Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik heb gezocht via de zoekfunctie, maar niks gevonden over een "werkende" tankmod. Weet iemand er een met een read me, nederlands of engels. Mvg, Pennywise Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik heb gezocht via de zoekfunctie, maar niks gevonden over een "werkende" tankmod.Weet iemand er een met een read me, nederlands of engels. Mvg, Pennywise op www.gta-downloads.com staat één werkende.zo leuk is dat trouwens niet hoor Reageren
Blink Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) In San Andreas is het volgens mij helemaal niet mogelijk om te tanken, wat overgens wel heel vet zou zijn. Voor mods kijk ik altijd op deze website: Deze Website Succes, EDIT: Het is dus wel mogelijk Bewerkt: 29 oktober 2006 door Ming Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Er zijn maar een bepaald aantal mods, dat je kan tanken. Websites zie hierboven. Let wel op als je midden in de desert zit, en je benzine is leeg dat je moet lopen. Wat een stuk langer duurt dan met de Auto. Reageren
Blink Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Dat lijkt me dus echt geweldig zo'n mod. Helaas zijn die niet mogelijk op de Xbox. Reageren
MxM Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Kan je dan alleen bij tanken of raakt de tank van de auto ook leeg?? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb hem niet gevonden op gta-download. Een site-link zou handig zijn Bewerkt: 29 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb hem niet gevonden op gta-download. Een site-link zou handig zijn hij moet ergens hier staan, waarschijnlijk onder mods.de site laad wel heeel erg sloom Bewerkt: 29 oktober 2006 door Delanoll Reageren
356 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik weet niet wat tanken toevoegt aan de game Reageren
MxM Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik weet niet wat tanken toevoegt aan de game Tis toch leuk als tijdverdrijf.. en het maakt het spel realischer Reageren
Velaro Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik weet wel ééntje staan op GTAForums.com, maar op dit moment krijg ik een fout en kan ik de site niet op. Echter voegt tanken niet zo heel veel toe aan de game, en kan behoorlijk lastig zijn als je bijvoorbeeld met een missie bezig bent en ineens is je tank op en je kan niet meer rijden. Ik geef de link zodra ik ik geen problemen meer heb met GTAForums ! Reageren
madusa30 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik kan de mod niet vinden. kan iemand me ff helpen Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) De links staan boven je madusa Iedereen bedankt voor jullie reactie Bewerkt: 29 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 kun jij dan de direct link posten ervan, ik vind hem ook niet Reageren
Mastertuner Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Heey, ik heb ook nog 1 vraagje. Die 'tankmod' is alleen op PC of ook op PS2 of Xbox? Mastertuner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.