Jump to content

GTA Sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Welk font heb je gebruikt..

Ik wil graag de naam van de font van gta..

diploma heb ik al maar welke is die jij hebt gebruikt?

Geplaatst:

Het font van GTA heet Pricedown. Hier kun je 't font downloaden.

Geplaatst:

Leuk,maar simpel. Het desïgn opzichzelf zelf ziet er goed uit. Alleen vind ik dat het San Andreas logo,of ergens Klein in de hoek moest of gewoon weg. 7/10. btw eerste bericht met mn PSP!

Geplaatst:

Leuk,maar simpel. Het desïgn opzichzelf zelf ziet er goed uit. Alleen vind ik dat het San Andreas logo,of ergens Klein in de hoek moest of gewoon weg. 7/10. btw eerste bericht met mn PSP!

Geplaatst:

die vergrotende vrouw zie jij amper mond tot bOObs, mss een andere personage invoegen, CJ? Cesar? of mooie actie in GTA SA denk aan ontploffingen van auto kettingbotsingen op snelweg ^^

• 4 weken later...
Geplaatst:

nu we toch bezig zijn... wie weet waar ik het SA en het VC font kan downloaden? volgens mij zijn dat cage en diploma/old english mt. als het kan voor mac os.

Geplaatst:

nu we toch bezig zijn... wie weet waar ik het SA en het VC font kan downloaden? volgens mij zijn dat cage en diploma/old english mt. als het kan voor mac os.

Je kan ze vinden bij Handige Tools en bestanden een subcategorie bij Downloads.

officialsiggk8.png

Leuke sig. Alleen dat logo in het midden vind ik nogal...ehh..fout. Te groot, zoals gta ripper al zei zou 'em beter in ene klein hoekje, rechtsonder is goed. Je tekst 'Lord of War' zou je beter kunnen verkleinen of helemala weglaten.

63% - Niet echt slecht maar ook niet echt super vet. De indeling (logo en tekst) mogen misschien nog wel anders.

Geplaatst:

Leuk mooi gemaakt. Niet te moeilijk maar wel gta style. Geen C4D voor het eerst, maar dat vind ik in deze sig niet erg ;) . Mooi die border gemaakt. Die 'vergrote' vrouw loopt aan de rechter kant goed donker over. Dat is mooi :Y Je text is ook wel leuk. Mooi maar niet speciaal: 8.6/10

Geplaatst:

Hier een aantal lettertype-pakketten die ik had gemaakt:

Vice City

San Andreas

Liberty City Stories

~~~~~

Over de sig:

Ik vind hem er mooi uitzien, lekker simpel maar toch mooi.

Een 8,5!

Mvg,

Flitskikker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...