Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hey, Ik heb gister een carmod en een wapen geinstalleerd met de IMG-Tool. Het was een tgv-trein en een basebalbat met ijzere pinnen. Ik heb ze 1 voor 1 gedaan. de 1ste deed het al niet. Toen wou ik de 2e installeren, en drukte ik op rebuild archive. Maar toen zag ik dat ik vergeten was om de 1ste eraf te gooien. Op kruisje drukken had geen zin. Dus Ctrl-Alt-Del zorgde er uiteindelijk voor dat de img-tool stopten met installeren en zichzelf uitschakelde. San andreas deed het toen niet meer, Erg logisch lijkt me. Ik heb hem verwijdert, En wil hem vanochtend opnieuw gaan installeren. Maar als ik op Instal.exe klik krijg ik de volgende foutmelding: E:Install is geen geldige Win32-Toepassing. Ook als ik op Setup.exe klik krijg ik het volgende bericht: E:\Setup.exeEen Read/WriteProcessMemory-Opdracht is slechts gedeeltelijk uitgevoerd. Is er dan iets met de DvD-rom aan de hand? Ik heb heel san andreas via software verwijdert. Hoe kan er nu een fout inzitten van een gta3.img bestandje, wat als het goed is verwijdert zou zijn Of wat zou het anders kunnen zijn??? Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Weet je zeker dat je ook je GTA San Andreas User Files hebt verwijderd uit de map Mijn Documenten? Zoniet, dan kun je dat ook eens proberen. Je moet er zeker van zijn dat alles het weer gewoon doet. Als het hij nu niet doet, probeer dan met het programma Ccleaner je computer nog wat schoon te maken, vooral op register-gebied. Je zult dan misschien ook wel wat fouten in het register tegenkomen die met San Andreas te maken hebben. Na die verwijderd te hebben, kun je het eens opnieuw proberen. Mocht het niet lukken, is er ook nog de volgende oplossing: Heb je de DVD al een beetje geprobeerd schoon te maken? Als je dit doet, doe het dan heel voorzichtig met een papiertje of een doekje. Als je er speciaal spul voor hebt, kan je dat natuurlijk ook gebruiken. Wat je ook kunt proberen, is alle bestanden van de DVD op je computer te planten, en daarna het installeren opnieuw proberen. Dat wil nog wel eens lukken. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik ga het eens proberen. Ik heb de bestanden van SA Userfiles verwijdert. Maar de map zelf nog niet. Ook de map rockstargames met al zijn compomenten staan er nog. Wel heb ik de inhoudsbestandjes verwijdert. Alleen sommige mappen staan er dus nog. Moet ik die ook allemaal verwijderen? Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik weet niet of je op het moment meerdere GTA's op je computer hebt staan. Als het alleen San Andreas is die in de map van Rockstar staat, kun je die map van Rockstar ook wel weggooien, anders natuurlijk alleen de files van San Andreas die in die map zitten. Anders gooi je je anders spelen ook weg, dat lijkt me niet handig. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik heb R* en user files + files verwijdert. Dvd Schoongemaakt, en hij doet het nu weer. Heel erg bedankt Froodoo! Reageren
Bartrr Geplaatst: 16 juni 2012 Rapport Geplaatst: 16 juni 2012 (bewerkt) hij doet het wel dan komt hij bij dat zwarte vier kant dan klik ik op instal dan kom er te staan demo schield en dan komt er een fout raport de setup moet worden afgesloten excuses voor het ongemak help pleas Bewerkt: 17 juni 2012 door Bartrr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.