Jump to content

online gamen

san andreas freak

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik ik ben bij een buurmeisje geweest en die had een adapter en die wilden het aan mij geven maar ik weet ten

1.wat moet ik allemaal dan bij elkaar hebben

2.ik heb casema kan ik daar op gewoon gamen

3.en is het gratis????? :?:?:?:?:?

ps.ik weet niet of dit onderwerp hier tussen past maar alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Je zit nu in 'GTA San Andreas' forum en dan moet het puur om een GTA San Andreas spel gaan, maar je geeft zelf ook al aan dat je het niet zeker weet nou je kan dat in het vervolg beter in het Hardware Forum plaatsen als het over het algemeen gaat lijkt mij zo. Verder kan je op twee manieren online in San Andreas en heb je daaronder weer twee verschillende games. De eerste is: 'Draadloos netwerk gebruiken' en de andere is over Internet. Dat kan over ieder interent en dat is dan ook niet heel erg moeilijk. Daarvoor zijn programma's waarmee je het kan spelen in grote lijnen is dat : 'MTA' en 'Sa-mp' in de eerste variant (MTA) kun je alleen maar racen en voertuigen besturen in de tweede variant (Sa-mp) kun je ook lopen, maar het spel is wel minder leuk.

Het werkt heel simpel je joint gewoon een leuke server bijvoorbeeld de Mister Green Party House server en dan kun je spelen op MTA en op Sa-mp weet ik het niet. Dan kan je bijvoorbeeld met je buurmeisje afspreken en dan kan je gezellig gamen, maar of jij ook dit soort spellen bedoelt dat weet ik niet. Als er specifieke problemen zijn dan moet je ze wat beter verwoorden dan kan ik er met een technische blik naar kijken. Ik hoop dat je hier wat aan hebt zo niet, dan vraag je het nogmaals met wat meer informatie!

1. wat moet ik allemaal dan bij elkaar hebben
    Internet een Router al dan niet een modem en een snelle internet verbinding (adsl).
  2. ik heb casema kan ik daar op gewoon gamen
    Casema is toch internet? Dan kan het!
  3. en is het gratis?????
    MTA of Sa-mp kost geen geld, maar misschien aanschaf van een router wel.

Edit: Graag gedaan daar doen we het uiteraard voor. :)

Bewerkt: door SummerBase

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...