manhattan Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Hallo mensen ik heb sinds een week last van een error. Ik ben nu al best ver met de missies in san fierro maar krijg nu voortaan een error die zegt: Error reading the grand theft auto: san anderas disc Wie heeft hier ook last van of weet wat het is? Reageren
Syphon Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Kheb het een keer gehad bij de 2e missie van Woozie @ LV, maar die ging gwoon gelijk verder. Dr stond: Error reading from GTA: San Andreas Disc, maar daarna kreeg ik gelijk het filmpje wat bij die missie hoorde.. :rolleyes: Reageren
pottevijn Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ja dat krijg je als je je ps2 nooit kuist vanbinnen Reageren
manhattan Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 wat bedoel je met kuist vanbinnen want weet niet wat je daarmee bedoeld Reageren
pottevijn Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 wel daar komt heeeeeeeel veel stof in met de jaren kijk eens vanvoor aan je filter die zit zeker vol met stof (van mij doorzichtig) en vanbinnen in je ps2 (lazer, processor) zit ook vol met stof waardoor het mindere prestaties kan leveren tip: doe je expansion bay eraf en blaas er met een compressor eens goed in zodat alles proper word, doe dit ook in je disc reader en vanachter aan je ventilator (+ filter vanvoor) Reageren
pinopower Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ik heb ook gehad alleen nu heb ik er gaan las meer van ik denk dat er stof in de disk driver zit van de ps2 moet je gewoon een keer blassen ofzo. Reageren
pottevijn Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ja maar zeker nooit met de handen of met iets aan de lazer komen , ze zijn zeer gevoellig gewoon overal eens goed in blazen Reageren
Joriz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Je moet er niet in blazen dan verspreid je het stof alleen maar verder. Gebruik een stofzuiger dan ben je er meteen af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.