Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hey, Ik heb altijd al een pc gehad. Alleen heb ik het nu wel een beetje gezien, met spellen die je eerst een half uur moet installeren, "zonder" de garantie dat de spellen het dan doen. De PS2 heeft deze problemen niet. Daarom overweeg ik om er ook maar een te halen. 2 vragen dus: 1. Ik wil graag het spel Bully van R*. Deze komt alleen op de ps2 uit. Maar wat bieden jullie mij aan. Een PS2, Of een Xbox 360 2. Wat kosten de Xbox 306 en de PS2 ongeveer. En waar kan ik hem dan het beste gaan halen. Ik hoop vele tips en reacties te krijgen, Groet, Pennywise Reageren
Mania-92 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Xbox 360 core systeem kost 300 euro, het premium system met hdd enzo kost 400 euro. De PS2 kost 130 euro. Ik zou de Xbox 360 halen omdat daar echt veel mooiere spellen op uitkomen dan op de ps2 denk aan assasins creed (ook PS3 overigens) en Gears of War. Daarnaast heeft de xbox 360 tegenover de PS2 een veel beter online functie ook al kost die 60 euro per jaar, premium pack geeft 3 maanden gratis dacht ik. En er zijn nu nog spellen in productie voor de PS2 maar dat wordt steeds minder als de PS3 uit is dus ik zou een Xbox 360 kopen. Reageren
M4X Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Ik zou de Ps2 nemen als ik jouw was. Als je de Xbox360 gaat nemen kan je net zo goed wachten op de Ps3, deze heeft volgensmij nog betere graphics en nog meer functies en de goedkope versie daarvan kost rond de 500 euro bij de release, de dure versie 600 euro. Maar voor bully heb je inderdaad de Ps2 nodig. Door de komst van de Ps3 zijn er veel goeie spellen van de Ps2 niet meer zo heel erg duur, dus daar bespaar je ook een hoop geld mee. @Mania: foutje Bewerkt: 29 oktober 2006 door John278 Reageren
Mania-92 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik zou de Ps2 nemen als ik jouw was. Als je de Xbox360 gaat nemen kan je net zo goed wachten op de Ps3, deze heeft volgensmij nog betere graphics en nog meer functies en de goedkope versie daarvan kost rond de 400 euro bij de release, de dure versie 500 euro. Maar voor bully heb je inderdaad de Ps2 nodig. Door de komst van de Ps3 zijn er veel goeie spellen van de Ps2 niet meer zo heel erg duur, dus daar bespaar je ook een hoop geld mee. De ps3 kost 600 euro voor de 60GB versie en 500 voor de 20GB versie. Reageren
ArticLight Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Maar voor bully heb je inderdaad de Ps2 nodig. Een PS3 is geschikt voor alle PlayStation Games (dus games van de Playstation 1, 2 én 3 natuurlijk). Reageren
BaasB Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hey,Ik heb altijd al een pc gehad. Alleen heb ik het nu wel een beetje gezien, met spellen die je eerst een half uur moet installeren, "zonder" de garantie dat de spellen het dan doen. De PS2 heeft deze problemen niet. Daarom overweeg ik om er ook maar een te halen. 2 vragen dus: 1. Ik wil graag het spel Bully van R*. Deze komt alleen op de ps2 uit. Maar wat bieden jullie mij aan. Een PS2, Of een Xbox 360 2. Wat kosten de Xbox 306 en de PS2 ongeveer. En waar kan ik hem dan het beste gaan halen. Ik hoop vele tips en reacties te krijgen, Groet, Pennywise Ik zou als ik jou was de PS2 nemen. Ik heb even de voordelen van de PS2 te opzichte van de Xbox 360 opgesomd: - Een PS2 is véél goedkoper. Een PS2 met spel, kost nu zo'n €150,- en een Xbox 360 kost zonder spel €300,- (dat is dan de versie zonder alle dingen zoals hoofdtelefoon, harde schijf, enzovoort. De versie met al die dingen kost €400,-) - Omdat de Xbox 360 nog niet zo heel lang in de winkels ligt, heb je daar ook nog niet zo veel spellen voor. De PS2 integendeel ligt al heel lang in de winkels, daar heb je dus een heel groot spellen assortiment voor. - Omdat binnenkort de PS3 komt, zullen de PS2 spellen waarschijnlijk redelijk in prijs gaan verlagen. - Met een PS2 kun je ook PS1 spellen spelen, dus als je nog een keer een leuke PS1 game voor €5,- ziet liggen, kun je die ook gewoon nemen. Ik weet bijna zeker dat dit met de Xbox 360 niet kan, je kan daarmee geen spellen afspelen van de Xbox. Verbeter me maar als ik het fout heb. - Zoals je zelf al zegt, komt voor de PS2 het spel Bully uit, en voor de Xbox 360 niet. Dit zijn de belangrijkste punten die ik nu kan bedenken. Misschien dat er andere mensen zijn die nog meer voordelen weten. Natuurlijk heeft de Xbox 360 ook veel voordelen, zoals betere graphics, betere on-line mode, enzovoort. Maar een Xbox 360 is echt ontzettend duur. Succes met het maken van je keuze. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 - Met een PS2 kun je ook PS1 spellen spelen, dus als je nog een keer een leuke PS1 game voor €5,- ziet liggen, kun je die ook gewoon nemen. Ik weet bijna zeker dat dit met de Xbox 360 niet kan, je kan daarmee geen spellen afspelen van de Xbox. Verbeter me maar als ik het fout heb. 9/10 xbox spellen kun je gewoon op de xbox360 afspelen. Reageren
SamShine Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Ik raad je een Xbox 360 aan, omdat je daar de komende 5 jaar veel meer plezier mee hebt . Je kan € 25,- euro besparen als je even goed op internet zoekt, deze keer hoef je dat niet te doen omdat ik dat al voor je heb gedaan. Klikkie, al zou ik als ik jou was het risico niet al te groot laten worden en even goed het winkelcentrum van een grote stad bij jou in de buurt doorkruizen en hem voor een gelijke prijs te halen. Edit: En de backward compactable lijst is hier te vinden --> http://www.xbox.com/en-US/games/backwardco...tygameslist.htm Bewerkt: 29 oktober 2006 door SamShine Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik heb nog neit besloten, maar weet nu in ieder geval de voor en na delen van beide consoles. Ikben alleen bang dat als ik de ps2 koop, en de ps3 komt uit. dat er dan geen spellen voor de ps2 worden gemaakt. Nog een raar vraagje. Ik raak bij vrienden van mij maar niet gewend aan de besturing van de consoles. En een toetsebord en muis inpluggen kan niet bij de Xbox en/of ps2? of wel? Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) bedankt voor jullie reacties allemaal!Ik heb nog neit besloten, maar weet nu in ieder geval de voor en na delen van beide consoles. Ikben alleen bang dat als ik de ps2 koop, en de ps3 komt uit. dat er dan geen spellen voor de ps2 worden gemaakt. Nog een raar vraagje. Ik raak bij vrienden van mij maar niet gewend aan de besturing van de consoles. En een toetsebord en muis inpluggen kan niet bij de Xbox en/of ps2? of wel? Je loopt inderdaad het risico dat als de ps3 uit komt er minder spellen voor de ps2 uit zullen komen, de games zullen in voordeel voor de ps2 wel goedkoper worden omdat er natuurlijk dan een opvolger is. Ik denk wel dat het nog wel een tijd zal duren voordat je echt weinig meer van de ps2 zult zien, want de ps2 is wel 1 van de meest verkochte en ook wel beroemde consoles! Ik heb een ps2 dus de vraag kan ik wel beantwoorden bij de ps2 heb je een toesenbord zie deze site: consoleshop.nl/Toetsenbord ps2 En nog veel meer accesoires! Bewerkt: 29 oktober 2006 door gammie Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Nou, ik heb net een aanbieding gekregen van mn broer. Die verkoopt een PS2 omgebouwd, met 2 consoles, camera, Memorycard, 200 nieuwe spellen: o.a. Fifa 07, 24, enSplinter cell double agent. Voor 300 euro. Doen of niet? Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Nou, ik heb net een aanbieding gekregen van mn broer. Die verkoopt een PS2 omgebouwd, met 2 consoles, camera, Memorycard, 200 nieuwe spellen: o.a. Fifa 07, 24, enSplinter cell double agent.Voor 300 euro. Doen of niet? Ja het is een hele goeie deal maar ik vind dat je er nog even goed over na moet denken of je de Xbox360 neemt of de ps2 in principe zou ik de xbox360 kiezen omdat dat een goede kwaliteit heeft vergeleken met de ps2. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Maar vergelijk nu eens 200 spellen met een PS2 (zonder de console, memorycard en camera), en de X-box 360 met 200 spellen. Dat is al 300 euro + 200 x 50 (dat kosten Xbox-spellen tog?). Onbetaalbaar al zeg ik het zelf??? Reageren
Jowx Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Nou, ik heb net een aanbieding gekregen van mn broer. Die verkoopt een PS2 omgebouwd, met 2 consoles, camera, Memorycard, 200 nieuwe spellen: o.a. Fifa 07, 24, enSplinter cell double agent.Voor 300 euro. Doen of niet? Dat is illegaal en dat mogen we i.v.m. de regels dus eigenlijk niet bespreken op het forum. Bovendien heb je geen garantie als er iets mis gaat, dus mijn advies is om het niet te doen. Ten eerste bied het meer zekerheid, ten tweede richt je de gameindustrie geen schade aan. Zoals Mania-92 al eerder aangeeft is het handiger om een Xbox-360 te kopen, vooral ook als je naar de toekomst kijkt. De ondersteunning voor de PS2 is er voorlopig nog wel, maar in veel mindere mate dan voor de next-gen systemen. Het spelaanbod van de Xbox-360 zal in de toekomst alleen maar verder groeien, dat de PS2 op dit moment een groter spelaanbod heeft is gezien de leeftijd van de console niet meer dan logisch. Tenzij je het écht alleen maar om Bully doet, dan moet je natuurlijk de PS2 wel halen.. [Edit:] Dit topic hoort trouwens in het Consoles & Beurzen Forum. Bewerkt: 30 oktober 2006 door Jowx Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Nou, ik heb net een aanbieding gekregen van mn broer. Die verkoopt een PS2 omgebouwd, met 2 consoles, camera, Memorycard, 200 nieuwe spellen: o.a. Fifa 07, 24, enSplinter cell double agent. Voor 300 euro. Doen of niet? Dat is illegaal en dat mogen we i.v.m. de regels dus eigenlijk niet bespreken op het forum. Bovendien heb je geen garantie als er iets mis gaat, dus mijn advies is om het niet te doen. Ten eerste bied het meer zekerheid, ten tweede richt je de gameindustrie geen schade aan. Zoals Mania-92 al eerder aangeeft is het handiger om een Xbox-360 te kopen, vooral ook als je naar de toekomst kijkt. De ondersteunning voor de PS2 is er voorlopig nog wel, maar in veel mindere mate dan voor de next-gen systemen. Het spelaanbod van de Xbox-360 zal in de toekomst alleen maar verder groeien, dat de PS2 op dit moment een groter spelaanbod heeft is gezien de leeftijd van de console niet meer dan logisch. Tenzij je het écht aklleen maar om Bully doet, dan moet je natuurlijk de PS2 wel halen.. [Edit:] Dit topic hoort trouwens in het Consoles & Beurzen Forum. Nou ja niet alleen om bully, Natuurlijk ook om de prijs. Die belachelijk duur is in vergeleiding met het aanbod waar ik mee zit, en de Xbox 360 spellen. Waarschijnlijk word het toch het aanbod van men broer. Hij heeft hem gekocht. En heeft er garantie op. Opzich geen probleem lijkt mij. Ik weet het nog niet 100%, Maar ik blijf erbij dat ik véél maar dan ook echt véééél goedkoper uit ben met de ps2. Bedankt voor al jullie reacties, Nu maar afwachten tot kerstmis. Dan heb ik mijn besluit wel genomen denk ik. Nogmaals mijn dank voor de tips, Met vriendelijke Groet, Pennywise The Clown Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.