Jump to content

opslaan?....huh>?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik kan niet meer opslaan met gta sanandreas

ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd en een backup van de savegame's gemaakt

maar ik kan nog steeds niet opslaan

swiggers,

alvast bedankt

ik zal wel even een paar screenshot's maken:

grovestreetnp5.th.jpggrovestreet2hf7.th.jpggrovestreet3hs8.th.jpggrovestreet4xu2.th.jpggrovestreet5dm1.th.jpggrovestreet6rp0.th.jpg

DIT IS DE VOLGORDE BIJ MIJ MET OPSLAAN

ik heb al een backup van de savegame's gemaakt en het spel op niet geinstalleerd

usertracks en gallery al helemaal leeg gemaakt

en nog kan ik niet opslaan

weet misschien iemand wat ik moet doen

moet ik overnieuw beginnen?

zo ziet me GTA san andreas User Files map er uit gtasanandreasuserfilesbo0.th.jpg

Bewerkt: door swiggers

Zou je het probleem mischien wat duiddelijker kunnen omschrijven? Bijvoorbeeld wat voor melding hij geeft. Probeer eens gta_sa.set te verwijderen die je in C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files vind. Hier was pas ook nog een topic over ik bedoel dit topic , het is niet de bedoeling dat je twee topics over hetzelfde onderwerp gaat aanmaken! Ga gewoon verder in dat topic. Wat ik in dat andere topic al las , is dat GTA San Andreas zelf aangaf dat de map waar je moet opslaan niet gevonden is. Probeer dus eens in Mijn Documenten een nieuwe map aan te maken genaamd GTA San Andreas User Files met daarin de map Gallery en User Tracks.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:
ik kan niet meer opslaan met gta sanandreas

ik heb het spel al opnieuw geinstalleerd en een backup van de savegame's gemaakt

maar ik kan nog steeds niet opslaan weet iemand wat ik moet doen??

swiggers,

alvast bedankt

Niet meer kunnen opslaan lijkt me een heel raar probleem. Ga naar een willekeurig savehouse zoals in Grove St. en loop in de diskette en je kan saven. Kies nu een slot, of vervang het met een andere indien het al vol zit. Zet jouw savegames gewoon terug in jouw mapje in mijn documenten: GTA San Andreas User Files en als je wilt saven doe je het bovenstaande. Ik denk dat je wel weet hoe je moet saven, maar heb toch een screen in welk soort diskette je moet lopen alvorens er een scherm verschijnt.

screenshot124ph6.th.jpg

Geplaatst:
Zou je het probleem mischien wat duiddelijker kunnen omschrijven? Bijvoorbeeld wat voor melding hij geeft. Probeer eens gta_sa.set te verwijderen die je in C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files vind. Hier was pas ook nog een topic over ik bedoel dit topic , het is niet de bedoeling dat je twee topics over hetzelfde onderwerp gaat aanmaken! Ga gewoon verder in dat topic. Wat ik in dat andere topic al las , is dat GTA San Andreas zelf aangaf dat de map waar je moet opslaan niet gevonden is. Probeer dus eens in Mijn Documenten een nieuwe map aan te maken genaamd GTA San Andreas User Files met daarin de map Gallery en User Tracks.

dus ik moet een nieuw map aan maken met daarin de 2 mappen gallery en usertracks

en de savegame's gewoon in de map GTA sanandreas user files laten staan

[dus ik moet een nieuw map aan maken met daarin de 2 mappen gallery en usertracks

Ja, dat klopt. In je San Andreas user files horen de volgende mappen te staan:

- Gallery, hier staan de foto's die je ingame maakt met de camera

- User tracks, hier kun je eventueel je eigen muziek in zetten om in de auto af te spelen

Verder moeten de savegames daar staan. In een andere map is niet mogelijk, dan zal GTA SA ze niet vinden. Als het nog niet lukt, kun je GTA SA opnieuw installeren. Daarna moet je nergens meer aankomen, en gewoon het spel opstarten en opslaan. Dan zal hij het zeker doen.

Succes!

ja ik zou alles weghalen

Waar slaat dat nou weer op? Als je een reactie wilt geven, lees dan goed wat het probleem is. In dit geval moet Swiggers juist mappen aanmaken. Jij zegt dat hij alles moet verwijderen. Kijk dus vooral niet naar de reactie van $NeoSyp$.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

ik heb sanandreas al opnieuw geinstalleerd en nog doet hij het niet :N

swiggers

[dus ik moet een nieuw map aan maken met daarin de 2 mappen gallery en usertracks

Ja, dat klopt. In je San Andreas user files horen de volgende mappen te staan:

- Gallery, hier staan de foto's die je ingame maakt met de camera

- User tracks, hier kun je eventueel je eigen muziek in zetten om in de auto af te spelen

Verder moeten de savegames daar staan. In een andere map is niet mogelijk, dan zal GTA SA ze niet vinden. Als het nog niet lukt, kun je GTA SA opnieuw installeren. Daarna moet je nergens meer aankomen, en gewoon het spel opstarten en opslaan. Dan zal hij het zeker doen.

Succes!

ja ik zou alles weghalen

Waar slaat dat nou weer op? Als je een reactie wilt geven, lees dan goed wat het probleem is. In dit geval moet Swiggers juist mappen aanmaken. Jij zegt dat hij alles moet verwijderen. Kijk dus vooral niet naar de reactie van $NeoSyp$. oke

Geplaatst:

omdat ik niet de screens groot kan bekijken en dus in het klein geen prob zie kun je even uitleggen wat je ziet als je gesaved hebt enz.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...