Nickonly Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb m'n eerste wapen ingame gezet, een breekijzer. Hij vervangt de honkbal knuppel. Klopt, het is maar een kleine mod, niet veel veranderingen, maar het ziet er wel heel leuk uit. Download: HIER Het is een hele kleine modificatie, maar dat komt omdat hij later verbeterd in The Green light district komt. Hoe vind je hem? Bewerkt: 29 oktober 2006 door Nickonly Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik vind hem erg goed gelukt hoor. Alleen het plaatje linksbovenin van de breekijzer had je wat mooier mogen maken. Verder is hij erg mooi geworden. Reageren
Nickonly Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Klopt, ik had dat alleen maar even snel veranderd omdat je anders nog dat plaatje van een honkbalknuppel zag, maar zoals ik al zei, een verbeterde verzie hiervan komt in The green light district! en btw, dat is RECHTS boven in, maar dat is een klein detail. Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) hoe werkt mega upload?? i dunno hoe dat werkt zorry Bewerkt: 29 oktober 2006 door boboboy Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hey, Ziet er mooi uit, hij is goed gelukt, ik heb er niks op aan te merken. Goed werk!! Reageren
Nickonly Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 hoe werkt mega upload?? i dunno hoe dat werkt zorry Klik op de link, voeg de 3 letterige code in druk op enter, wacht zoveel seconden, en klik op KLIK HIER, dan wordt de download gestart. dat is alles. En GTA Fanaat: Bedankt! Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) hoe werkt mega upload?? i dunno hoe dat werkt zorry Klik op de link, voeg de 3 letterige code in druk op enter, wacht zoveel seconden, en klik op KLIK HIER, dan wordt de download gestart. dat is alles. En GTA Fanaat: Bedankt! oke ty ik ga um bekijken en dan zeg ikwel wat ik er van vind ziet er strak uit nick alleen dat plaatje maar dat zou je nog verbeteren voor de rest cool gedaan man! Bewerkt: 30 oktober 2006 door [NL]BoBo[FRL] Reageren
Puma Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Leuk!!! Zullen we binnenkort een siteje opzetten waar we allemaal wapens op gaan zetten, kerstbomen, strijkijzers enz....? Reageren
Nickonly Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Zekers! En misschien ook wat voor in The Green Light District! Bewerkt: 31 oktober 2006 door Nickonly Reageren
Proximitus Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 lol, dat is precies dezelfde manier waarop mijn cj altijd gekleed ging, compleet met zonnebril en dogtags ontopic: hij is wel mooi ja, erg goed gelukt Reageren
Koen729 Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Hoe installeer je hem? Reageren
Nickonly Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Hoe installeer je hem? De leesmij... Maarja, ik zal het maar ook zo zeggen. 1. download (als je die nog niet hebt) de IMGtool. 2. Zoek het bestand GTA3.img en open 't met die tool. 3. Zoek in dat bestand Bat.txd en Bat.dff en verwijder deze (Maak eerst een backup!!) 4. Voeg de mijn Bat.txd en Bat.dff aan dat geopende bestand toe. 5. Herbouw het archief. 6. Sluit de tool en speel SA. En de volgende keer gewoon de leesmij openen . Bewerkt: 27 december 2006 door Nickonly Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.