Mythbuster Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Ik was een beetje aan het kijken bij Palomino Creek bij die rolstoel, en er lagen van die kabel dingen, waar op stond: J. Arthur Cable Company Carcer Terwijl Carcer toch echt van Carcer gas is, en volgens mij gas in pijpleidingen wordt vervoerd, en niet in kabels Ja ik heb de zoekfunctie gebruikt, 5 keer gezocht en niks gevonden(behalve als ik op Carcer zocht maar dat ging over die blauwe vaten) Ik heb wel bewijs, maar er staat, maximale ruimte 4.95 mb, en het is 2.81 mb Maar toch krijg ik een error.. De kabel dingen liggen bij dat hutje bij de pier... link: http://img126.imageshack.us/my.php?image=g...ableietsqf8.png EDIT: ook vind ik nu net een BF Injection die NIET op de vehicle locations map staat.. .. het is in Shady Creeks, ik heb plaatjes gemaakt+ een video.. link: http://img133.imageshack.us/my.php?image=gallery249el9.jpg http://img152.imageshack.us/my.php?image=gallery251sy9.jpg en nog een met screen shot(oja, dat geld is gecheat oke? :$ ) : http://img214.imageshack.us/my.php?image=g...ninshadyns3.png Vaag hoor.. kan ook een bug zijn dat deze er alleen bij mij soms staat.. Raar, hij staat niet op de vehicle locations map, als hij er niet staat, rij dan weg, en kom terug.. dan staat hij er wel.. Bewerkt: 22 november 2006 door Mythbuster Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Heb hem al op imageshack gezet... Zie 1e post + net een bf injection gevonden die niet op vehicle location map staat.. zie ook 1e post... Oja, dat van die BF Injection heb ik hier maar bij gezet, omdat het misschien zoiets is van die zogenaamde Panotopic killer, of welke was er zogenaamd bij die houtfabriek iets?? Bewerkt: 29 oktober 2006 door Mythbuster Reageren
Blink Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Die BF Injection spawned gewoon bij iedereen op die plek volgens mij. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Oh oke en die kabel dingen?? is dat een EE ? Reageren
HerrieM Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Oh oke en die kabel dingen?? is dat een EE ? Die kabelhaspels zijn van een bedrijf dat in Carcer City gevestigd is. Ik heb geen idee hoe jij een link maakt van carcer naar gas. Carcer City is de stad uit een ander spel van Rockstar, namelijk Manhunt. Er wordt in de eerdere GTA's ook wel eens naar verwezen. o.a. op de radio. Reageren
Preddy Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Oh oke en die kabel dingen?? is dat een EE ? Die kabelhaspels zijn van een bedrijf dat in Carcer City gevestigd is. Ik heb geen idee hoe jij een link maakt van carcer naar gas. Carcer City is de stad uit een ander spel van Rockstar, namelijk Manhunt. Er wordt in de eerdere GTA's ook wel eens naar verwezen. o.a. op de radio. Zie alhier voor de link HerrieM . Reageren
Mythbuster Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Oh oke en die kabel dingen?? is dat een EE ? Die kabelhaspels zijn van een bedrijf dat in Carcer City gevestigd is. Ik heb geen idee hoe jij een link maakt van carcer naar gas. Carcer City is de stad uit een ander spel van Rockstar, namelijk Manhunt. Er wordt in de eerdere GTA's ook wel eens naar verwezen. o.a. op de radio. Nou, in dat trailer park, waar een van de Monster Trucks staat, daar staan van die blauwe gasflessen/tonnen, met Carcer gas erop.. dus vandaar... (zoals Preddy al zei.. ) Maar zou dit een EE kunnen zijn??.. (Ik vindt het trouwens stom dat je die rolstoel niet weg kan duwen met je auto.. zou leuk zijn, als die gast er "op een regenachtige dag" echt in zou zitte, en je hem dan gewoon het water in zou kunnen duwen ofzo ) Reageren
Moonbeam Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Maar zou dit een EE kunnen zijn??.. Mhwa, Het is denk ik hooguit een klein geintje geen volle EE. Desalnietemin goed van je dat het je opviel zo blijkt dat nog niet álles gevonden hoeft te zijn. Mvg, MB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.