geplaatst:

mijn stem gaat naar:

Xarpius

omdat die van daan, zoals preddy al gezecht heeft, weer zo'n rapper, hij is niet lelijk, maar orginaliteit is ook iets!

xarpius heeft ook mooi zijn tekst opgelicht.. en die soort van wind is ook mooi en waait precies is zijn gezicht.

kortom mijn stem gaat dus naar XARPIUS

Geplaatst:

Daan007, vind ik gewoon veel beter.. Bij die van Xarpius vind ik het zonde dat de effecten over de render heen zitten..

Geplaatst:

Ik vind die van Xarpius toch net wat meer hebben dan die van Daan,,

Daan007: 6/10 (de kleuren passen niet, Roze met Blauw.)

Xarpius: 8/10 (Ik vind de effecten wel mooi, en vooral voor een beginner op dit forum!)

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Daan007

Daan007:

Erg mooi effect, en de background vind ik ook erg mooi. Mijn enige minpuntje hier aan is dat 50 cent over je border heenkomt, dit vind ik persoonlijk niet zo mooi

Xarpius:

Ook een leuk effect, en die animatie is wel grappig. Deze sig is eigenlijk ook goed, alleen vind ik die van Daan007 iets mooier

Geplaatst:

Thnx 8) Ik was het allemaal een beetje vergeten :puh: Maar wie wint er nou..? Want het staat gelijk ;)

Geplaatst:
Thnx 8) Ik was het allemaal een beetje vergeten :puh: Maar wie wint er nou..? Want het staat gelijk ;)

Gelijk = Verlenging ;)

>>> Door RonaldVC: Maar niet zonder .Levi., of mij door over te berichten. ;) . Dus eerst een pm van één van de deelnemers naar .Levi. of mij, en dan kunnen we verlengen, zodat wij de datum kunnen aanpassen.<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...