Jump to content

Wie kan mij helpen?


_Mouser_

Recommended Posts

ik snap niet hoe je die wagens, skins en gebouwen download :?

als je mij kan helpen post dan hieronder je antwoord.

_O_ alvast bedankt _O_

:cya: _Mouser_ :cya:

Het downloaden lijkt mij geen probleem. Het instaleren vind je lastig.

Deze TUT helpt je om de wagens te installeren. hiervoor moet je deze tool downloaden.

Skins zijn heel makkenlijk te installeren. Je download gewoon een skin. En zet deze vervolgens in: Mijn Documenten - Vice City Userfiles - Skins, en klaar.

Om de skin toe te passen aan Tommy Vercetty, Start je het spel op. Ga je naar Opties, Player Skins, en daar kun je zelf een skin uitzoeken voor tommy.

Van gebouwen weet ik niet veel af, Ik zie dat summerbase al bezig is, dus hij zal je verder wel van dienst zijn.

Veel succes,

Pennywise

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

weet je trouwens hoe je de missie dat je met Love Fist in die limo zit en dat als je slomer rijd de auto omploft hoe je dat kan halen???????

Zorg dat je met je auto richting het zuiden van het eiland rijd. Als je eenmaal op die lange weg zit, pak je de laatste brug aan je linkerkant. Hiermee zul je naar het andere eiland komen. Rij de weg gewoon af, totdat je links van je, een brug ziet. Sla hier af. Je zult nu via het kleine eiland naar het 2e eiland gaan.

Sla rechtsaf en neem de laatste brug opnieuw. Net zo lang totdat je de missie gehaald hebt.

Hier is een uitgebreide uitleg over de missie. Ook voor andere informatie over missies, wapens, auto's en andere zaken raad ik je WiKiGta.nl aan!

Mvg, Pennywise

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer tijdens deze missie op lange grote wegen te rijden, de beste manier is om eerst via de kleine straatjes naar de grote weg langs het water te gaan rijden en later richting het vliegveld. Als je dit niet te sloom en niet te snel doet zal het makkelijk lukken. Anders kan je altijd even je savegame uploaden dan doet iemand anders de missie voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal je een paar tips geven om Publicity Tour te halen. Je moet in het begin snel rijden met de limousine. Je moet op stukken rijden waar je zo min mogelijk hoeft af te remmen. In het begin zou je een heel stuk rechtdoor kunnen rijden en daarna over het gras heen rijden bij Skumole Shack. Dan moet je vanuit het gras invoegen op de rijbanen richting Little Haiti en Little Havana. Dan moet je een stuk rechtdoor rijden en daarna moet je links afslaan om naar Starfish Island te rijden. Daarna zou ik nog een stuk rechtdoor rijden en dan een stukje afremmen om niet te botsen bij het politiebureau bij Washington Beach. Daaran moet je een klein stukje rechtdoor rijden en daarna moet je rechtsaf slaan om op de wegen van Ocean Beach te belanden. Na een tijdje rijden zijn de bandleden erin geslaagd om de bom te ontmantelen. Je moet daarna Love Fist naar het concert brengen omdat ze moeten optreden.

Als je toch nog problemen ondervindt met deze missie, dan kun je hier een savegame aanvraag doen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu die missie vna Public Tour gehaald maar zijn er bij de pole posision ook missie's?

of zijn er ergens nog meer missie's?

post 't

...................................

...................................

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu die missie vna Public Tour gehaald maar zijn er bij de pole posision ook missie's?

of zijn er ergens nog meer missie's?

post 't

...................................

...................................

Nou, in elk bedrijf zijn er missies, maar dan moet je even zeggen bij welke bedrijven je de missie's al hebt voltooid, en dan geef ik wel een lijstje met welke er nog te doen vallen.

Bij de Pole Position Club is er ook één missie, al kan je dat niet echt een missie noemen. Ga naar de hal waar alle privé danseressen zijn, en neem de eerste links wat ook het enigste is dat open is. Spendeer hier 300$, wat dus neerkomt op 5 minuten omdat je per ingame-minuut 1$ geeft. Je kan hier ook gewoon 5 minuutjes even tv kijken.. Als beloning krijg je een extra privé danseres en een asset waar je dagelijks 4000$ ontvangt.

Link to comment
Delen op andere websites

bij dat mr popper daar heb ik nog geen missies gehad

Je moet dan eerst het bedrijf Cherry Poppers kopen. Daar staat een Mr Whoopee klaar. Als je in de Mr Whoopee stapt, dan begint de missie. Je moet 50 "ijsjes" verkopen. Om mensen die "ijsjes" te laten kopen moet je wel eerst een bel aanzetten. Dit doe je met behulp van de linkershift toets. Als je 50 of meer ijsjes hebt verkocht dan heb je de missie gehaald. Als beloning krijg je voor elke verkocht ijsje $8. Daarnaast krijg je door het verkopen van 50 of meer ijsjes een asset van maximum $3000.

Link to comment
Delen op andere websites

bij dat mr popper daar heb ik nog geen missies gehad

Je moet dan eerst het bedrijf Cherry Poppers kopen. Daar staat een Mr Whoopee klaar. Als je in de Mr Whoopee stapt, dan begint de missie. Je moet 50 "ijsjes" verkopen. Om mensen die "ijsjes" te laten kopen moet je wel eerst een bel aanzetten. Dit doe je met behulp van de linkershift toets. Als je 50 of meer ijsjes hebt verkocht dan heb je de missie gehaald. Als beloning krijg je voor elke verkocht ijsje $8. Daarnaast krijg je door het verkopen van 50 of meer ijsjes een asset van maximum $3000.

.:AANVULLING:.

LET OP:als je aan het verkopen bent en de politie ''betrapt'' erop dat je ''ijsjes''(drugs?0 bent aan verkopen krijg je een wanted level ;)

.:EDIT:. berichtie number twohundred

Bewerkt: door Dj-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...