MxM Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Nee, mijn video kaart kan het niet aan Op de Xbox speel ik wel GTA Voor op de xbox zal er toch ook wel een parachute code zijn?? maar we gaan weer Ontopic! Reageren
BigM Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Als ik me heel simpel laat doodschieten of expres me zelf dood laten gaan Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 de parachute cheat voor de xbox = Left, Right, L, White, R, Black(2), Up, Down, Right, L. vind het trouwens slecht dat op wikigta lang niet alle cheats staan, op deze site wel, moet wiki dat niet even aanpassen? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 wat ook heel leuk is is iemand anders een bomaanslag te laten plegen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik pak dan mijn lievelings auto uit me garage bij de grove de banshee en daar ga ik dan lekker mee stunten. Of ik ga lekker basketballen nieuwe kleren kopen naar de kapper gaan enzo. Reageren
madusa30 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 uhm.... eigenlijk is dit topic een vraag van waarneer heb je te veel GTA gespeeld. maar iedereen antwoord wat hij gaat doen met GTA. maar je hebt te veel gta gespeeld als je onder water gaat zwemmen en wacht tot je verdrinkt. Reageren
Blink Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Beginpost even veranderd! Net kwam ik er nog achter dat je een Homie mee kan nemen in een Leviathan. Gelijk gedaan en gevlogen naar San Fierro! Dikke lol, heel hoog in de lucht uitstappen. Zie je hem vallen en jij met je parachute rustig neer gaan Bewerkt: 29 oktober 2006 door Blink Reageren
ikt Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hmm. Als je met een AT-400 de Star Tower inboort :'D Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 1 aan je crime rating werken 2 aanslagen met de at-400 plegen Reageren
356 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Dan stop ik met San Andreas, dan xxxxx en speel op spele.nl enz.>>> Door Dutchy3010: Denk eraan dat hier ook jonge kinderen komen! Graag dat soort praat voor je houden.<<< GTA is toch 18+ (ben zelf ook nog maar 13) >>> Door Dutchy3010: GTA is inderdaad 18+, maar dat neemt niet weg dat je over dit soort zaken niet mag praten. Lees de regels er maar op na.<<< Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Dan stop ik met San Andreas, dan xxxxx en speel op spele.nl enz. >>> Door Dutchy3010: Denk eraan dat hier ook jonge kinderen komen! Graag dat soort praat voor je houden.<<< GTA is toch 18+ (ben zelf ook nog maar 13) Dat klopt maar heel wat mensen onder de 18 krijgen deze game toch in hun console en komen dan hier voor help etc. Dus als die kinderen dat zien dan weet je niet wat er kan gebeuren. Ontopic: Ikzelf ga altijd als ik het zat word eerst altijd de missie op een domme wijze falen en dan een ander spel spelen. Reageren
Bassiej Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Haal 1 van je vriendinnen op met een Dodo en ga vliegen heel hoog.. Sap uit en je vriendin valt helemaal naar beneden. Land met je parachute bij haar en.. Ze leeft nog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.