Scott16 Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 k heb em net gevonden maar kan je die denk je tunen want dat zou vet zijn met dikke nitro en spoilers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Orange-grove Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 nee, kan je niet tunen, helaas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 jammer Maar waar heb je die dan gevonde, kwil em ook wel hebbe, net zoals de slamvan maar daar moet ik nog voor gaan zoeke in LV B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 de hummer staat in easter basin , San Fierro ik zat al te kijke of ik de kaart erbij kon doen maar ik weet niet hoe je plaatjes bij je bericht moet doen ps als je in dat easter basin komt krijg je 4 politie sterre dus snel pakke en wegwezen als je door de ingang rijd moet je gelijk naar links en dan door rijden en dan staat ie bij et einde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 en dan is Pay n Spray je vriend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Speedy! Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Staat er ook ene juist onder het vliegveld (zuidelijk ) bij een vaag fanriekje op het parkeer terrein. Scheelt je 4 sterren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.