Jump to content

Help ,, San andreas multiplayer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

umm.. tja... ik ben echt helemaal nieuw op dit forum...

ik hep een probleem,,

ik heb san andreas multiplayer gedownload en geinstaleerd ( latest version )

dat werkt maar mijn san andereas is helemaal gemoddeld ( auto's bike's truck's ) maar geen extra stukken grond of stundeilanden of zow ( weet nei of dat wat uit maakt )

maar als ik mijn server van mta opstart en in mta mijn ip in geef geef hij aan dat ik word ge verifierd ( of hoe je dat ook speld ben namelijk dislecties) en dan ik er niet in kan , kijk ik dan in mijn mta server staat er dat ik ge kicked word omdat ze denken dat ik cheat hoe kan ik dit uit schakelen want ik wil heel graag lan doen met mijn broertje om mooie acties te krijgen een een leuk filmpje .

met vriendelijke groet martijn

ps .. geef ook meteen links als ik iets moet downloaden en ik ben net nieuw hier dus beetje makkelijke taal :$

+ edit

weet anders iemand een site waar ik de CHEATING ALLOWD MOD kan krijgen ? tis alleen voor lan bij mij thuis en niet om op andere servers te cheaten.

Bewerkt: door Sparco-Puch

Je hebt hacks/mods in San Andreas gezet en MTA ziet dit als cheaten. Herinstalleer San Andreas om weer met een schone lei te beginnen en waarschijnlijk zal het nu wel werken. Het is natuurlijk zonde van de moeite om GTA San Andreas te moeten herinstalleren als het niet nodig is. Ga daarom zoeken in de lijst van servers in MTA tot je iets als Cheating Allowed ziet. Als je daar niet word gekicked dan licht het inderdaad aan je mods en moet je hem herinstalleren , word je wel gekicked dan is het een ander probleem.

Over de rest wat je verteld , als je een eigen MTA server hebt en je wilt er zelf in moet je niet je IP adres invullen dat moeten alleen jouw bezoekers doen , nee jij vult in : ''localhost''

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

heey,, ik kan wel gewoon op die cheats allowed servers,, maar dus niet in men lan,, :( dat is juist de bedoeling heefd iemand misschien een patch of mod dat de cheats bij een deticated server (win) aan staan dus dat ik wel met men gemoddelde wagens rond kan sjeezen met men broertje ??

Geplaatst:
heey,, ik kan wel gewoon op die cheats allowed servers,, maar dus niet in men lan,, :( dat is juist de bedoeling heefd iemand misschien een patch of mod dat de cheats bij een deticated server (win) aan staan dus dat ik wel met men gemoddelde wagens rond kan sjeezen met men broertje ??

Je kan anticheat uitzetten in de config file van je server. (mtaconfig.conf) je moet gewoon een # voor de regel zetten waar staat anticheat. ;)

Geplaatst:

Wij gaan je geen info geven hoe je kan MTA-en met mods erin. Enigste optie is dat je zelf een server op zet voor jezelf en je broertje.

heey ik wil ook niet op officiele servers van mta ,,,

@ RTS

maar ik het een server gedownload voor mta EEN PUBLIC DUS ALLEEN VOOR LAN

en daar voor wil ik weten hoe ik dat doe ...

daar kan ik namelijk ook nie in ,, als ik voor me zelf 1 maak

dat vind ik dus jammer ,,

EN IK GA ECHT NIET CHEATEN IN OFICIELE SERVERS,,

ik hep meer games waar ik online speel en ik weet hoe irri of *ut cheaters zijn...

Bewerkt: door Sparco-Puch
Geplaatst:

waar kan ik dat mtaconfig file vinden want ik kon het niet vinden in de mta map en submappen daar in en ook niet via de zoek functie op men pc.

greetz martijn

laat maar ik hep um ,, ,ga zo effe proberen

ik had nog nie goed genoeg gezocht :puh:

• 9 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...