Black Force Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 hallo allemaal, wij zijn bezig een mod te maken voor GTA san andreas, we hebben daarbij map cleaner gebruikt, dus nu is het orginele San andreas weg en maken we zelf nieuwe eilanden. We maken de modellen met Sketchup. Nu is onze vraag, kun je vanuit sketch up texuren en dan rechtsreeks in het spel plaatsen of moet dat met 3D max getexuurd worden en dan in het spel geplaatst worden? Onze vragen zijn dus: - Hoe moet je texuren met 3D max? - Hoe zet je je eigen modellen in GTA San andreas? Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 - Hoe moet je texuren met 3D max? Voor te texturen in 3ds kijk je HIER - Hoe zet je je eigen modellen in Gta San Andreas? Daarvoor kijk je HIER Succes Reageren
Black Force Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 - Hoe moet je texuren met 3D max? Voor te texturen in 3ds kijk je HIER - Hoe zet je je eigen modellen in Gta San Andreas? Daarvoor kijk je HIER Succes Heel erg bedankt Killa-Billa, hier hebben we veel aan , THANKS!!! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik raad je wel aan om de eilanden in 3DS Max te texturen, hier heb je namelijk 2 zeer handige functies: - UWV Map - Unwrap Map Met deze 2 functies kan je de texture, goed op je Model krijgen, je kan de texture scherper maken, en hem waziger maken. Dit is vooral handig met wegen, om de wegstroken goed te krijgen, de stoepen ook op een hun goede plaats te krijgen. Voor deze beide Functies zijn Tutorials geschreven, allemaal te vinden in de Master Tutorial List, ik heb ze even opgezocht: - UWV Mapping Tutorial - Unwrap Mapping Tutorial Violá Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.