Jump to content

kan vice city niet installeren


madusa30

Recommended Posts

hey, ik heb vice city al een tijdje. maar ik had SA gekocht. dus had ik vice city maar verwijderd. maar nu kan ik vice cite niet meer instaleren.

Dat is natuurlijk niet mooi, maar daar kunnen we je zo niet verder mee helpen! Laad hij de cd niet of geeft hij een foutmelding? Zoja maak even een screen van deze melding, dan kunnen we je pas beter helpen. Ik denk eigenlijk dat je het CD beschadigt is, hij zal wel iets missies op de cd. Wanneer hij die melding dus geeft moet je je cd met een vaatdoekje met lauwwater schoonmaken. Dan heb je nog kans dat het verholpen word, maar wanneer de cd te beschadigd is (veel krasjes enzo) dan kan het wel eens zijn dat je een nieuwe voor 10 euro moet kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een probleem met VC, ook nadat ik VC heb verwijderd vanwege SA.

ik start VC op en begint te laden, nadat ik een game heb aan geklikt (New of Save) gaat hij weer laden en op een klein stukje na loopt mij PC vast en heb ik alleen maar het beeld van VC en voor de rest niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een probleem met VC, ook nadat ik VC heb verwijderd vanwege SA.

ik start VC op en begint te laden, nadat ik een game heb aan geklikt (New of Save) gaat hij weer laden en op een klein stukje na loopt mij PC vast en heb ik alleen maar het beeld van VC en voor de rest niets.

komt er dan mischien als je hem uit het vastlopen heb gezet mischien z,n Niet verzenden gezeik?

of heb je een ander Save game gedownload ofso

en anders kan jouw CD wel smerig zijn of je heb teveel achtergrond taken op je PC aan staan :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...