Jump to content

Waneer heb je teveel GTA SA gespeeld?


Blink

Recommended Posts

Hoe leuk en grappig Grand Theft Auto San Andreas ook is en blijft soms wordt het echt even te veel :puh:

Na wat missies te hebben gedaan of andere opdrachten te hebben voltooid ga je rond rijden op of in je favoriete voertuig.

Nadat je dit een half uur of langer hebt gedaan slaat de verveling toe en ga je onzinnige dingen doen in de wereld van San Andreas. De lamlendig heid slaat toe ,je hebt het even te lang gespeeld.

Voorbeelden zijn:

- Zes sterren wanted level krijgen

- Onschuldige burgers afknallen

- Met je voertuig tegen andere aanrijden

- Beetje stunten hier en daar

Vertel jouw verhaal!

En zo kan je nog wel een aantal dingen verzinnen.

Vertel daarom in dit topic wat je gaat doen als je even te veel Gta Sa hebt gespeeld.

Misschien krijgen andere mensen nog leuke ideeen ervan :D

Blink

Bewerkt: door Blink
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Blink

    7

  • $NeoSyp$

    4

  • MxM

    3

  • madusa30

    3

Top Posters In This Topic

Ik heb wel goeie tips

1 Pak een hydra en vlieg over de legerbasis knal alle andere hydra's uit de lucht en dan vlieg ik snel naar andere steden vlieg ik naar LS en boven die ene hooge gebouw wat in LS staat laat ik me vallen en zorg dat je goeie rocket launers bij je hebt komen er helikopters kanl je ze allemaal kapot en dan pak je parachut en ga je naar dat ene stunt plekje en daar staat een BMX pak je die als je goeie skills hebt met cycling pak je BMX en geef je hard gas staat er een blokade spring je dr over heen:) dat is echt fun en dan ga je zo door spring je er over heen en dan ga je naar vliegveld pak je vliegtuig vlieg je zo laag mogenlijk en dan heel snel omhoog laat je weer vallen op een hoog gebouw en je knalt er allemaal wat helicopters uit de lucht en als je graag cheat kan je een auto cheat doen en van een hoge gebouw afcrossen:D en verder gaan.

2 Pak een sniper ga naar een goeie gebouw op een dak en snipe allemaal burgers polities neer plaats bommen bij de politie garage en dan laat je ze exploderen.

3 Pak een MonsterTruck en rij over Politie auto's heen of pak een Jet Pack

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal ga ik EE's zoeken of een beetje funcheaten met flying cars dan op het hoogste gebouw van LS staan en er af jumpen zonde paraschut en dan gauw de parachut code doen tijdens het vallen

of staa op die dam in LV met een BMX en rij zo die steile helling af

of boven area 65 eruit jumpen en proberen die rakete te omzeilen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik pak een tractor of towtruck en dan ga ik even wat autootjes eraan hangen en bij de brug bij Madd Dogg's Mansion ze eraf laten vallen door het haakje los te doen.....

(Dit kan daar omdat een auto daar door de vangrail naar beneden is gedonderd en dus een kapotte vangrail daar naar beneden hangt. AUTSJ......)

This is very funny!!!!! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...