Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi ik ben bram

en ik ben al ruim 2 jaar (bijna 3) druk bezig met gta modden.

ik ben eigenlijk begonnen met gta vice city en daar ook het beste in

ik kan in mijn ogen alles.

-moo mappen (eitje)

-textures maken

-geluiden in game zetten (ook aparte geluiden als menu en loopgeluiden)

-bouwen in sketchup (3ds max heb k ff niet op pc kan het wel)

-stats instellen

- en nog veel meer kleine dingen zoals moddels goed ingame zetten en zorgen dat ze bepaalde mass eigenschappen krijgen en dergelijk

ook handig om te weten is dat ik zeer creatief ben

ik bouw niet gelijk mijn eigen moddels maar kijk eerst rond in gta vc voor bestaande objecten en combineer deze voor beivoorbeeld een overdekte tunnel die er zeer gedetaileerd uitziet (foto's op aanvraag)

*zin verwijderd*

*email adres verwijderd*

en ik hoop dat hier nog iemand is die het profesioneel kan aanpakken en niet voor het eerst bezig is met prutsen.

het is mijn bedoeling deze mod dan in mijn cv te stoppen voor de volgende school waar ik heenga of iets anders.

mvg bram

>>> Door Matiscus: Beste Brambo. Je weet dat het helaas niet is toegestaan om msn adressen te posten en toch doe jij het. Dat is niet echt slim. Ook andere mods beledigen van hun kwaliteit is ook niet echt goed. Niet iedereen kan goed modellen, hou daar rekening mee. Verder zien we van jou geen screens dus weten we niet of dit wel allemaal de waarheid is! Het topic stond ook niet op de juiste plaats. Bij deze topic verplaatst naar Overige hulp. <<<

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst: (bewerkt)

ik heb mischien wel een goede mod voor je maar kun je eerst wat screens laten zien.??

screens kun je uploaden op imageshack

grats

Bewerkt: door gybrus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...