Piet-Herr Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Nou ja niet alleen om bully, Natuurlijk ook om de prijs. Die belachelijk duur is in vergeleiding met het aanbod waar ik mee zit, en de Xbox 360 spellen. Waarschijnlijk word het toch het aanbod van men broer. Hij heeft hem gekocht. En heeft er garantie op. Opzich geen probleem lijkt mij. Op een omgebouwde PS2 zit geen garantie meer, dus als ie kapot gaat heb je een probleem. Games voor de Xbox360 zijn inderdaad duur, maar ook de Xbox360-games worden op den duur afgeprijsd, dus ben je niet verplicht om ze voor 60 euro te kopen. Nog een voordeel van de Xbox360 is dat de onlineservice vele malen beter is dan die van de PS2, dus als je online gamen belangrijk vindt moet je zeker voor de Xbox360 gaan. Tot slot, GTA IV verschijnt niet op de PS2, maar wel op de Xbox360. Als je dus voor de Xbox360 gaat ben je verzekerd van GTA IV in oktober volgend jaar. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Tja, daar heb je wel weer een punt. Het word dus flink nadenken voor mij... Maar GTA4 komt tog ook op de pc uit, of is dat nog niet zeker? Bewerkt: 31 oktober 2006 door Pennywise-The-Clown Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik zal als ik jou was gewoon een Xbox360 kopen Een PS2 is ook wel mooi maar de Xbox360 is veel beter. Of je spaart door, en gaat de PS3 halen als ie in NL is. Reageren
gammie_ Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) Tja, daar heb je wel weer een punt. Het word dus flink nadenken voor mij...Maar GTA4 komt tog ook op de pc uit, of is dat nog niet zeker? Het is nog niet zeker, nou in iedergeval nog niet aangekondigd dat Gta 4 op de pc uit komt. Toch heb ik hier wel vertrouwen in want gta is altijd op de pc uitgekomen dus de nieuwe zal ongetwijfeld ook komen. Onthoud wel dat dat nog wel een tijdje kan duren voor dat hij op de pc zou kunnen verschijnen.. Ik wou nog even zeggen als ik jou was zou ik de Xbox 360 kiezen. Het is toch weer een nieuw apperaat waar je veel betere mooiere graphics in heb dan vergeleken met de ps2. De ps2 is toch een aantel jaartjes oud. En uiteindelijk worden de 360 games echt wel wat goedkoper. Als je de 360 neemt zal je meer geld verliezen 'om het maar zo even te zeggen' Maar je krijgt er een hoop profijt van trug! als je het vergelijkt met de ps2! Succes met je keuze te maken Groet gammie Bewerkt: 31 oktober 2006 door gammie Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Ik zou voorde 360 kiezen maar de prijzen zijn nog rond de 60 dat is een minpunt en als je Core system koopt(300 euro) heb je geen harde schijf die moet je dan kopen en dat kost rond de 100 euro dus een premium is slimmer en je kan natuurlijk games met mooiere Graphics kopen (aan schoonheid zit een prijsje) en tja GTAIV heb je dan ook op de 360 zonder problemen je hebt ook nog een betere live systeem en de 360 heeft een harde schijf maar als je het te duur vindt kies dan tussen een XboX en PS2 Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 ik zou als ik jouw was ook de xbox360 kiezen. ik heb zelf een ps2 en er liggen vet veel games voor in de winkel, maar voor de 360 komen er steeds meer nieuwe games, en dat duurt nog wel ff een paar jaar, de ps2 zal binnen een jaar dood verklaard worden. je moet maar eens op wat game-sites gaan kijken. daar zie je heel goed welke games er zijn en komen. maar je moet het zelf kiezen. als je op de gamesites meer leuke ps2-games ziet, moet je die kopen. en als je toch wat meer met games voor de 360 hebt, moet je die kopen. het is en blijft je eigen keuze. Reageren
ExploudeD Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Als eerst heb ik 1 opmerking. Volgens mij hoord dit in het console forum thuis. Ten tweede had ik een Xbox 360 gekocht. Deze mag dna wel wat duurder zijn. Maar je heb beter kwaliteit games. De nieuwe games komen daar meestal ook als eerst op uit. Kijk maar naar Nfs Carbon. M.V.G:ExploudeD Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) Thnx ExploudeD, Maar carbon heb ik al. Het is de PS2 geworden. Er zitten driehonderdvijftig spellen bij, iets meer dus dan me was verteld. En een ander voorldeel is dat ik ps2-games gratis kan krijgen. Een hoop geld bespaard dus. Mijn dank voor al jullie reacties, Mvg, Pennywise >>> Door .Levi.: Moved to Consoles & Beurzen Forum.<<< Bewerkt: 17 november 2006 door .Levi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.