tonio Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ik heb nu heel veel spieren maar wat kan je er eigelijk meer mee als je veel spieren hebt bahalfen dat het er cool uit ziet B) Reageren
pottevijn Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ja kan hardere klappen uitdelen Reageren
tonio Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 maar krijg je veder niets want k sla tog nooit k schiet nartuurlijk B) Reageren
barry Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 eerst toen ik nog in los santos zat, hield ik me spieren heel lang. nu ik in las venturra's zit gaat er om de 2 of 3 minuuten wat spieren vanaf <_< Reageren
tonio Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 dat si omdat je ze nie meer veel gebruikt je gebruikt nu veel meer auto's enzo en als ie bijna helemaal vol is gaat het balkje sneler naar beneden Reageren
BrokenTable Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 dat si omdat je ze nie meer veel gebruikt je gebruikt nu veel meer auto's enzoen als ie bijna helemaal vol is gaat het balkje sneler naar beneden Ik heb juist vaan dat als ik ren het spier-percentage naar beneden gaat. Met meer spiermassa kun je ook over hogere muren klimmen. Reageren
Juliuzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Je moet ook eten om je spieren te behouden, want je valt af als je een tijd niet meer eet... Ik zorg nu altijd dat ik een beetje vet in mn Fat balk heb.. Reageren
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ook goed voor de vrouwen , anders willen ze je niet Reageren
Pablo Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 mijn spieren verdwenen ook maar je moet echt eten ja anders gaan je spieren verloren Reageren
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 de laatste keer dat ik heb gegeten was met die missie van ryder helemaal in het begin ik ga gewoon regelmatig trainen in de dojo Reageren
Pete-R Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Kun je ook doen als je in geldproblemen zit maar kun je niet beter gewoon een keer goed eten?¿? Reageren
Djurr Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 ik moet wel eten .. zodra er iets van me health af is ga ik gelijk ff iets eten Reageren
Majus Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 en als je te veel binnen hebt kotst ie het uit :lol: Reageren
manus_343 Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 had vorige keer helemaal geen muscle meer had per ongeluk niet op start gedrukt voordat ik ging slapen.. :huh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.