$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Het is zover mensen Na een par weken YI te spelen(GBA) heb ik hem helemaal uitgespeeld. Dat betekent dus bij ALLE levels 100punten! Na het laatste level kwam er een filmpje en wat tekst. Er stond dat ik nummer 321 was. Wat wil dit zeggen? DANK Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hartelijk gefeliciteerd , Maar moet je hier nou zo opgewekt over doen, en een nieuw topic starten omdat je een spelletje hebt uitgespeeld hebt en toevallig nummer 321 was? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik wil gewoon weten wat dat nummer 321 betekent... een gba ziet toch niet of ik de zoveelste speler benm die hem uitspeelt? hoe kan die dat nou zien...dus dat is het niet Reageren
.Syfes Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hartelijk gefeliciteerd , Maar moet je hier nou zo opgewekt over doen, en een nieuw topic starten omdat je een spelletje hebt uitgespeeld hebt en toevallig nummer 321 was? Ja dat is wel waar,je moet eerst goed nadenken voor dat je een nieuw topic opent. Je kon het ook gewoon opzoeken op google Volgende keer opletten Greets Syfes Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 maar ik heb nog steed sgeen antwoord... Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Het is je hierboven al gemeld. Als iemand hier nog meer Yoshi speelt en ook nummer 321 is geworden meld hij/zij dit vanzelf wel. Ondertussen zou ik dus gewoon zelf opzoek gaan via google. Bewerkt: 29 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 gedaan maar ik vind helemaal niets Reageren
rems GTA Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) gedaan maar ik vind helemaal niets Ik denk dat het je een eind-score is. als je alles haalt, wat je moet halen ,ben je nr. 1 denk ik maybe i am wrong , or maybe not Bewerkt: 31 oktober 2006 door rems GTA Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ik heb echt ALLES gehaald wat je kunt halen, anders kreeg ik dat filmpje niet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.