Massive Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Whahahhaha lauwe shit he... Reageren
.Antonio Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Idd niet slecht voor je eerst gepostte signature op dit forum ... er hangt mooi een soort van schaduw wolk ofzo over die gast heen. Er had nog wel wat meer gemogen aan de rechter kant. De text vind ik eigenlijk niet heel mooi, tegroot, geen bijpassend font en ook geen effects ofzo. Dus ik geef het een 6.5/10 Reageren
M4X Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Goed voor je eerste sig, maar er mist wat vind ik. De render is mooi, misschien had je hier nog een effect ofzo bij kunnen doen zodat hij wat meer opvalt. De background vind ik eerlijk gezegt erg simpel, hier had je wat meer van kunnen maken dan wat wolken. Een border zou ook mooi staan, maar voor je 1e signature ziet het er allemaal redelijk uit, Rating: 6/10 Reageren
tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 niet echt heel vet ofzo... beetje saai ik geef 6/10 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Het was erg mooi geweest als dat ventje (kan ff niet op de naam komen) ook echt vanuit de rook tevoorschijn zou komen lopen. De rook zit nu te veel in z'n gezicht. De achtergrond vind ik verder redelijk. Misschien had je er nog iets tussen kunnen plakken, maar dit ziet er ook wel goed uit. Minpunten: De achtergrond. het ventje zelf, te veel in de rook verschuilt. Ik mis iets in de sig, Misschien een border. De text vind ik erg zwak. Pluspunten: Op het eerste oog lijkt de sig erg mooi. Voor je eerste sig heb je het niet slecht gedaan. 6/10 Pennywise Reageren
BaasB Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) Whahahhaha lauwe shit he... Is dit je eerste sig? Dan vind ik hem redelijk mooi. Maar hij is wel erg leeg, je hebt wat gebrusht, daar een render op geplakt, nog wat over die render heen gebrusht, en je naam erop gezet. Dit is wat simpel. Ik raadt je aan om deze tutorial eens te volgen: Klik. In deze tutorial, gemaakt door Froodooo, leer je een paar basisprincipes om een mooie sig te maken. De tutorial is heel duidelijk, en goed uitgelegd, dus iedereen moet hem eigenlijk kunnen volgen. De sig die je leert te maken lijkt opzich best veel op de sig die je nu gemaakt hebt. Dit wordt zo ongeveer het resultaat: Je ziet op de sig nog wel een paar 'Anti rip' logos zitten, omdat ik hem even uit Froodooo's tutorial heb geknipt. Verder wil ik je nog als tip geven: Ga een beetje experimenteren met de tekst. Je kunt met photoshop allerlei leuke dingen met de tekst doen, zoals schaduw toevoegen, een 'glow' toevoegen, of de letters een randje geven. Ik zal even uitleggen hoe je dat doet: Je typt wat tekst, bijvoorbeeld je naam. Nu klik je op Window --> Layers. Je ziet nu, in de layer window als het goed is een tekst layer staan. Zoals op dit plaatje: Dubbelklik nu op die tekst layer. Nu krijg je als het goed is dit venster te zien: In dit venster kun je de tekst bewerken. Je kunt de tekst bijvoorbeeld schaduw geven, 'glow' geven, enzovoort. Ik heb, zoals je ziet, een schaduw aan mijn tekst toegevoegd. Probeer ook maar eens wat te doen. Pak bijvoorbeeld de 'Drop Shadow', en ga een beetje met de instellingen spelen. Als je zo een beetje gaat proberen wat mooi bij de tekst staan, wordt de tekst verzorgder en minder saai. En dan nog mijn laatste tip: Voeg een border toe aan je sig (een border is een randje dat om de sig heen zit). Dit doe je als volgt: Pak je sig, en maak een nieuwe layer (Ctrl + Shift + N). Selecteer nu heel de sig door op Ctrl + A te drukken. Klik nu op Edit --> Stroke, en neem deze instellingen over: Je mag natuurlijk ook een andere kleur kiezen bij 'Color', maar ik vind zwart wel mooi passen bij zo'n donkere sig. Veel succes ermee, ik hoop dat je wat van Froodooo's tutorial opsteekt. En dan als laaste natuurlijk de rate: Achtergrond: 7.0: Hij is een beetje saai, probeer er de volgende keer iets meer aan te doen. Render: 8.0: Past mooi bij de donkere achtergrond. Tekst: 6.5: Een beetje saai, probeer de tekst bijvoorbeeld een schaduwtje te geven, zoals ik je in deze post geleerd heb. Overall: 7.2: Het is een leuke sig voor een beginner, maar probeer de volgende keer wat meer tijd in de sig te steken, en volg nog wat tutorials. Bewerkt: 30 oktober 2006 door BaasB Reageren
Nielok Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Heavy shit voor je eertse sig zeg! Ik zou hem zelf wel in men nick zetten, simpel maar mooi! 7/10 Keep Practicing! Reageren
Lord of War Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 Als eerste sig is hij best mooi, maar ik rate je toch als een ander. Om te beginnen vind ik het deel 'Clouds' over de render niet mooi, dat had wel wat minder gekund. Ook de achtergrond is wat ééntonig. Ik zou je sig wat meer 'actievol' maken. Deze sig ziet er maar saai uit om hier een render van Killzone in te plaatsen. Ook je lettertype is niet daverend. Het past niet zo goed bij je sig. 6.5/10 Probeer wat meer effecten te gebruiken, kijk welk lettertype kan passen bij je sig en probeer wat meer actie in je sig te doen. Als je deze dingen volgt kun je wel eens een mooie sig maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.