Black Force Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hallo allemaal, nog een vraagje van ons, we zijn nu dus druk bezig met nieuwe eilanden maken voor GTA San andreas en we hebben alle originele eilanden verwijderd door middel van map cleaner, nu maken we dus zelf onze wegen, bergen, gebouwen enzovoort, maar onze vraag is nu: - Hoe laat je de auto's op de wegen rijden, op onze gemaakte wegen, want nu rijden ze in het spoor van de originele wegen. Wie weet hoe dit moet, help ons A.U.B! bij voorbaat dank! Reageren
Jarno Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Er zijn nog geen publieke tools om paths te veranderen. Heb geduld dus . Reageren
Black Force Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Er zijn nog geen publieke tools om paths te veranderen. Heb geduld dus . oke bedankt voor de info, is er echt geen enkele manier om dat te doen dan? Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Ja natuurlijk kan je dat doen, maar nog niet met een tool.. Het moet dus op de lange en ingewikkelde weg. Hoe dit precies moet weet ik ook niet, maar ik zoek het even op -------------------------- Edit: Na even gezocht te hebben kom ik HIER uit. Dat lijkt een tool waar je paths mee kan veranderen. Ik weet wel niet als hij werkt, want ik heb SA momenteel niet op pc staan. Bewerkt: 29 oktober 2006 door Killa-Billa Reageren
Black Force Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ja natuurlijk kan je dat doen, maar nog niet met een tool.. Het moet dus op de lange en ingewikkelde weg. Hoe dit precies moet weet ik ook niet, maar ik zoek het even op alvast bedankt dat je het opzoekt, hopelijk vind je wat Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Edit: Na even gezocht te hebben kom ik HIERuit. Dat lijkt een tool waar je paths mee kan veranderen. Ik weet wel niet als hij werkt, want ik heb SA momenteel niet op pc staan. Hopelijk kan je er iets mee doen Reageren
Black Force Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Edit: Na even gezocht te hebben kom ik HIER uit. Dat lijkt een tool waar je paths mee kan veranderen. Ik weet wel niet als hij werkt, want ik heb SA momenteel niet op pc staan. Hopelijk kan je er iets mee doen ja het programma is goed alleen het is niet de makelijkste :S weet iemand misschien hoe dit programma werkt?? Reageren
kees1991 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik heb het progamatje. maar nu... welk bestand moet ik openen ?? Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Je moet bij Set path GTA-map\data\paths\ invoeren (GTA-map vervangen door je GTA-map). Dat zou moeten werken. Hij laat nu alleen nog maar de Header zien, maar het hele bestand wordt al wel in het geheugen geladen. Die knopjes betekenen nog niets. Dit heb ik ergens gevonden.. dus je zal de file paths moeten inladen lijkt mij Reageren
Black Force Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik heb het progamatje. maar nu... welk bestand moet ik openen ?? kees, dit moet je doen: Data/paths/NODES0 0<---- hoeft niet 0 te zijn kan alle NODES zijn maar je moet wel <Batch Recompile> en niet select file als je het programma verder snapt, zou je ons dat kunnen helpen..? Reageren
kees1991 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) ik denk dat ik het wel snap hoe het werkt. ik zal probeeren uit te leggen hoe ik denk dat het zit. 1: file -> seleckt file 2: file -> decompile nu zie je staan: Draw image from sect 1a. als je hier op klikt dan sie je een plaatje met stipjes. die stipjes dat zijn de pleken waar een auto naar een ander stipje gaat rijden. waardoor een auto dus ergens heen rijd. hij rijd van stip naar sitp. als je op: Search section 1a drukt. en hier 0 intypt en op oke drukt. dan zie je dat er codynaten en getallen verzijnen. nu den ik dat die van stipje 1 zijn. als je nu bij Edit section 1a alles presies ofertypt en aleen de cordinaten verandert. (bf iets omhoog) dan kun je zien of ik gelijk heb. want als je dan opslaat en naar die plek toe gaat waar dat puntje is dan zie je daar als ik het goet heb de auto's omhoog gaan. je moet dan wel a1 en ab omhoog setten. ik weet niet zeker of het zo is. en als je de cordinaaten gaat veranderen. dan moet je ook nog opsoeken waar dat is. nou das niet niet zo moeilijk. met de player position tool kun je dat zo vinden. je kunt ook altijd nog ff aan JGuntheS vragen want zijn naam staat bij de tool dus ik denk dat hij de maaker er van is. __________ als jullie meer weeten zeg het dan. en als ik het NIET of WEL goet heb seg het dan ook ff. Bewerkt: 29 oktober 2006 door kees1991 Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ja hij is ook de maker dus hij weet er alles van Reageren
kees1991 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 dan denk ik dat je heb het beste een pm kan stuuren. en als hij het dan wil uitlegen het dan hier ff uitleggen zodat iedereen het snapt. Reageren
Black Force Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Oke, Bedankt voor jullie hulp allemaal!!!! Reageren
Black Force Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 ik denk dat ik het wel snap hoe het werkt.ik zal probeeren uit te leggen hoe ik denk dat het zit. 1: file -> seleckt file 2: file -> decompile nu zie je staan: Draw image from sect 1a. als je hier op klikt dan sie je een plaatje met stipjes. die stipjes dat zijn de pleken waar een auto naar een ander stipje gaat rijden. waardoor een auto dus ergens heen rijd. hij rijd van stip naar sitp. als je op: Search section 1a drukt. en hier 0 intypt en op oke drukt. dan zie je dat er codynaten en getallen verzijnen. nu den ik dat die van stipje 1 zijn. als je nu bij Edit section 1a alles presies ofertypt en aleen de cordinaten verandert. (bf iets omhoog) dan kun je zien of ik gelijk heb. want als je dan opslaat en naar die plek toe gaat waar dat puntje is dan zie je daar als ik het goet heb de auto's omhoog gaan. je moet dan wel a1 en ab omhoog setten. ik weet niet zeker of het zo is. en als je de cordinaaten gaat veranderen. dan moet je ook nog opsoeken waar dat is. nou das niet niet zo moeilijk. met de player position tool kun je dat zo vinden. je kunt ook altijd nog ff aan JGuntheS vragen want zijn naam staat bij de tool dus ik denk dat hij de maaker er van is. __________ als jullie meer weeten zeg het dan. en als ik het NIET of WEL goet heb seg het dan ook ff. Je hebt gelijk, en wij weten nog niks meer want we zijn nog met het modellen van de stad bezig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.