--ds-freakje-- Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 hallo, ik ben lost in blue al heel lang aan het spelen maar ik kom niet verder bij iets. als ik met het vlot het meertje heb overgestoken weet ik niet hoe ik aan de andere kant van het eiland kom. weet jij het? :$ :$ als je het weet wil je het dan e-mailen want ik snap deze site ook niet helemaal hoe je berichten die worden gestuurd leest enzo. maarja, Reageren
SummerBase Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Hoi '--ds-freakje--', ik ken het spel zelf niet, dus dat moet iemand anders even uitleggen, maar ik kan je wel helpen bij het feit: 'Je snapt het forum nog niet helemaal'. Aller eerst welkom op dit forum, ik neem aan dat je nog niet helemaal begrijpt hoe het werkt. Voor elke grote vraag ga je naar een juist forum heb je dus een vraag over GTA San Andreas in het algemeen dan vraag je die in het GTA San Andreas General forum. Dit doe je met de knop: '', als je ergent in een al bestaand topic antwoord wilt geven dan doe je dat met de ''. Op dit forum wordt snel en effectief geantwoordt, want er is altijd wel iemand online zelfs diep in de nacht zijn er nog mensen die je te woord kunnen staan. Natuurlijk is er niet altijd een antwoordt, maar 95% van de tijd wel. Je kan je eigen posts aanpassen met de ''. Verder zijn dingen zoals vriendelijk antwoorden een grote zaak en ook dat je respect voor andere mensen hebt. Ook kun je beter ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) praten en wacht even op een antwoord en post vooral niet dubbel dat betekent dat je twee posts achter elkaar zet. Ook moet je niet in oude topics posten. Je mag ook niet over Warez (illegale dingen) praten en je mag geen reclame maken en je mag natuurlijk ook niemand discrimineren. Het is daarom ook een groot en gezellig forum met een zeer goede crew en uiteraard zijn de leden ook super. Helaas kan je ook geen email adres hier plaatsen. Verder zou ik de 'Help Pagina' even doorlezen als ik jou was. Veel plezier op dit forum en mocht je nog vragen hebben dan kan je die of in het 'Feedback Forum' plaatsen of via een 'Persoonlijk Bericht' aan mij vragen. - Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om zijn vraag alsnog te beantwoorden. - Bewerkt: 29 oktober 2006 door SummerBase Reageren
Bling Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik ben lost in blue al heel lang aan het spelen maar ik kom niet verder bij iets.als ik met het vlot het meertje heb overgestoken weet ik niet hoe ik aan de andere kant van het eiland kom. weet jij het? :$ :$ Hey --ds-freakje--, welkom op het forum! Ik heb het spel zelf niet en heb het ook nog nooit gespeeld, maar ik heb het probleem van je even proberen op te zoeken op internet. Helaas kon ik eigenlijk niet veel erover vinden aangezien ik niet weet in welk gedeelte van het spel je precies zit en het een weinig voorkomende vraag is. Wel heb ik een walkthrough voor je gevonden die je misschien kan helpen met de problemen/hindernissen die je tegekomt in het spel. Klik hier voor de walkthrough. Hij is helaas wel in het engels, ik heb nog wel even gezocht naar een Nederlandse versie maar kon deze helaas niet vinden. Hopelijk lukt het je nu wel. Succes! Reageren
xLennyy Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 (bewerkt) hallo,ik ben lost in blue al heel lang aan het spelen maar ik kom niet verder bij iets. als ik met het vlot het meertje heb overgestoken weet ik niet hoe ik aan de andere kant van het eiland kom. weet jij het? :$ :$ als je het weet wil je het dan e-mailen want ik snap deze site ook niet helemaal hoe je berichten die worden gestuurd leest enzo. maarja, hée ik denk dat dit al een oud topic is, maar ik reageer toch maar Ik weet niet hoe je verder moet komen, maar misschien wel als jij míj helpt Ik moet dat vlot bouwen, maar ik weet niet waar en welke materialen je ervoor nodig hebt. Als ik dat weet kan ik jou misschien weer verder helpen Ik heb nog een vraagje; als je een touw laat maken bij Skye en ze zegt dat ie klaar is, waar vind je 'm dan terug? xxx Lenny Bewerkt: 27 maart 2008 door xLennyy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.