gtaloser Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Hey, Ik ben met een game bezig het is een soort gta hier wat info: 1. je bent jack witestone 2. je kan eten (dus dik worden) 3. het word 2d 4. er zullen gangs zijn 5. er zijn 2 eilanden ik heb ook nog wat vragen aan jullie: 1. weten jullie een goede naam 2. weet iemand een goede gang die in de game moet zitten Je kan ook wat idee voor stellen dus een soort wens lijst Reageren
RTS Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) Is dit een Mod? Bewerkt: 7 november 2004 door RTS Reageren
gtaloser Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Nee een game gemaakt met gamemaker Reageren
The Godfather Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 om die 2 vragen te beantwoorden moeten we wel weten in welke tijd het spel zich gaat afspelen? Reageren
Joriz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Je kan beter eerst effe spellingscontrolle gebruiken. Jack Whitestone klinkt namelijk al beter. Een titel: The Gang War of Hague Dam Bestaande gangs zoals mafia enzo zijn wel goed Reageren
gtaloser Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 het spel speelt zich af rond 2000. Reageren
Carl Johnson Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Gang namen: Crips (blauw) Bloodz (rood) zijn de bekendste gangs uit de ghetto Reageren
Robin2130 Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Dat klinkt wel leuk, een oort GTA spel rond het jaar 2000, en 2D dat klinkt wel aantrekkelijk voor me. Veel succes met je game in ieder geval, we wachten af wat het gat worden :lol: Reageren
Arjen Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Titel: Town of Madness Gangs: Victims / Wells / A-Mobs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.