Swiggers Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) ik kan niet meer opslaan met gta sanandreas ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd en een backup van de savegame's gemaakt maar ik kan nog steeds niet opslaan swiggers, alvast bedankt ik zal wel even een paar screenshot's maken: DIT IS DE VOLGORDE BIJ MIJ MET OPSLAAN ik heb al een backup van de savegame's gemaakt en het spel op niet geinstalleerd usertracks en gallery al helemaal leeg gemaakt en nog kan ik niet opslaan weet misschien iemand wat ik moet doen moet ik overnieuw beginnen? zo ziet me GTA san andreas User Files map er uit Bewerkt: 29 oktober 2006 door swiggers Reageren
Advancegta Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Zou je het probleem mischien wat duiddelijker kunnen omschrijven? Bijvoorbeeld wat voor melding hij geeft. Probeer eens gta_sa.set te verwijderen die je in C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files vind. Hier was pas ook nog een topic over ik bedoel dit topic , het is niet de bedoeling dat je twee topics over hetzelfde onderwerp gaat aanmaken! Ga gewoon verder in dat topic. Wat ik in dat andere topic al las , is dat GTA San Andreas zelf aangaf dat de map waar je moet opslaan niet gevonden is. Probeer dus eens in Mijn Documenten een nieuwe map aan te maken genaamd GTA San Andreas User Files met daarin de map Gallery en User Tracks. Bewerkt: 29 oktober 2006 door Advancegta Reageren
Velaro Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik kan niet meer opslaan met gta sanandreasik heb het spel al opnieuw geinstalleerd en een backup van de savegame's gemaakt maar ik kan nog steeds niet opslaan weet iemand wat ik moet doen?? swiggers, alvast bedankt Niet meer kunnen opslaan lijkt me een heel raar probleem. Ga naar een willekeurig savehouse zoals in Grove St. en loop in de diskette en je kan saven. Kies nu een slot, of vervang het met een andere indien het al vol zit. Zet jouw savegames gewoon terug in jouw mapje in mijn documenten: GTA San Andreas User Files en als je wilt saven doe je het bovenstaande. Ik denk dat je wel weet hoe je moet saven, maar heb toch een screen in welk soort diskette je moet lopen alvorens er een scherm verschijnt. Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Zou je het probleem mischien wat duiddelijker kunnen omschrijven? Bijvoorbeeld wat voor melding hij geeft. Probeer eens gta_sa.set te verwijderen die je in C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files vind. Hier was pas ook nog een topic over ik bedoel dit topic , het is niet de bedoeling dat je twee topics over hetzelfde onderwerp gaat aanmaken! Ga gewoon verder in dat topic. Wat ik in dat andere topic al las , is dat GTA San Andreas zelf aangaf dat de map waar je moet opslaan niet gevonden is. Probeer dus eens in Mijn Documenten een nieuwe map aan te maken genaamd GTA San Andreas User Files met daarin de map Gallery en User Tracks. dus ik moet een nieuw map aan maken met daarin de 2 mappen gallery en usertracks en de savegame's gewoon in de map GTA sanandreas user files laten staan Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ja ik zou alles weghalen Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) [dus ik moet een nieuw map aan maken met daarin de 2 mappen gallery en usertracksen de savegame's gewoon in de map GTA sanandreas user files laten staan Ja, dat klopt. In je San Andreas user files horen de volgende mappen te staan: - Gallery, hier staan de foto's die je ingame maakt met de camera - User tracks, hier kun je eventueel je eigen muziek in zetten om in de auto af te spelen Verder moeten de savegames daar staan. In een andere map is niet mogelijk, dan zal GTA SA ze niet vinden. Als het nog niet lukt, kun je GTA SA opnieuw installeren. Daarna moet je nergens meer aankomen, en gewoon het spel opstarten en opslaan. Dan zal hij het zeker doen. Succes! ja ik zou alles weghalen Waar slaat dat nou weer op? Als je een reactie wilt geven, lees dan goed wat het probleem is. In dit geval moet Swiggers juist mappen aanmaken. Jij zegt dat hij alles moet verwijderen. Kijk dus vooral niet naar de reactie van $NeoSyp$. Bewerkt: 29 oktober 2006 door Flying Dutchman Reageren
Swiggers Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 ik heb sanandreas al opnieuw geinstalleerd en nog doet hij het niet swiggers [dus ik moet een nieuw map aan maken met daarin de 2 mappen gallery en usertracks en de savegame's gewoon in de map GTA sanandreas user files laten staan Ja, dat klopt. In je San Andreas user files horen de volgende mappen te staan: - Gallery, hier staan de foto's die je ingame maakt met de camera - User tracks, hier kun je eventueel je eigen muziek in zetten om in de auto af te spelen Verder moeten de savegames daar staan. In een andere map is niet mogelijk, dan zal GTA SA ze niet vinden. Als het nog niet lukt, kun je GTA SA opnieuw installeren. Daarna moet je nergens meer aankomen, en gewoon het spel opstarten en opslaan. Dan zal hij het zeker doen. Succes! ja ik zou alles weghalen Waar slaat dat nou weer op? Als je een reactie wilt geven, lees dan goed wat het probleem is. In dit geval moet Swiggers juist mappen aanmaken. Jij zegt dat hij alles moet verwijderen. Kijk dus vooral niet naar de reactie van $NeoSyp$. oke Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 omdat ik niet de screens groot kan bekijken en dus in het klein geen prob zie kun je even uitleggen wat je ziet als je gesaved hebt enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.