peter99 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 ik heb een vraag : als ik 3ds max open en dan op m druk en dan een winrar bestand met textures open ,dan selecteer ik een bepaalde textuur en sleep ik naar de matrial editor ,maar als ik dan save en ik sluit 3ds max af en open hem opnieuw dan zijn de objects die ik met de sleep-manier heb gedaan donker grijs geworden en dan zijn die textures ook uit mn matrial editor ,wat te doen om ze goed te gebruiken ? heel erg bedankt alvast Reageren
Big-Bear Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Als ik dit zo lees, heb jij dus je 3DS Max openstaan, en een winrar bestandje. Je selecteer een Texture, en Dragt deze naar je Material Editor? Als dit zo is, moet je eerts je WinRAR bestandje uitpakken, dan ga je naar de Material Editor, dan vouw je de Maps Tab uit. Dan zie je verschillende vakjes staan, met Default, Bump, Fallof etc erachterstaan. Vink Default aan, dubbelklik op None, nu kan je je Texture laden. Nu texture je je object, en sla je hem op. Als het goed is blijven de textures ook op je Model zitten Veel Suc6 ermee Reageren
peter99 Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 misschien een domme vraag maar : hoe pak ik zo,n bestandje uit ,ik heb met winrar weinig ervaring Reageren
kees1991 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 das heel makelijk. 1: rechter muisknop en dan extrackt hier. of rechter muisknop en ectrackt in ... dan pakt die het uit in een niewe map. dan wort het niet zo rommelig. Reageren
peter99 Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) bij mij staat er extract to waar moet ik precies op klikken ,ik vind het maar vaag [EDIT] laat maar is al gelukt Bewerkt: 29 oktober 2006 door peter99 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.