Blink Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Echt...hoe kan dat? Dat moet zeker een bug zijn Zometeen ga ik het eens proberen Reageren
Bassiej Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Doe de cheat 'Bubblecars' dat autos gaan vliegen als je tegen ze botst. Bots tegen een auto, stap snel uit en doe de Jetpackcheat 'Rocketman' en ga op de vliegende auto staan.. Reageren
Dutchpet Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 het word saai als je het meer dan een uur speelt het is wel leuk als iets weet om te doen in sa bijvoorbeeld een race Reageren
tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 einlijk vind ik SA niet echt saai vinden ookal heb ik heb al lang uitgespeeld Reageren
Mr.Micro Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 t word saai als je naar missie's rijd, en vervolgens heel iets anders gaat doen Reageren
Jorair Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Haal 1 van je vriendinnen op met een Dodo en ga vliegen heel hoog..Sap uit en je vriendin valt helemaal naar beneden. Land met je parachute bij haar en.. Ze leeft nog Hehe, doe ik ook altijd, of wat met de hydra de politie treiteren. Of basejumpen en pas op het laatste moment je parachute openen. Reageren
Mb. Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Als je teveel gespeeld hebt weet je dat... Je met een hoovercraft kan vliegen. Ga op een hoog gebouw staan, cheat een hoovercraft ( kgggdkp ) En vlieg naar beneden. Leun achterover net als op een motor, en stuur een beetje. Nu kun je lekker vliegen Na een tijdje land je wel natuurlijk, maar het is wel vet! Reageren
madusa30 Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 je hebt teveel GTA gespeeld als je missie's gaat doen en dan expres de missie's verknallen. Reageren
Ar Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Als ik thuis ruzie met me vriendin had/heb Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 san andreas verveelt eigenlijk wel als je uitgespeeld hebt maar ga eens na: DIT IS DE BEST VERKOCHTE SPEL OOIT EN MEESTE MOGELIJKHEDEN! van alle GTA games is San Andreas de compleetste! het verveelt egt als je met alles 100% hebt!!! Reageren
Mastertuner Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 het verveelt egt als je met alles 100% hebt!!! Kun je dan niet gewoon opnieuw beginnen? (Misschien deze keer zonder cheats als je het vorige keer mét cheats hebt gedaan?) Mastertuner Reageren
Sseb Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) ik speel nu altijd online gta als het me gaat vervelen ga ik of naar een stunt server en als dat gaat vervelen of naar echt een te melige nederlandse server waar je de heletijd in een deuk ligt en als zelfs dat gaat vervelen ga ik gitaar spele :D:D Bewerkt: 5 november 2006 door Sseb Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 als ik er genoeg heb heb dan ga ik .... geld innen bij onschuldige oma'tjes etc. of een wou in elkaar meppen of iem die wat tegen me zegt OF uitstapt als k er tegen op rij Reageren
[Xplode] Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Als ik me verveel doe ik de perfect sturen cheat, alle auto's hebben nitrous cheat en de monster truck. dan ga ik een beetje donuts doen en wheelien met mn monstertruck Reageren
remco12 Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 moieee als ik nx te doen heb ga ik naar de eerste stad en dan dat hoge gebouw met een hovercraft(kgggdkp) vanaf zweven dat zweven doe je door de hover recht te houwen je zweeft egt een vet eind. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.