Jump to content

een mod

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo mag ik wat vragen ik ben net nieuw ik weet niet waar ik dit moet vragen maar

hoe moet ik een mod in gta san andreas zetten :?

alvast bedankt groeten kastanje

Geplaatst:

Hey kastanje welkom op het forum :cya:

Je vraagt het hier niet helemaal goed maar dat maakt niet veel uit, een moderator kan dit topic verplaatsen naar het goede fora, namelijk het Textures & Modelling Help fora. Een voertuig mod kan je doen op 2 manieren, namelijk met IMG-Tool 2.0, of met San Andreas Mod Installer (SAMI) met SAMI gaat het iets makkelijker en sneller dus ik raad je aan die te gebruiken. In dit topic heb ik helemaal uitgelegd hoe je een voertuig in GTA San Andreas installeerd, van het downloaden tot het verwijderen ervan. Lees dat eens goed door en eigenlijk zal het dan moeten lukken.

Wanneer dat niet lukt kan je het dus ook met IMG-Tool 2.0 gebruiken, daarvoor staat er in dit topic een hele uitleg. Daar is het voor GTA Vice City uitgelegd maar gelukkig gaat het precies hetzelfde als GTA SA. Het enigste waar je even om denken moet is de nieuwste versie van IMG-Tool, deze nieuwe versie kun je hier downloaden. Behalve dat is de mod ook anders. Ipv C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\gta3.img, is de GTA3.img map nu C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto San Andreas\models\gta3.img.

Probeer het eerst eens met SAMI, als dat niet lukt moet je het even hier vragen en desnoods kan je het dus met IMG-Tool proberen!

Heel erg veel succes kastanje :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...