madusa30 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik ben bij een missie van OG dat je moet dansen op het strand. en je moet van die vrouw 2500 punten halen. maar ik kom nooit verder dan 1900 punten heeft iemand een tip zodat je mischien beter danst ofzo. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ja ik heb een tip, wacht geduldig tot ik vanavond langskom om je te helpen! en je hoeft niet meteen overal te posten... Reageren
Advancegta Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Volgens mij is dit meer een missie van : blijven proberen en uiteindelijk zal het lukken. Je moet gewoon op het juiste moment op de juiste knoppen drukken, bij mij lukte het de tweede keer nadat ik de missie probeerde al. Als het echt niet lukt kan je je savegame uploaden in het Savegame Aanvraag Forum. Dat forum vind je hier. Je savegames staan in C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files en de savegames zelf heten GTASAsf*.b (* Is een getal van 1 tot 8 en staat voor je savegameslot) Bewerkt: 29 oktober 2006 door Advancegta Reageren
madusa30 Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 jah jah maar ik probeer het eerst eens zelf mischien hebben mensen nog wel een goeie tip voor mij Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) ik heb wel een tip: als het pijltje de rechter kant van het rondje raakt dan moet je op het pijltje drukken dus al je een pijltje zo hebt O<--- moet je nog even wachten voordat je het tekentje kan drukken:P is moeilijk om uitteleggen:P maar ik hoop dat je er wat aan hebt:P veel succes Bewerkt: 29 oktober 2006 door swiggers Reageren
madusa30 Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 oke, bedankt ik hij is eindelijk klaar. ( vriend heeft het voor me gedaan ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.