Jump to content

helikopter op los santos strand

Recommended Posts

Geplaatst:

hey, ik weet niet of dit topic hier hoort ben pas nieuw. ( sorry daarvoor als ik fout zit )

maar er stond bij mij nooit bij het los santos strand een helikopter. en ik ben er weer eens heen gegaan. en ik zag opeens een helikopter staan. weet iemand of dat door een missie komt ofzo iets.

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar General.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Hey 'madusa30' welkom op dit prachtige forum. Ik ben er zelf ook niet helemaal van op de hoogte hoe of wat er hoort bij het spawnen van Helicopters, maar ik kan mezelf heugen toen ik op de kaarten van WiKiGTA was merkte ik mezelf op dat pas heel veel dingen in het spel kwamen wanneer je de missie Cut Throath Bussiness had uitgespeeld. Dat is dus volgens mij de sleutel om meer dingen te krijgen zoals een kart een helicopter en van dat soort dingen. Dat is er nou ook zo mooi aan het spel, want je moet eerst werken voor de dingen die je kunt krijgen. Ik kan misschien ook wel ongelijk hebben, maar dit kan ik mij heugen. Verder zou het een bug (fout) kunnen wezen, maar laten we het daar maar niet op houden kijk ook op het kaartje van de helicopter op 'WiKiGTA'. Veel succes en mocht er nog wat wezen zeg het dan gerust hoor!

Edit: Dit hoort in het 'SA General' Forum. En het is ook afhankelijk van de vliegschool missies inderdaad. ;)

Bewerkt: door SummerBase

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...