Jump to content

textures uit winrar halen


Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraag :

als ik 3ds max open en dan op m druk en dan een winrar bestand met textures open ,dan selecteer ik een bepaalde textuur en sleep ik naar de matrial editor ,maar als ik dan save en ik sluit 3ds max af en open hem opnieuw dan zijn de objects die ik met de sleep-manier heb gedaan donker grijs geworden en dan zijn die textures ook uit mn matrial editor ,wat te doen om ze goed te gebruiken ? :muur:

heel erg bedankt alvast

Geplaatst:

Als ik dit zo lees, heb jij dus je 3DS Max openstaan, en een winrar bestandje. Je selecteer een Texture, en Dragt deze naar je Material Editor?

Als dit zo is, moet je eerts je WinRAR bestandje uitpakken, dan ga je naar de Material Editor, dan vouw je de Maps Tab uit. Dan zie je verschillende vakjes staan, met Default, Bump, Fallof etc erachterstaan. Vink Default aan, dubbelklik op None, nu kan je je Texture laden. Nu texture je je object, en sla je hem op. Als het goed is blijven de textures ook op je Model zitten ;)

Veel Suc6 ermee ;)

Geplaatst:

das heel makelijk.

1: rechter muisknop en dan extrackt hier.

of rechter muisknop en ectrackt in ... dan pakt die het uit in een niewe map. dan wort het niet zo rommelig.

Geplaatst: (bewerkt)

bij mij staat er extract to

waar moet ik precies op klikken ,ik vind het maar vaag

[EDIT] laat maar is al gelukt

Bewerkt: door peter99

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...