nick14 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Heeft de AT-400 een turbo waarmee je snel van vliegveld tot vliegveld kan vliegen?? en met welke toets (pc) activeer je die turbo Groetjes Nick14 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Nee, de AT-400 heeft geen turbo. Als je met turbo; Nitro bedoelt, Dit heeft geen van alle vliegtuigen. Of als je met turbo; de besturing van de hydra. Waarmee je met de num-lock8 toets naar voren vliegt... Dit heeft alleen de hydra. Conclusie: De AT-400 heeft geen turbo. Reageren
MxM Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hmmz ik wist niet dat een hydra een turbo had, voor hoelang geld die turbo?? daar bedoel ik mee hoelang kan je hem gebruiken, of is dat oneindig? Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) Hmmz ik wist niet dat een hydra een turbo had, voor hoelang geld die turbo??daar bedoel ik mee hoelang kan je hem gebruiken, of is dat oneindig? ook de hydra heeft niet echt een turbo, je kan alleen de stuwrakketen naar achter zetten zodat het vliegtuig zeer snel vooruit vliegt. en met je wielen ingeklapt zelfs nog iets sneller. en dat is uiteraard oneindig want als die zouden stoppen zou je neerstorten Bewerkt: 29 oktober 2006 door Delanoll Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 hoe doe je dat op de PS2? je kan op de ps2 de stuwrakketten bedienen door de rechter analoge stick naar voren en achter te plaatsen (achter is vooruit volgens mij). Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 hoe doe je dat op de PS2? je kan op de ps2 de stuwrakketten bedienen door de rechter analoge stick naar voren en achter te plaatsen (achter is vooruit volgens mij). Andersom juist, naar voren drukken is juist dat de stuwrakketten naar voren gaan. Reageren
nick14 Geplaatst: 29 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hahah ik bedoel netzoals een echt vliegtuig dat hij super snel gaat want zoals hij gwoon vliegt vind ik hem niet echt snel gaan dan in werkelijkheid Nick14 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hahah ik bedoel netzoals een echt vliegtuig dat hij super snel gaat want zoals hij gwoon vliegt vind ik hem niet echt snel gaan dan in werkelijkheidNick14 Dat kan jammergenoeg niet. Ik ben het ook met je eens de at-400 gaat wel heel erg langzaam zijn hele vlucht. Reageren
Dx11 Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) hoe doe je dat op de PS2? je kan op de ps2 de stuwrakketten bedienen door de rechter analoge stick naar voren en achter te plaatsen (achter is vooruit volgens mij). Andersom juist, naar voren drukken is juist dat de stuwrakketten naar voren gaan. ja je hebt gelijk als je naar voren drukt gaan de stuwrakketten naar voren maar ga je zelf omhoog, dus als je de stick naar achter doet gaat het vliegtuig naar voren.edit: nee volgens mij is het toch zo dat als je de stick naar voren doet dat de rakketten naar achter gaan, ach whatever, degene die het willen weten moeten het maar ff uitproberen, ben nu ff nfsmw aant spelen. Bewerkt: 29 oktober 2006 door Delanoll Reageren
coz Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Hahah ik bedoel netzoals een echt vliegtuig dat hij super snel gaat want zoals hij gwoon vliegt vind ik hem niet echt snel gaan dan in werkelijkheid Nick14 Dat kan jammergenoeg niet. Ik ben het ook met je eens de at-400 gaat wel heel erg langzaam zijn hele vlucht. valt wel mee eigenlijk gaan gewoon alle vliegtuigen 200 alleen heeft de hydra veeeeeel minder weerstand dan at400 maar dat terzijde ga eens gewoon lekker laag over de bomen vliegen, wedden dat je denkt dat het ineens een stuk sneller gaat wel oppassen .. laag over .. niet tegen - en be warned sommige bomen zie je pas heel laat ;P Reageren
cheizz Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Heeft de AT-400 een turbo waarmee je snel van vliegveld tot vliegveld kan vliegen?? en met welke toets (pc) activeer je die turboGroetjes Nick14 mischien bedoel je gewoon een vlucht die je niet zelf vliegt maar waar je een tikket voor koopt bij de airports dat kan bij elk groot vliegveld. en je kan er voor kiezen die vlucht te skippen en alleen het begin en het einde van de vlucht zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.