ACID Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 eey, als ik kleding bij mijn mannetje aan wil doen, kan ik geen dingen voor m'n hoofd kopen, klopt dit ? en ik sommige filmpjes zie ik mensen met zwarte kleding en zwarte hoed, ik kan dat niet kopen, klopt dit ? Reageren
Preddy Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Hoofd: Head This item is to be mounted on the head. It could be either a helmet or a cap (hat). Some items can light your way in the darkness or defend a flash light. However, the items mounted on the head are not available inside the game and they are available at the "Premium Items" on the home page.(NOT AVAILABLE YET!) Met andere woorden, items voor op je hoofd is nog niet beschikbaar. Als ik het me goed herinner kan je items unlocken naar mate je een hoger level wordt. Het zou dan ook heel goed kunnen dat jij de kleding nog niet kan krijgen, die een ander wel kan. Zeker weten doe ik dat niet. Edit: Misschien is het handiger als je je vragen stelt in een centraal topic, en niet voor elke vraag een ander aanmaakt. Bewerkt: 29 oktober 2006 door Preddy Reageren
ACID Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hoofd: Head This item is to be mounted on the head. It could be either a helmet or a cap (hat). Some items can light your way in the darkness or defend a flash light. However, the items mounted on the head are not available inside the game and they are available at the "Premium Items" on the home page.(NOT AVAILABLE YET!) Met andere woorden, items voor op je hoofd is nog niet beschikbaar. Als ik het me goed herinner kan je items unlocken naar mate je een hoger level wordt. Het zou dan ook heel goed kunnen dat jij de kleding nog niet kan krijgen, die een ander wel kan. Zeker weten doe ik dat niet. Edit: Misschien is het handiger als je je vragen stelt in een centraal topic, en niet voor elke vraag een ander aanmaakt. ok thx ik vraag het voortaan in het centrale topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.